Audi TT huoltokirja

Kaikki auto ja liikenne jutustelut joita varten ei ole omaa kanavaa...

Valvoja: ffp jäsenet

-T-
uusi tulokas
Viestit: 1
Liittynyt: 20.6.2007 14:52

Audi TT huoltokirja

ViestiKirjoittaja -T- » 20.6.2007 15:04

En tiedä tuleeko tämä nyt oikean otsikon alle kun ekaa kertaa postailen..
Eli sellaista kyselisin että tietääkö joku mistä saisin suomenkielisen Audi TT:n huoltokirjan. Onko mahdollista ostaa jostain tai löytyykö mahdollisesti jostain tulostettava versio?
Laitan nyt tähän samaan että millainen projekti on TT:n takarenkaiden kulman säätö? Renkaita on kallistettu sen verran paljon että tie syö aika paljon renkaiden auton puoleista reunaa. Jos kulmien normalisointi ei ole paha homma niin sitä voisi harkita..

Teemu M
-
Viestit: 1964
Liittynyt: 12.12.2003 12:44

ViestiKirjoittaja Teemu M » 20.6.2007 15:16

Laitan nyt tähän samaan että millainen projekti on TT:n takarenkaiden kulman säätö? Renkaita on kallistettu sen verran paljon että tie syö aika paljon renkaiden auton puoleista reunaa.


Vakio-osilla camperia ei pysty säätämään. Esim. Forgella on säädettävät tukivarret, joilla camperit saa kohdalleen.

Omaan pitäis myös tehdä sama homma kun on pyöränkulmat suht viturallaan.

Heikki J.
admin
Viestit: 8315
Liittynyt: 16.7.2003 19:59
Viesti:

ViestiKirjoittaja Heikki J. » 20.6.2007 16:15

Ohjekirjoista:
http://ffp-motorsport.com/bb/viewtopic. ... jekirja%2A

Itse tilasin aikanaan Roadsteriin maahantuojalta (nykyään siis merkkiliikkeestä), ja siihen löytyi vielä ihan aito ohjekirja (ei mitään kopiota), en tiedä mikä on nykytilanne ja etenkin coupejen kanssa.

Camperin säädöistä mm. tässä juttua:
http://ffp-motorsport.com/bb/viewtopic. ... Acamper%2A

Harri
-
Viestit: 1829
Liittynyt: 26.7.2003 13:20

ViestiKirjoittaja Harri » 20.6.2007 17:22

KooWeeltä saa myös valmiita tukivarsia taakse Foormoussoniin ja Kuattroon:

http://www.slamit.net/product_info.php?products_id=4390

Peke
-
Viestit: 1750
Liittynyt: 27.7.2003 13:02
Viesti:

ViestiKirjoittaja Peke » 20.6.2007 18:23

Miks ne camberit pitäs saada nollille? Mä taas olen säädättänyt koko ajan lisää Evoon camberia ja toiset tahtoo siitä eroon. Tietysti riippuu kuinka paljon sitä siellä oikein on...? Ei pieni "negatiivisuus" ole renkaiden kannalta haitaksi, mutta mutka-ajossa sit palkitsee. :) Tietääkös täällä kukaan, että miten olisi paras säätää noi cambereiden erot, eli edessä ja takana? Jos edessä esim. -1.4 onko takana hyvä olla esim. -1.5 vai -1.1 vai toi just sama -1.4...

aol
-
Viestit: 151
Liittynyt: 22.11.2003 10:53

ViestiKirjoittaja aol » 20.6.2007 20:18

No ei niitä kukaan tietenkään yritä nollille saada! Mutta kun kunnolla madalletussa on helpolla lähelle -5 camberi. Joku tollanen -2.7 camberi on vielä tosi hyvä sporttisessa ajossa. Enempi negatiivista niin alkaa sisäreuna kulumaan.

Peke
-
Viestit: 1750
Liittynyt: 27.7.2003 13:02
Viesti:

ViestiKirjoittaja Peke » 21.6.2007 0:37

No onpas hurjia lukemia.


Palaa sivulle “Yleinen - autot ja liikenne”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 12 vierailijaa