Itsekorjaushallit Rauman seudulta?
Valvoja: ffp jäsenet
Itsekorjaushallit Rauman seudulta?
Eli onko sellaisia paikkoja Raumalla, jossa voisi pientä korvausta vastaan esim. öljyt vaihtaa tai tehdä jotain muuta remonttia? Suotavaa olisi, että paikassa olisi nosturi tai edes monttu.
Oma autotalli / piha on ihan pop paikka öljynvaihtoon... Ainakin itse jaksan vaihtaa öljyt autoon ihan tunkin avulla kotipihassa. (öljyt vatiin ja näin tietty..)
Pieni pakkanen monesti vain tehostaa työntekoa:)
Auto Korsmanilla oli asenne ihan ihan asiallinen. Jos pakko, veisin auton sinne toisenkin kerran. Harvinaista kyllä, Passatin viimekertainen tehostimen pumpun vaihto tehtiin Auto-Kairassa, ko. paikasta jäi huollonkin osalta ihan kelpo kuva.
Raumalla asuessa huomasi tuon että pitää itse opetella korjaamaan autoa, ei hirveän montaa pajaa tuolla ollessa tullut käyteltyä.
Pieni pakkanen monesti vain tehostaa työntekoa:)
Auto Korsmanilla oli asenne ihan ihan asiallinen. Jos pakko, veisin auton sinne toisenkin kerran. Harvinaista kyllä, Passatin viimekertainen tehostimen pumpun vaihto tehtiin Auto-Kairassa, ko. paikasta jäi huollonkin osalta ihan kelpo kuva.
Raumalla asuessa huomasi tuon että pitää itse opetella korjaamaan autoa, ei hirveän montaa pajaa tuolla ollessa tullut käyteltyä.
Palaa sivulle “Yleinen - autot ja liikenne”