Passattia ('99) hankkimassa

Kaikki auto ja liikenne jutustelut joita varten ei ole omaa kanavaa...

Valvoja: ffp jäsenet

albanzo
-
Viesti:

Passattia ('99) hankkimassa

ViestiKirjoittaja albanzo » 24.4.2007 21:57

Ollaan kaverille katsottu uutta autoa ja meikäläisen pienehkön suostuttelun jälkeen kaveri on kallistumassa vihdoin Vaggilaiseen! ;)

Nettiautoa tossa selattiin ja silmiin osui eräs Jenkeistä muuttoautona suomeen tuotu 1.8T Passat '99. KLIK, tossa ilmotus.
Mitäs tollasta autoa ostaessa pitäs kattella/selvitellä tarkemmin? Entä onko kellään tietoa juuri ko autosta? Kyseisessä autossa on aika mukavat varusteet ja se on muutenkin ihan fiksun olonen, eli suht lupaavan oloinen kampe. Liekö hinta kohdillaan?

Kaikki vinkit ovat tervetulleita ja kommentoida saa mielellään mehd. nopeaan tahtiin, koska voipi olla et mennään kattomaan tota jo ens viikonloppuna... Kiitos. :)

JariN
-

ViestiKirjoittaja JariN » 24.4.2007 22:44

Siistin näkönen pirssi. Kallis ikäsekseen, mutta pienet kilsat tietysti puoltaa keskivertoa korkeampaa hintaa.
Mulla oli vuoden uudempi farkku disuna, tykkäsin kyllä kovasti. Tilava ja mukava.
Etupään kolinat maksaa jokusen satasen kun päivittää uudet nivelet, että se nyt ainakin kannattaa tsekata. Jarrut ym huolto-osat tietysti perus kakkakolffia kalliimpia, joskaan se ei liene yllätys moista autoa ostattelevalle... Normaalit käytetyn auton ostossa tehtävät tarkastustoimenpiteet riittänee.

albanzo
-
Viesti:

ViestiKirjoittaja albanzo » 25.4.2007 21:41

^Kiitos tiedoista. Viikonloppuna ois tarkotus mennä autoa katsomaan, hinnastakin ollaan jo hieman neuvoteltu.

Pasaatti
-

ViestiKirjoittaja Pasaatti » 25.4.2007 21:58

Varaudu jenkkimallin ostossa sitten siihen, että joidenkin osien saanti ja hinnat merkkiliikkeessä voivat yllättää euroversion hintoihin tottuneen. Eikä tarkoita hinnassa alaspäin.

Petri R.
-

ViestiKirjoittaja Petri R. » 25.4.2007 21:58

Minä selvittäisin ensin, ettei tuommosessa jenkkiversiossa ole jotain eurooppalaisittain uniikkia tekniikkaa jonka korjaaminen tuottaa jatkossa ongelmia.

Olen jonkinlaisen lenkin tuommosella 1.8T passatilla heittänyt, hyvä ajettava ja varsin tilava auto.

edit: olin hidas....

Palaa sivulle “Yleinen - autot ja liikenne”