Golf G60 Limited edition

Kaikki auto ja liikenne jutustelut joita varten ei ole omaa kanavaa...

Valvoja: ffp jäsenet

Jartza00
-
Viestit: 67
Liittynyt: 29.9.2007 17:40

Golf G60 Limited edition

ViestiKirjoittaja Jartza00 » 1.10.2007 17:48

Voisko joku kertoa minkälainen auto olis toi kyseinen auto ku alko kiinnostaa semmosen hankkiminen.:D Että onko luotettava auto onko kallis pitää ku se on vähän erikoinen? Että onko kellään kokemuksia tosta autosta? Olis hyvä kuulla.

Eemeli
-
Viestit: 4273
Liittynyt: 8.9.2003 11:30
Viesti:

ViestiKirjoittaja Eemeli » 1.10.2007 17:52

Tarkoitatko nyt siis tätä?
Jos tarkoitat niin kai nyt olet tietoinen, että niitä on valmistettu vaan 70kpl.
Eli uskoisin että Suomesta et moista löydä. Etkä näin ollen myöskään kokemuksia siitä.
Ja eipä noita puissa kasva edes tuolla volkkareiden ihmemaassa Saksassa.

GTi-Perttu
-
Viestit: 2556
Liittynyt: 3.9.2005 13:59

ViestiKirjoittaja GTi-Perttu » 1.10.2007 18:14

Ja jos nyt löydät jostain semmosen, saat varautua jopa 20 000€:n hintaan!

Muistaakseni tuolla mobilessa oli taannoin raiskattu versio myynnissä ja siitäkin pyydettiin muistaakseni 15 000€! Se oli maalattu hopeanharmaaks ja laitettu isot puskimet. Sääli....

Jonde
-
Viestit: 2088
Liittynyt: 23.7.2003 12:23

ViestiKirjoittaja Jonde » 1.10.2007 20:55

Englannissa oli myynnissä yksi alkuperäinen vasemmalta ajettava yli 20ke hintaan.

jii_bee
-
Viestit: 2416
Liittynyt: 19.8.2003 21:00

ViestiKirjoittaja jii_bee » 2.10.2007 0:00


Jartza00
-
Viestit: 67
Liittynyt: 29.9.2007 17:40

ViestiKirjoittaja Jartza00 » 2.10.2007 5:37

No on se sit vähän hinnakas auto. Parempi on varmaan hommata semmonen normaali g60 ku ohan sekia aika hyvä peli.:D Mutta onko sitä muuten tehty tota G60 ni 16v ku vaan toi limited edition?

Ipe
-
Viestit: 889
Liittynyt: 23.7.2003 11:57
Viesti:

ViestiKirjoittaja Ipe » 2.10.2007 6:39

Muut G60:t on kasivenasia.

http://www.bahnbrenner.com/about/G60_16V_SC/ tuolta 16v konversioita, tai lista siitä mitä tarvitset jos haluat itse vaihtaa kannen.

Mooner
-
Viestit: 325
Liittynyt: 23.7.2003 8:31
Viesti:

ViestiKirjoittaja Mooner » 2.10.2007 7:28

Muistaakseni tuolla mobilessa oli taannoin raiskattu versio myynnissä ja siitäkin pyydettiin muistaakseni 15 000€! Se oli maalattu hopeanharmaaks ja laitettu isot puskimet. Sääli....




Tuommoisen auton raiskauksesta vois oikeasti törkätä jo sakkorangaistuksen tai muuta vastaavaa. Ei oikein ymmärrä mitä omistajan päässä liikkuu? tosin se on tietty vaan ajatellut että normi kakkishan tää o :)

Jak3
-
Viestit: 2766
Liittynyt: 16.8.2004 8:39

ViestiKirjoittaja Jak3 » 2.10.2007 11:38

Itse taas en ymmärrä, miten voi auton raiskata sellaisilla puskureilla, mitkä on PULTEILLA kiinni, jotka siis voi helposti vaihtaa alkuperäisiin milloin vaan! Ja muutenkin toi tyhjä vouhotus, esim. vaihdetaan takavalot niin on raiskattu-leima niskassa, ihan niinkuin niitäkään ei vois vaihtaa takaisin..

Eri asia sitten maalaukset, yms. "peruuttamattomat" muutokset. Toihan sitä paitsi tulis halvemmaksi, ostaa isoilla puskureilla oleva tuollainen 15k€, sitten napsia ne siitä pois niin hinta pompsahtaa :)

Jartza00
-
Viestit: 67
Liittynyt: 29.9.2007 17:40

ViestiKirjoittaja Jartza00 » 2.10.2007 14:56

thaks ipe tosta linkistä! vielä kysyisin semmosta et ootteko ite vaihtanut normaaliin g60 koneseen tota 16v kantta? Et onko hankala homma?

Juice
ffp jäsen
Viestit: 5700
Liittynyt: 16.7.2003 22:51

ViestiKirjoittaja Juice » 2.10.2007 15:00

Eipä ole kansivaihtoja oikein tehty kun nuo G60-koneiset ovat 95% vähäpäästöiseksi merkittyjä joten niihin ei kansia vaihdeta noin vain.

Jartza00
-
Viestit: 67
Liittynyt: 29.9.2007 17:40

ViestiKirjoittaja Jartza00 » 2.10.2007 16:05

ai siin on semmonen juttu no se sit ei kyll oo helppo juttu oikeestaan mahoton. Mut ootteko virittänyt tota 8v g60? Ja kuinka usein sitä "remmiä" Joutuu sit vaihtaa ku sitä virittää? Vai kannattaako sitä ees virittää ku se on vähäpäästöinen?

PabloNeruda
-
Viestit: 1542
Liittynyt: 15.10.2005 11:12

ViestiKirjoittaja PabloNeruda » 2.10.2007 16:08

Jos virität ja haluat laillisesti liikenteeseen, niin silloin on käytävä dynossa ottamassa lappu sellaisilla tehoilla, jonka alusta sallii. Sitten se kalliimpi osuus eli päästömittaukset. Hinnasta en tiedä, mutta kaippa se pitkästi päälle tonnin siivu on.

Jartza00
-
Viestit: 67
Liittynyt: 29.9.2007 17:40

ViestiKirjoittaja Jartza00 » 2.10.2007 16:23

No kuka puhui laillisesta..:D HEH minkähän lainen alusta sit siihen joutuu hankkii et sais sen leimalle? Onko kokemuksia kellään?

HelaKammo
-
Viestit: 1860
Liittynyt: 23.7.2003 9:13

ViestiKirjoittaja HelaKammo » 2.10.2007 16:25


PabloNeruda
-
Viestit: 1542
Liittynyt: 15.10.2005 11:12

ViestiKirjoittaja PabloNeruda » 2.10.2007 16:27

No kuka puhui laillisesta..:D


No mikäs silloin estää sen kannen vaihtamisen? Ja alusta vastaamaan tehoja. Maksimitehot on G60 alustalla 118kw +20% = 141,6 kw. Mutta mitäs sillä alustallakaan sitten on väliä, jos siitä ei muutenkaan laillista tehdä.

Tuolta löytyy eri koneiden tehot:
http://ffp-motorsport.com/tuning/koneet.php

Sebastian
-
Viestit: 8651
Liittynyt: 3.8.2003 15:43

ViestiKirjoittaja Sebastian » 2.10.2007 17:34

Onnistuisko tuohon minulla olevaan katiskaan laillisesti peräti saada 16v G60 rakennettua koska tehoissa "A" ja ei vähäpäästöinen?

hb81
-
Viestit: 1748
Liittynyt: 31.8.2003 17:41
Viesti:

ViestiKirjoittaja hb81 » 2.10.2007 17:44

Onnistuisko tuohon minulla olevaan katiskaan laillisesti peräti saada 16v G60 rakennettua koska tehoissa "A" ja ei vähäpäästöinen?

Loppuu se leuhkimine XD

Jak3
-
Viestit: 2766
Liittynyt: 16.8.2004 8:39

ViestiKirjoittaja Jak3 » 2.10.2007 21:10

^Ei muutako lisää venttiilejä pellin alle sebastian ;)

Ja kuka nyt haukkuu tekniikanvaihtoja, sen lisäks että ne on triplasti halvempia orkkiksiin, niin niihin voi tehdä kaikkea kivaaki vielä :D


Palaa sivulle “Yleinen - autot ja liikenne”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot] ja 15 vierailijaa