Moottorinohjauksen merkkivalo tuossa alkoi palamaan, ja syyksi ilmeni FSI koneiden EGR:lle tyypillinen hammasrattaan hampaiden häipyminen - korjauksena tosiaan rattaan irroitus ja kääntö ~30 astetta.
Sitä kävin tuossa vain miettimään, että missä asennossa tuo jousiviritteinen läppä on kun elektroniikka ei pääse säätämään sen asentoa - auki vai kiinni? Eli jos tuon EGR:n haluaisi "tulpata" väliaikaisesti, niin onnistuisko tuo niinkin helposti kuin palauttamalla ratas alkuperäiseen asenttoon (kolo moottorin ratasta vasten siis)?
2.0 FSI (BLR) - kysymys EGR:stä
Valvoja: ffp jäsenet
Re: 2.0 FSI (BLR) - kysymys EGR:stä
Vastaus taisi löytyä youtuben syövereistä, ja ainakin yhdessä pätkässä jossa esiteltiin uutta egr:ää, oli läppä kiinni.
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 41 vierailijaa