IV Golf pompotus voimakkaasti kiihdytettäessä
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
IV Golf pompotus voimakkaasti kiihdytettäessä
Elikkäs tuli semmonen efekti kun vaihdoin noi leviämmät kesäpallot alle ja evryn kiinni ni märälläkin asvaltilla tahtoo alkaa pyörä pompottamaan ykkösellä ja kakkosella voimakkaasti kiihdyttäes.elikkäs ei ala lyömää tyhyjää vaa pompottaa ja paukuttaa nii perkeleesti. Mahtasko olla moottori kumityynys vikaa?vai kenties tukivarre puslis?etenki vänkäri puole pyörä tahtoo pompotuttaa
Mulla ainakin on tullu tuo efekti vastaan entisellä Golf 1.4:lla ykkösellä ja nykysellä Leonilla myös.
Aiheutuu käsittääkseni siitä että rengas ei alakaan sutia normaalisti vaan pomppia ottaen välillä kiinni tiehen ja pyörähtäen välillä ilmassa. Lisää tehoa vaan niin jaksaa sutia kunnolla ;) Noei, alustapäivityksen olen kuullut auttavan tuohon vaivaan. Tasauspyörästön lukkokin auttanee ;D
Aiheutuu käsittääkseni siitä että rengas ei alakaan sutia normaalisti vaan pomppia ottaen välillä kiinni tiehen ja pyörähtäen välillä ilmassa. Lisää tehoa vaan niin jaksaa sutia kunnolla ;) Noei, alustapäivityksen olen kuullut auttavan tuohon vaivaan. Tasauspyörästön lukkokin auttanee ;D
-
- -
-
- -
- Viesti:
-
- -
-
- -
- Viesti:
-
- -
- Viesti:
joku joskus puhu että tuo G4:n eturenkaan pomppiminen johtuu siitä että jousitusgeometria on siinä suunniteltu niin että jarruttaessa renkaat ikäänkuin painetaan paremmin tiehen kiinni ja tuosta johtuen sitten kiihdyttäessä se nousee helpommin irti.
siis tietysti sen lisäksi että jarrutus itsessään aiheuttaa etupään tiehen painumista. en ainakaan muista olleeni tuolloin Essolla... =)
siis tietysti sen lisäksi että jarrutus itsessään aiheuttaa etupään tiehen painumista. en ainakaan muista olleeni tuolloin Essolla... =)
-
- -
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”