T5 Transporter KW etupää kolina.
Valvoja: ffp jäsenet
T5 Transporter KW etupää kolina.
Onko tullut vastaan? Kun T5:seen asentaa KW:n kork.säätöisen sarjan. Niin etupää rupeaa kolkottamaan. Kaikki liitokset on tarkistettu, ei siis ole jäänyt mikään löysälle.
VW T5 KW kork.sääd. alustasarjalla jos kolkottaa ajossa kylmänä ja kuumana ei
->
kyseessä on iskarin sisäosan alihankkijan virhe joka ei haittaa mitään mutta aiheuttaa turhaa ääntä
->
jos kyseessä on em tapaus saa uudet etuiskaripankokset KW:ltä takuuna, ota yhteyttä myyjäliikkeeseen tarkempien ohjeiden saamiseksi
(KW:n takuupolitiikka vaatii tietojen kierrättämisen myyjäliikkeen ja sen käyttämän toimittajan kautta heille)
->
kyseessä on iskarin sisäosan alihankkijan virhe joka ei haittaa mitään mutta aiheuttaa turhaa ääntä
->
jos kyseessä on em tapaus saa uudet etuiskaripankokset KW:ltä takuuna, ota yhteyttä myyjäliikkeeseen tarkempien ohjeiden saamiseksi
(KW:n takuupolitiikka vaatii tietojen kierrättämisen myyjäliikkeen ja sen käyttämän toimittajan kautta heille)
Itsellä kuului asennuksen jälkeen samanlainen ääni, joka johtui siitä, että iskarin yläpäästä oli hoksimatta jäänyt kumi pois, siis se joka oli vakioissa siinä pölyhaitarissa kiinni.
Sen kumahahduksen saa selville siten että, nostat keulan ilmaan molemmilta puolin ja sitten käännät vannetta, jos se säätö-komposiitti osa liikahtaa on sulla jäänyt se kumi pois jousen ja iskarin välistä!
Eli katsokaa onko jäänyt mitään kumeja vakioista laittamatta paikoilleen!
Sen kumahahduksen saa selville siten että, nostat keulan ilmaan molemmilta puolin ja sitten käännät vannetta, jos se säätö-komposiitti osa liikahtaa on sulla jäänyt se kumi pois jousen ja iskarin välistä!
Eli katsokaa onko jäänyt mitään kumeja vakioista laittamatta paikoilleen!
Minimi korkeus ilmoitettiin jousen alle olevan kierteen pituudelle. Eli tosiaan kierrettä on KW:ssa alemmaksi kuin mihin sen saa ruuvata. (Laadukasta?)
Ohjeessa sanotaan paljonko kierrettä pitää jäädä alimman lautasen alle. T5:ssa taisi olla 35mm. Ja taas eräässä toisessa autossa jos ruuvasi liian alas niin RENGAS OTTI ALALAUTASEEN KIINNI.
Ohjeessa sanotaan paljonko kierrettä pitää jäädä alimman lautasen alle. T5:ssa taisi olla 35mm. Ja taas eräässä toisessa autossa jos ruuvasi liian alas niin RENGAS OTTI ALALAUTASEEN KIINNI.
jad. onko maahantuoja myöntänyt vian,mulle ensin myönti,mutta peru puheet.uudet tuli saksasta mutta pitää maksaa 650e ja vanhat lähetetään saksaan. jos ei ilmene vikaa,hups mulla on kahdet etuiskarit. mietin vielä ja soitan kuluttaja asiamiehelle ,kuuluuko minun maksaa kun on takuu eikä uskota että kolisee.
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 24 vierailijaa