Säädettävä Alustasarja Saksasta?
Valvoja: ffp jäsenet
Säädettävä Alustasarja Saksasta?
Passattiin ois tarkotus hommata säädettävä alusta ja tuli mieleen että onko kukaan tilannut alustasarjoja saksasta tai ylipäätään ulkomailta, mahtaako saada halvemmalla?
Koitin Searchilla etsiä mutta ei osunut silmään.
Koitin Searchilla etsiä mutta ei osunut silmään.
Viimeksi muokannut KariT, 7.2.2006 14:21. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
mulla oli supersportin säädettävä mk4 golffissa. ihan ok alusta mutta olisi ehkä hivenen jäykempi saanut olla! auto kallisteli kurveissa ja varsinkin radalla! mutta jos ei ratapäivillä käy ajelemassa niin ihan hyvä alusta!
tällä hetkellä mulla on audi a3 tuo fk säädettävä ja oma mielipide on että on parempi kuin supersport.
tällä hetkellä mulla on audi a3 tuo fk säädettävä ja oma mielipide on että on parempi kuin supersport.
Onko tästä Jani.K:n vihjaamasta kaupasta kellään kokemuksia miten homma pelaa?
Itse tilasin kerran powerdiscount24 nimisestä paikasta, kesti kuukauden ennenkuin osat tulivat ja silloinkin paketista puuttuivat jouset ja jotain muuta pientä. Lupasivat lähettää ensin puuttuvat tavarat, kului taas viikkoja ja tiedustelin, niin kolleega oli kuulemma myynyt minun osat jollekkin muulle. Tämän jälkeen eivät enää vastanneet emailiin ja luovutin. Tappio oli alle 100euroa joten en jaksanut taistella asiasta pidemmälle.
Itse tilasin kerran powerdiscount24 nimisestä paikasta, kesti kuukauden ennenkuin osat tulivat ja silloinkin paketista puuttuivat jouset ja jotain muuta pientä. Lupasivat lähettää ensin puuttuvat tavarat, kului taas viikkoja ja tiedustelin, niin kolleega oli kuulemma myynyt minun osat jollekkin muulle. Tämän jälkeen eivät enää vastanneet emailiin ja luovutin. Tappio oli alle 100euroa joten en jaksanut taistella asiasta pidemmälle.
itse tilasin nyt viikonloppuna alustasarjan tuolta: www.stg-gmbh.com - jää nähtäväksi milloin tulee jotain sieltä jos tulee....
minulla taas on vain hyviä kokemuksia powerdiscount24 mestasta. olen tilannut varmasti yli 10 kertaa sieltä ja aina on kyllä homma toiminut erittäin hyvin.
minulla taas on vain hyviä kokemuksia powerdiscount24 mestasta. olen tilannut varmasti yli 10 kertaa sieltä ja aina on kyllä homma toiminut erittäin hyvin.
Hyviä kokemuksia itsellä kaupasta nimeltä Joerg (http://www.joerg.de), maksu tosin piti hoitaa etukäteen, mutta sähköpostiin vastattiin englanniksi ja vieläpä melko nopeasti. Maksusta sain laskut pdf:nä ja maksoin iban-siirtona. Lähetys saapui saksan postin kautta suomen postiin muutamassa arkipäivässä ja homma pelasi kaikin puolin erinomaisesti. ostin kyseisestä paikasta sokkasäätöisen halpis-alustasarjan, jonka laadusta nyt voipi sanoa, että ihan ok, mutta kivireki, tosin en liikoja odotuksia alle iskarien hinnan saatavalle sarjalle asettanutkaan.
www.stg-gmbh.com - täältä tuli sähköpostia tänään että rahat on saapunu ja alusta lähtee huomenna postiin
Yhen alustan olen tilannut tuolta www.stg-gmbh.com ja homma toimi ihan ok. Muistaakseni sain kyllä kertaalleen kysellä perään ennenkuin tavara tuli (saatoin olla tosin malttamaton, ei voi muistaa...)
Vähän aiheen sivusta ->
Onko kukaan tilannut tuolta www.stg-gmbh.com korinosia? Lähetys kustannukset?
Onko kukaan tilannut tuolta www.stg-gmbh.com korinosia? Lähetys kustannukset?
24,00 EUR / paketti
Examples for shipping costs:
up to 2 tires = 1 Package
up to 4 Reifen = 2 Packages
up to 2 Rims without tires = 1 Package
up to 4 Rims without tires = 2 Packages
1 complete wheel (Rim with tyre) = 1 Package
1 complete wheel set (4 Rims with tires) = 4 Packages
1 Suspension kit = 1 Package
1 set of lower springs = 1 Package
Examples for shipping costs:
up to 2 tires = 1 Package
up to 4 Reifen = 2 Packages
up to 2 Rims without tires = 1 Package
up to 4 Rims without tires = 2 Packages
1 complete wheel (Rim with tyre) = 1 Package
1 complete wheel set (4 Rims with tires) = 4 Packages
1 Suspension kit = 1 Package
1 set of lower springs = 1 Package
-
- -
-
- -
mitä kw1 tai kw2 on yleensä maksanut kotomaassa - oottako huudattaneet hintoja vai maksaneet sen mitä pyydetään. Ens kuun alussa kun olisi lähtö hampuriin, niin ajattelin katella paikallisilta millä hintaa irtoaisi. Yllätyin kuiten negatiivisesti kun pari nettihinnastoa löysin, sillä paikalliset pyysi sarja kuin sarja enemmän kuin mitä täällä.
-
- -
-
- -
- Viesti:
Mulle tuli Variant 1 Inox Saksasta ja kokonais hinta rahteineen about 850e. Vanhemman V2:n olis saanut johonkin 700e-750e mutta ajattelin tuon Inox:n olevan meidän suolakylvyissä näppärämpi ja ei tuolta V2:n lisäsäätöä varmaa tulisi kuitenkaan käytettyä.
Mutta settiä odottelin rontin 2kk, myyjä ei vastaillut kyselyihin ja kun viimein sain seurantanumeron olin lähes varma että kiviä on tulossa. ehkä vain yksittäinen ongelma yksittäisen ebay myyjän kanssa (itseasiassa firma) mutta jos jatkossa tarviin alustasarjaa niin taidan sen hankkia suomesta, suomenkielisellä tuella ja takuulla ja maksaa siitä sitten vaikka pikkusen extraa... ja jääpähän ainakin osa rahoista tänne pyörimään.
Mutta settiä odottelin rontin 2kk, myyjä ei vastaillut kyselyihin ja kun viimein sain seurantanumeron olin lähes varma että kiviä on tulossa. ehkä vain yksittäinen ongelma yksittäisen ebay myyjän kanssa (itseasiassa firma) mutta jos jatkossa tarviin alustasarjaa niin taidan sen hankkia suomesta, suomenkielisellä tuella ja takuulla ja maksaa siitä sitten vaikka pikkusen extraa... ja jääpähän ainakin osa rahoista tänne pyörimään.
Palaa sivulle “Yleinen - autot ja liikenne”