Tietoa vailla: Golf tdi PwrDiesel
Valvoja: ffp jäsenet
Tietoa vailla: Golf tdi PwrDiesel
Jep jeps joo....tarkoituksena hommata Golf IV tdi ikähaarukassa 2000-2001 ja olisinkin nyt kysellyt että mitä kannattaa kyseiseltä mallista tarkistella koeajon yhteydessä? Onko mitään tyypillisiä vikoja kyseisessä korimallissa vai kannattaako katsella jotain muuta mallia jo sovinnolla?
eli eli etupään kolinat kannattaa tarkistaa kuoppiin ajettaessa.
tdi moottoria ostaessa vedätä moottoria myös isolla vaihteella.kovin usein muuttuvasiipisellä turbolla varustetuissa malleissa siivet jumii,minkä takia moottoria vedättäessä ahtaa liikaa ja kone menee vikatilaan,josta johtuen vedot katoaa ja virtoja pois kääntämällä sitten taas palautuu.voipi johtua myös rikkinäisestä ahtopaineensäätöventtiilistä.
aika huolettomia kilsoja itsellä ainakin ollut...
tdi moottoria ostaessa vedätä moottoria myös isolla vaihteella.kovin usein muuttuvasiipisellä turbolla varustetuissa malleissa siivet jumii,minkä takia moottoria vedättäessä ahtaa liikaa ja kone menee vikatilaan,josta johtuen vedot katoaa ja virtoja pois kääntämällä sitten taas palautuu.voipi johtua myös rikkinäisestä ahtopaineensäätöventtiilistä.
aika huolettomia kilsoja itsellä ainakin ollut...
http://variantuning.com/phpbb/viewtopic ... 1&start=50 löytyy tarinaa Kolopallon vioista
Jep jep... no tulipas sitten kuitenkin ostettua se golffi itsellensä. Etupää ei kolise ylimääräisiä ainakaan hiekkatiellä ajettaessa... muutenkin on ihan siistissä yleiskunnossa. Mutta juuri tuota maneesin mainitsemaa siipien jumittumista on havaitavissa...eli kun väännätin isolla vaihteella pitkään, niin veto hävisi ja palautui kun käytin virtoja poissa. Onko kyseistä vikaa korjattavissa muuten kuin turbo vaihtamalla? Vaikuttaako lastutus kyseiseen vikaan millään tavalla?
Palaa sivulle “Yleinen - autot ja liikenne”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 33 vierailijaa