Eli kaveri tinasi v40 tdi volvoon teholastuille (ja vakioille) sopivaa jalkaa, ja nyt ei auto lähde käymään vakiolastuilla ,eikä teholastuilla. Eli jos löytys joku kaveri tai tutun tuttu joka pystyis tarkistamaan mikä on vikana ja tinais jalat uudellen . Itse en löytänyt mitään vikaa suurennuslasillakaan. Eli tännepäin apuja kiitos! Hommasta maksetaan kyllä ihan käypä tuntikorvaus.
040-5347494
[email protected]
Elekroniikkagurua etsitään tampereen seudulta!
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
- Viesti:
Millainen se piirilevy on? Jos se on joku monikerroslevy, niin hankala niihin on mitään jälkikäteen tinailla. Jos taas tinaukset ovat kunnossa, niin esimerkiksi staattinen sähkö on saattanut rikkoa jotain. Ei kovin todennäköistä, mutta mahdollista.
Tarkistakaa kuitenkin ensin että kaikki liittimet ja johdot ovat paikoillaan. Ettei se vika olisi jossain ihan muualla.
Tarkistakaa kuitenkin ensin että kaikki liittimet ja johdot ovat paikoillaan. Ettei se vika olisi jossain ihan muualla.
joku ehdotti että joku ajonesto voi olla kyseessä.
4 kerrosta ja pintaliitosta kaikki. Oli kyllä pintaliitostyökalut, mutta maadoitusranneke puuttui. Kaksi pinniä jalassa on mittauksen mukaan yhdessä, mutta en löytänyt syytä että olis tinauksesta johtuvaa. Kellään ylim ecua moiseen v40 1.9 tdi vm 2000 autoon?
Missä olis elektroniikkakorjaamo?
4 kerrosta ja pintaliitosta kaikki. Oli kyllä pintaliitostyökalut, mutta maadoitusranneke puuttui. Kaksi pinniä jalassa on mittauksen mukaan yhdessä, mutta en löytänyt syytä että olis tinauksesta johtuvaa. Kellään ylim ecua moiseen v40 1.9 tdi vm 2000 autoon?
Missä olis elektroniikkakorjaamo?
Kokeiles tota: http://www.vpv-motorracing.com/
Osaa meinaan jätkä tinata, mitä oon nähny noita tuotteita...
Osaa meinaan jätkä tinata, mitä oon nähny noita tuotteita...
-
- -
- Viesti:
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”