Tampere, autonpesupaikkoja
Valvoja: ffp jäsenet
Tampere, autonpesupaikkoja
Onkos Tampereella autonpesupaikkoja joissa voisi muutamalla eurolla (=maks 5e) pesaista painepesurilla auton ja siirtyä vaikkapa ulkosalle kuivailemaan? Näin kesäkelillä ei viitsisi aina huoltsikan koneeseen viedä..
Sammonkadun Teboil. Rakennuksen päässä on pesuhalli, jossa painepesuri ja juokseva vesi (ja joskus myös imuri). Yhdellä eurolla painepesuri 3 minuutiksi tai juoksevaa vettä 15 minuutiksi. Lisäksi hallin vuokra 3e/½h. Viiteen euroon pääsee siis yhdistelmällä 3min paine + 15min juokseva.
e: Tuo halli kannattaa sitten varata etukäteen (kun on vain yksi pesupaikka). Riippuu varmaan päivästä/ajankohdasta pääseekö suoraan. Itse olen aina varannut viim. edellisenä päivänä.
e: Tuo halli kannattaa sitten varata etukäteen (kun on vain yksi pesupaikka). Riippuu varmaan päivästä/ajankohdasta pääseekö suoraan. Itse olen aina varannut viim. edellisenä päivänä.
Nimenomaan niin. Pesupaikalla syttyy valotkin vasta sitten kun poletti on lyöty masiinaan ja sammuu hetki viimeisen poletin käytön jälkeen. Poletteja voi ostaa tasan sen verran kun pesuun menee aikaa ja sen jälkeen ulos kuivattelemaan. Kuten sanoin, mulla on mennyt 5-6 polettia, mutta riippuu paljon siitä kuinka nopeasti pesurilla suhii.
On siellä mahdollista ottaa sellanen tuntivelotteinenkin pesupaikka käsinpesuun, mutta tuossa painepesumallissa ei erillistä maksua polettien lisäksi ole.
On siellä mahdollista ottaa sellanen tuntivelotteinenkin pesupaikka käsinpesuun, mutta tuossa painepesumallissa ei erillistä maksua polettien lisäksi ole.
Palaa sivulle “Yleinen - autot ja liikenne”