Vinkkejä auton ostoon

Kaikki auto ja liikenne jutustelut joita varten ei ole omaa kanavaa...

Valvoja: ffp jäsenet

BAC
-

Vinkkejä auton ostoon

ViestiKirjoittaja BAC » 17.8.2006 17:54

Pitkään olen jo miettinyt, että pitäis kakkoskoppanen vaihtaa uudempaan ja nyt sitten olisi sen aika. Uuteen autoon ei ole varaa, mutta tollanen 7000 - 8000 max 9000 € vois olla hyvä hinta. Neloskorin golffeja olen kattellut ja sellanen varmaan oliskin hyvä. Mielellään sais olla konsernin tuote joka tapauksessa. 98:sia vanhempi ei oikeen kiinostais ja kilometritkin sais olla alle 150 000.

Kun ei ole niin hirveästi kokemusta auton hankinnasta niin onko tollanen mk4 Golffi hyvä valinta? Ei sillä, Seat vois olla kans ihan pätevä, mut mites noi Skodat? Uudet Skodat taitaa olla ainakin ihan ok mut miten tollaset vähän vanhemmat?

Nettiautoa olen selaillut ja siellä ehkä muutama mahdollinen olisikin, liikkeitä en ole vielä kerkinyt katsella. Onko noissa liikkeiden hinnoissa paljon ilmaa verrattuna jos ostaa yksityiseltä? Liikkeen kautta kai saa jonkinlaisen takuun?
Entäs sitten jos liikkeessä on hintana esim. 8000 niin sitä kai kannattaa koittaa tingata? Paljonkohan tollasesta vois saada hintaa pois?

Onko noissa golfeissa joku erikoinen paikka mikä kannattais tarkistaa ruosteen varalta tms? Mihin pitäsi kiinnittää huomiota koeajolla ja onko jotain mihin pitäis esim. golfissa kiinnittää huomiota?

Paljon kysymyksiä on mut olisi tosi hienoa jos voisitte auttaa. Auton merkkiä en ole vielä mitenkään päättänyt joten saa sitäkin suositella.

Palaa sivulle “Yleinen - autot ja liikenne”