Tämmöinen olisi yksi vaihtoehto.
Kysyisin, että olisko diesel vaihtoehto
parempi nelivedon kanssa?
Dieselverosta ei niin väliä.
Väännön takia lähinnä ajattelin ja
myös jälleenmyyntiarvo lienee parempi dieselillä.
Hintahan näillä on suht sama.
Golf 2.0 FSI 4MOTION Sportline
Valvoja: ffp jäsenet
Ite ottaisn dieselillä, turbo tekee ajamisesta mukavampaa, ja vääntö vakuuttaa..
Jos haluaa nelivedon vaan pahoja kelejä varten, niin valinnalla ei ole niin väliä. Mutta jos haluaa leikkiä, niin väittäisin että dieselpata jaksaa viedä nelikkoa paremmin "loivassa", ei tietenkään kesäkeleillä, mutta talvella ja hiekalla..
Jos haluaa nelivedon vaan pahoja kelejä varten, niin valinnalla ei ole niin väliä. Mutta jos haluaa leikkiä, niin väittäisin että dieselpata jaksaa viedä nelikkoa paremmin "loivassa", ei tietenkään kesäkeleillä, mutta talvella ja hiekalla..
Eipä noista kahdesta kannata miettiä muuta kuin dieseliä..johan jo itsekin laitoit väännön etusijalle?
Itse olen ajellut 5 tkm V tdi 4-motionilla +MTM päivitys ja en voi kuin suositella..väittäisin sitä jo melkein pirteäksi;)
Eiköhän jälleenmyynnissäkin tdi pärjää bensalle jatkossa.
Niin ja dieselveron kuolettamiseksi ei kovin montaa kertaa tarvi tankkailla näillä bensan hinnoilla.
Itse olen ajellut 5 tkm V tdi 4-motionilla +MTM päivitys ja en voi kuin suositella..väittäisin sitä jo melkein pirteäksi;)
Eiköhän jälleenmyynnissäkin tdi pärjää bensalle jatkossa.
Niin ja dieselveron kuolettamiseksi ei kovin montaa kertaa tarvi tankkailla näillä bensan hinnoilla.
Olen kuullut huhua että kyllä 2.0fsi poistuisi, mene ja tiedä
Audilla on jo poistunut. 2.0FSI on korvattu 1.8TFSI koneella. Auton hinta on sama kuin vanhalla 2.0 FSI koneella.
Eiköhän se volkkarillakin korvata 1.8TFSI koneella. Luulisin että 1.4TSI -kone on kalliimpi rakentaa kuin 1.8TFSI.
Viimeksi muokannut oikari, 8.5.2007 15:35. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Palaa sivulle “Yleinen - autot ja liikenne”