Morotonki.
Tuli vain tässä mietteisiin että onko täällä paljonki ruotsissa asuvia tyyppejä jotka lueskelee tätä foorumia ja/tai ihan jäseniä?
Itse olen asunut ruotsissa nyt reilu puolitoista vuotta ja nyt olen suomessa lomalla ja ah tätä makkaraa ja olutta! (Jep, suomessa lomalla ja luen foorumia, tosin kaljan kanssa).
Jos on porukkaa enemmältikkin niin jossain vaiheessa voisi pitää miittinkiä jossakin päin ruotsia :)
Ruotsissa asuvia FFp -lukijoita?
Valvoja: ffp jäsenet
Mitä nyt ruottalaiset köröttelee ja ajaa miten sattuu suomen puolella.
Ja toisinpäin :)
Juu, ei tosiaan mitään kummempia poikkeavia asioita ole, kumpareen takaa saattaa pimeällä hohtaa jotain ja sitä tahtoo luulla jonkinmoiseksi aamu auringoksi tai sitten isoksi työkoneeksi vaikka sieltä tuleekin pieni kakkis vastaan mutta lisävaloja on keulassa about auton oman massan verran. :)
Siellä övertorneåssa päin ei noita passiivipoliiseita (kamerapönttöjä) niin kauheasti taija olla, mutta etelämmässä niitä on aina 70 ja/tai 90 nopeusrajoitusten kohilla jos olet kiireissäs lähdössä.
Mukavat tiet on ainakin täällä etelämmässä ajella.
-
- -
Oisko tuonne siitä parempi kertoilla? http://ffp-motorsport.com/bb/viewtopic.php?t=15153
Palaa sivulle “Yleinen - autot ja liikenne”