audi 200:sta ostamassa..
Valvoja: ffp jäsenet
audi 200:sta ostamassa..
Olen tässä harkinnut auton vaihtoa, ja olen löysin kiintoisan auton www.nettiauto.com/729122 mutta miten noissa 200 sissa kestää kone noilla kilometreillä, jos on huollettu? entä onko tuossa 180 hv? 10 vai 20v kone? vai kannattaako jättää suosiolla väliin kun on noin paljon ajettu..? Onko osat miten kalliiita, entä kulutus?
Tässä ihan kohtuullisen oloinen 200 20v,
http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=720732
Hinta minusta ihan kohillaan ns. peruskuntoiselle (jos siis näin oletetaan) yksilölle. Huomata kannattaa nuo vanteetkin jotka tuskin aivan ilmaiset ovat..
20v (3b) ainakin mun mielestä parempi vaihtoehto 10v (KG, 1b, 2b, MC) moottorille. Toki jos aikoo _oikeasti_ vireistää niin tokko sillä sitten niin väliä. 10vT:stä saa melko helpolla inan alle 250hv ja 20vT:stä tuo ~270hv. (nuo tehot siis ilman ahdin yms muutoksia)
Kannattaa myös tutustua http://www.audi200.net
http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=720732
Hinta minusta ihan kohillaan ns. peruskuntoiselle (jos siis näin oletetaan) yksilölle. Huomata kannattaa nuo vanteetkin jotka tuskin aivan ilmaiset ovat..
20v (3b) ainakin mun mielestä parempi vaihtoehto 10v (KG, 1b, 2b, MC) moottorille. Toki jos aikoo _oikeasti_ vireistää niin tokko sillä sitten niin väliä. 10vT:stä saa melko helpolla inan alle 250hv ja 20vT:stä tuo ~270hv. (nuo tehot siis ilman ahdin yms muutoksia)
Kannattaa myös tutustua http://www.audi200.net
-
- -
- Viestit: 671
- Liittynyt: 5.8.2003 20:57
20 venanen taitaa olla pikkusen kalliimpi ylläpitää, jos tulee tulppien, tulpanjohtojen tai v-jakajanpakelliittirattaa pettämistä. Vakio kymppivenasta saa alle sadalla eurolla kutiteltua 200++ tehoja.
Kilometrejä molemmat kestävät aika hyvin, toisaalta ahtoletkut vanhemmiten haurastuvat. Noissa autoissa ikä alkaa tehdä sähkölaitteille tepposia, suosittelisin kattelemaan mahdollisimman spartalaisetn mallin :). Mukavia kilometrejä kyllä noilla saa, rataominaisuuksia ei ainakaan vakioalustalla ole ollenkaan, tiedä sitten jos sinne koriin hitsais puoli tonnia lisää rautaa ja jäykemmät jouset/iskarit asentelis.
Kilometrejä molemmat kestävät aika hyvin, toisaalta ahtoletkut vanhemmiten haurastuvat. Noissa autoissa ikä alkaa tehdä sähkölaitteille tepposia, suosittelisin kattelemaan mahdollisimman spartalaisetn mallin :). Mukavia kilometrejä kyllä noilla saa, rataominaisuuksia ei ainakaan vakioalustalla ole ollenkaan, tiedä sitten jos sinne koriin hitsais puoli tonnia lisää rautaa ja jäykemmät jouset/iskarit asentelis.
Palaa sivulle “Yleinen - autot ja liikenne”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 12 vierailijaa