Emäntä haluaa uuden auton. Ei muita vaatimuksia kuin että "pitää olla hieno, ei saa olla laatikko".
Hyundai Coupé on kuulemma hieno. Minulla on samanmerkkinen TFT-monitori jota tässä parhaillaan katselen, eikä isäpapan omistama Korean Chevrolet paljoa luottamusta herätä.
Mutta osaako kukaan kommentoida nyt ihan ilman ironiaa, että onko se Hyundai Coupé nyt ihan susi? Katselin että ainakin kohtuu halpoja ne ovat .Vm. 2002 2.0 heruu jo jollain 15.000 eurolla. Mutta leviääkö ne käsiin?
Hyundai Coupé, onko aivan susi vehje?
Valvoja: ffp jäsenet
Äipällä on 2-litranen Coupe. Tykkään itsekin muotoilusta. Jämäkkä alusta muttei liian pintakova (renkaat suht korkealla profiililla). Tuo on aika herkäksi viritetty, eli kaasupoljinta saa painaa varovasti lähdöissä, ettei luistattele liikaa kytkintä. Se luo tietysti tuosta suht moposta 143 hp koneesta tehokkaamman oloisen. Eli suosittelen sitä alitehoista V6:sta. Maksaa tosin enemmän. Kivahan tolla on kanttailla kaarteisiin ja mutkiin...
Tuossa ei oo ollut vikoja kuin akku mennyt kerran. Ai niin, näkyvyys on aika heikko johtuen matalista laseista, joten jos on pieni emäntä niin tyyny perseen alle :)
Tuossa ei oo ollut vikoja kuin akku mennyt kerran. Ai niin, näkyvyys on aika heikko johtuen matalista laseista, joten jos on pieni emäntä niin tyyny perseen alle :)
Ei muita vaatimuksia kuin että "pitää olla hieno, ei saa olla laatikko".
[ot] Onkohan nämä VAG-konsernin vehkeet sitten laatikkoja, kun täälläkin on toisen auton vaihto edessä ja täysin samat kriteerit oli autolle täälläkin.
Käytiin tuossa mamman kanssa vähän autoliikkeitäkin kiertämässä ja Seat Leon oli "kivan näkoinen, mutta väärän värinen", marjapuuron punainen ja sininen löytyi, selvä! Seuraava vaihtoehto hintahaarukkaan osui A170 CDi. "Perästä kiva, keulasta ruma ja mersun merkki on ihan kauhea". Skoda ei käy alkuunkaan, ei edes Fabia RS - laatikkoja kuulemma. Elä sitten näiden kanssa, vaikka ilmankaan ei oikein osaa olla.
[/ot]
Jonkin verran tuollaisella v6:lla (vm 05) ajaneena voin todeta:
- Istuimet hyvät ja näyttävän näköiset (takaistuin ahdas)
- Muotoilu tyylikkään sporttinen
- Todella uraherkkä 225-leveillä 19"
- Vääntömomenttimittari huvittava
Takuuhan noissa on autotarjonnan parasta, 5v
..Mutta silti Audi A3:n omistavana ei herättänyt halua vaihtaa Coupeen.
- Istuimet hyvät ja näyttävän näköiset (takaistuin ahdas)
- Muotoilu tyylikkään sporttinen
- Todella uraherkkä 225-leveillä 19"
- Vääntömomenttimittari huvittava
Takuuhan noissa on autotarjonnan parasta, 5v
..Mutta silti Audi A3:n omistavana ei herättänyt halua vaihtaa Coupeen.
kokemusta on kahdesta, scoupesta -92 ja coupesta -01.
No tuota ensimmäistä 1.5 automaattia nyt ei voi oikein ottaa lukuun muuta kun siinä, että se oli vaarillani vuodesta -92 vuoteen -01, eikä sinä aikana siinä ollut mitään vikaa, ei edes pakoputkea tarvinnut vaihtaa. Kilometrejä ei tosin kauheasti tullut, pätkäajoa sitäkin enemmän.
-01 oli 143hv 2 litrainen automaatti kaikella mahdollisella, jopa nahkakatolla. Hieman laiskahko tomaattina mutta jälleen 100% luotettava ja viaton. Vaari taisi sillä ajaa kaksi kertaa, me muut suvun jäsenet sitten käytimmekin sitä kauppkassina ja traktorina. Myöhemmin siirtyi serkulleni käyttöautoksi korvaamaan -00 GT Imprezaa ( :O) joskin myytiin eteenpäin kun Impreaza loppujen lopuksi jäi perheeseen huomattavasti myöhemmin. Alusta on mukava, kone ok. hyvinkin paljon Celica henkeä, urheilullinen varsinkin optisesti.
Kummallakin tuli ajettua aikas paljon.
Meillä on kakkosena Getzi ja kokolailla viaton on sekin vaikka aivan mallisarjan alusta.
Kyllä korealaiset ovat taitavasti matkineet japanin poikia, itse sanoisin että Hyundait ovat hyvinkin kestäviä perustekniinkan autoja. Korean corolloita (tai japanin ladoja) :)
No tuota ensimmäistä 1.5 automaattia nyt ei voi oikein ottaa lukuun muuta kun siinä, että se oli vaarillani vuodesta -92 vuoteen -01, eikä sinä aikana siinä ollut mitään vikaa, ei edes pakoputkea tarvinnut vaihtaa. Kilometrejä ei tosin kauheasti tullut, pätkäajoa sitäkin enemmän.
-01 oli 143hv 2 litrainen automaatti kaikella mahdollisella, jopa nahkakatolla. Hieman laiskahko tomaattina mutta jälleen 100% luotettava ja viaton. Vaari taisi sillä ajaa kaksi kertaa, me muut suvun jäsenet sitten käytimmekin sitä kauppkassina ja traktorina. Myöhemmin siirtyi serkulleni käyttöautoksi korvaamaan -00 GT Imprezaa ( :O) joskin myytiin eteenpäin kun Impreaza loppujen lopuksi jäi perheeseen huomattavasti myöhemmin. Alusta on mukava, kone ok. hyvinkin paljon Celica henkeä, urheilullinen varsinkin optisesti.
Kummallakin tuli ajettua aikas paljon.
Meillä on kakkosena Getzi ja kokolailla viaton on sekin vaikka aivan mallisarjan alusta.
Kyllä korealaiset ovat taitavasti matkineet japanin poikia, itse sanoisin että Hyundait ovat hyvinkin kestäviä perustekniinkan autoja. Korean corolloita (tai japanin ladoja) :)
-
- -
- Viestit: 671
- Liittynyt: 5.8.2003 20:57
Palaa sivulle “Yleinen - autot ja liikenne”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 15 vierailijaa