Kadett-D ja tekniikanvaihto

Kaikki bensiinimootterihin ja niihin liittyvään tekniikkaan keskittyvä

Valvoja: ffp jäsenet

reliikki
uusi tulokas
Viestit: 2
Liittynyt: 12.9.2005 23:46

Kadett-D ja tekniikanvaihto

ViestiKirjoittaja reliikki » 13.9.2005 0:01

Tuli tuossa hetken mielijohteesta hommattua vuoden -82 Opel Kadett 1.3s pullakahvien hinnalla. Kovasti aina kuulee juttuja miten tuommosesta on rakennettu tappokoneita ja tuli sitten mieleen että voisihan tuota katsoa mitä tuohon aikaan saa kun korikin on (ihme kyllä) ruosteeton.

Eli olisiko kellään tietoa opastaa mitä tuolle kannattaa tehdä. Ensimmäisenä tuli mieleen tottakai GSi-tekniikan hankinta mutta miten nuo muutokset menevät käytännössä. Mitä siis nykyisin finaaliin ajetun ykskolmosen tilalle voisi kehittää? Mitkä koneet menevät heittämällä jne jne jne

Levis
-
Viestit: 4873
Liittynyt: 24.7.2003 21:12

ViestiKirjoittaja Levis » 13.9.2005 0:42

Kysymyksiisi löytynee huomattavasti paremmin vastauksia Opel Forumin puolelta kuin täältä VAG-Forumista (VW, Seat, Audi jne.).


Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 14 vierailijaa