Kuinka huonosti toimiva systeemi on laittaa mk2:seen TD:n pakosarja ja to3 turbiini?
Ei todellakaan ole tarkoitus hakea tuolla sarjalla mitään 200hv tehoja, vaan ensisijaisesti että saisi auton liikkeelle ja toimintaan.
Mikä ahdin noissa mk2: TD:eissä on? Joku KKK kai, mutta onko mahdollista asentaa tuolle sarjalle jollain välilaipalla saabin to3 garrett?
Käykö sarja myös mk3:sen td:stä? eli 1.6 td vai 1.9td?
Parempia ideoita?
Ja jos löytyy kuvia ns. tukkisarjoista niin mielellään niitä katselen.
TD:n pakosarja bensaturbossa?
Valvoja: ffp jäsenet
Joskus täällä joku tietävämpi kommentoi tuon pakosarjan virtauskykyä
Tässä hieman huono kuva yhdestä tukkisarjasta TDI turbon vierellä
http://kotisivu.dnainternet.net/esaeer/tdi/turpo.jpg
Itse ajattelin kesällä väkertää jonkinlaisen sarjan
Tässä hieman huono kuva yhdestä tukkisarjasta TDI turbon vierellä
http://kotisivu.dnainternet.net/esaeer/tdi/turpo.jpg
Itse ajattelin kesällä väkertää jonkinlaisen sarjan
-
- -
- Viestit: 776
- Liittynyt: 7.8.2003 21:28
Onhan noissa 1.6td-koneissa ollu kait t03 jotain versioo?
Omassa turbodieselissä on tuommone kkk k14, eikä tuo pakosarja ihan susihuono ole, ahdas vaan. Ahdin tulee ehkä hiukan ongelmalliseen kohtaan tuolla sarjalla, eli aika ylös, voi olla vaikeaa sovittaa imusarjaa vielä jos siihen pakosarjan jatkeeksi vääntää jonkun sovitepalan.
Omassa turbodieselissä on tuommone kkk k14, eikä tuo pakosarja ihan susihuono ole, ahdas vaan. Ahdin tulee ehkä hiukan ongelmalliseen kohtaan tuolla sarjalla, eli aika ylös, voi olla vaikeaa sovittaa imusarjaa vielä jos siihen pakosarjan jatkeeksi vääntää jonkun sovitepalan.
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 20 vierailijaa