Minulla on tällä hetkellä jäärata rassina saab 900gls. Ensikaudeksi on suunnitteilla saab 9000 turbo16.
Valintaa puoltaa halpa hankintahinta ja kohtuu teho jo vakiona.
Ajaakos kukaan foorumilaisista kilpaa saabilla?
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
Tuo halpa hankintahinta onkin se paras osa ko autoissa.
Kaverin kanssa (jolla on 900 16T) mietittiin että mitä hyvää noissa saapeissa on, ja tultiin siihen lopputulokseen että ne on ihan tasasen vahvasti paskoja jokaisella osa-alueella:
- Aivan hirveä ajaa (ralli, ralli-sprint, rata, katu ja kaikki muu paitsi suora ja tasainen maantie)
- Tekniikka ei kestä (mm loota)
- Kori ei kestä (mätii ku sampi)
- Järkyttävän ruma (kaunis vain ruotsalaisen lentokoneinsinöörin mielestä)
- Aivan käsittämättömän hankala huoltaa, ja sitä saa tehdä ihan koko ajan (mm kytkin ja em laatikko!!! :< )
Mutta kukin tavallaan, toi on vaan mun ja ainakin yhden saapin omistajan mielipide...
Itse ainakin ajan mieluumin ranskalaisella kuin saapilla. Enkä koske ranskalaiseen (enää) pitkällä tikullakaan...
Kaverin kanssa (jolla on 900 16T) mietittiin että mitä hyvää noissa saapeissa on, ja tultiin siihen lopputulokseen että ne on ihan tasasen vahvasti paskoja jokaisella osa-alueella:
- Aivan hirveä ajaa (ralli, ralli-sprint, rata, katu ja kaikki muu paitsi suora ja tasainen maantie)
- Tekniikka ei kestä (mm loota)
- Kori ei kestä (mätii ku sampi)
- Järkyttävän ruma (kaunis vain ruotsalaisen lentokoneinsinöörin mielestä)
- Aivan käsittämättömän hankala huoltaa, ja sitä saa tehdä ihan koko ajan (mm kytkin ja em laatikko!!! :< )
Mutta kukin tavallaan, toi on vaan mun ja ainakin yhden saapin omistajan mielipide...
Itse ainakin ajan mieluumin ranskalaisella kuin saapilla. Enkä koske ranskalaiseen (enää) pitkällä tikullakaan...
Palaa sivulle “Yleinen - autot ja liikenne”