Vilkkurele nakuttaa itekseen, vilkkuvalot toimii OK??
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
Vilkut siis toimii ihan hyvin, eli kun käännän viiksen oikee tai vasen niin relee naksuttaa ja vilkkuvalotkin toimii. mutta kun vilkku ei ole päällä (suora tie) niin rele naksuttaa kokoajan, n. 2x tiheämpään kuin normaalisti vilkuttaessa, mutta mikään vilkkuvalo ei kuitenkaan pala. Eli ongelmana on vain toi ääni. ongelma ilmeni kerran jo 1/2 vuotta sitten mutta lakkas ja nyt tuli uudestaan eikä lakkaa.
Epäilen viikseä koska jossain vaiheessa nakutus lakkas jos vähän väänsi viiksestä.
Mutta voisko ongelma olla myös releessä? Millä varmistus ilman että tarvii viedä rattia irroitettavaks turhan takia.?
Epäilen viikseä koska jossain vaiheessa nakutus lakkas jos vähän väänsi viiksestä.
Mutta voisko ongelma olla myös releessä? Millä varmistus ilman että tarvii viedä rattia irroitettavaks turhan takia.?
mulla on -01 octaviasa ilmenny samanlaista vikaa että välillä vilkkurele naksuu ilman vilkutusta ja välillä kun vaihtaa valoja lyhyistä pitkiin tai toisinpäin ja ehkä jopa polkimien painalluksesta..
Eli mistäköhän sitä vikaa vois ehtiä, onko rele loppu tai viiksi, niinkö tuossa topikissa mainittiin. vai voiko olla vikaa jossain muussa johdoissa tai liittimissä? Ja vilkku toimii muuten normaalisti.
Eli mistäköhän sitä vikaa vois ehtiä, onko rele loppu tai viiksi, niinkö tuossa topikissa mainittiin. vai voiko olla vikaa jossain muussa johdoissa tai liittimissä? Ja vilkku toimii muuten normaalisti.
releessä mulla ainaki
releessä mulla ainaki oli vika mutta auto oli -92 passatti
Ihanko jotain WD-40:sta vilkkuviiksen juureen uskaltaa suihkuttaa vai pitäisikö olla puhdistussprayta?
Vilkun ääni nakuttaa välillä itsekseen, valot taulussa ja vilkutkin toimivat normaalisti.
Edit: Korjaantui WD-40:llä ainakin ensikokemuksien perusteella.
Vilkun ääni nakuttaa välillä itsekseen, valot taulussa ja vilkutkin toimivat normaalisti.
Edit: Korjaantui WD-40:llä ainakin ensikokemuksien perusteella.
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”