Ensi viikolla olisi tarkoitus vaihtaa Passatin (-90 PG Syncro) etuvetarien suojakumit, ja ajattelin että samalla voisi vaihtaa vetolaippojen stefat kun niistä jonkun verran öljyä tihkkuu. Onko tässä hommassa jotain eritystä huomioitavaa (siis stefan vaihtossa)?
Räjäytyskuvissä näyttäisi että vetolaippa on pultilla kiinni. Eli meneekö homma näin : Vetari pois --> Vetolaipan pultti auki --> Vetolaippa pois --> Stefa kammetaan irti ja käänteisessä järjestyksessä takaisin?
Niin, ja kuinkahan kireälle tuo vetolaipan pultti pitäisi vetää kasatessa vetää ja pitääkö se mahdollisesti uusia? (Alfamerin opus minulla on, mutta kaikissa vaihteistojutuissa kehotetaan viemään merkkihuoltoon.. ei kai tuo niin vaikea homma voi olla?)
Vetolaippojen stefojen vaihto
Valvoja: ffp jäsenet
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 19 vierailijaa