En tiedä tuleeko tämä nyt oikean otsikon alle kun ekaa kertaa postailen..
Eli sellaista kyselisin että tietääkö joku mistä saisin suomenkielisen Audi TT:n huoltokirjan. Onko mahdollista ostaa jostain tai löytyykö mahdollisesti jostain tulostettava versio?
Laitan nyt tähän samaan että millainen projekti on TT:n takarenkaiden kulman säätö? Renkaita on kallistettu sen verran paljon että tie syö aika paljon renkaiden auton puoleista reunaa. Jos kulmien normalisointi ei ole paha homma niin sitä voisi harkita..
Audi TT huoltokirja
Valvoja: ffp jäsenet
Laitan nyt tähän samaan että millainen projekti on TT:n takarenkaiden kulman säätö? Renkaita on kallistettu sen verran paljon että tie syö aika paljon renkaiden auton puoleista reunaa.
Vakio-osilla camperia ei pysty säätämään. Esim. Forgella on säädettävät tukivarret, joilla camperit saa kohdalleen.
Omaan pitäis myös tehdä sama homma kun on pyöränkulmat suht viturallaan.
Ohjekirjoista:
http://ffp-motorsport.com/bb/viewtopic. ... jekirja%2A
Itse tilasin aikanaan Roadsteriin maahantuojalta (nykyään siis merkkiliikkeestä), ja siihen löytyi vielä ihan aito ohjekirja (ei mitään kopiota), en tiedä mikä on nykytilanne ja etenkin coupejen kanssa.
Camperin säädöistä mm. tässä juttua:
http://ffp-motorsport.com/bb/viewtopic. ... Acamper%2A
http://ffp-motorsport.com/bb/viewtopic. ... jekirja%2A
Itse tilasin aikanaan Roadsteriin maahantuojalta (nykyään siis merkkiliikkeestä), ja siihen löytyi vielä ihan aito ohjekirja (ei mitään kopiota), en tiedä mikä on nykytilanne ja etenkin coupejen kanssa.
Camperin säädöistä mm. tässä juttua:
http://ffp-motorsport.com/bb/viewtopic. ... Acamper%2A
KooWeeltä saa myös valmiita tukivarsia taakse Foormoussoniin ja Kuattroon:
http://www.slamit.net/product_info.php?products_id=4390
http://www.slamit.net/product_info.php?products_id=4390
Miks ne camberit pitäs saada nollille? Mä taas olen säädättänyt koko ajan lisää Evoon camberia ja toiset tahtoo siitä eroon. Tietysti riippuu kuinka paljon sitä siellä oikein on...? Ei pieni "negatiivisuus" ole renkaiden kannalta haitaksi, mutta mutka-ajossa sit palkitsee. :) Tietääkös täällä kukaan, että miten olisi paras säätää noi cambereiden erot, eli edessä ja takana? Jos edessä esim. -1.4 onko takana hyvä olla esim. -1.5 vai -1.1 vai toi just sama -1.4...
Palaa sivulle “Yleinen - autot ja liikenne”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 12 vierailijaa