Vw Derby 1981

Kaikki auto ja liikenne jutustelut joita varten ei ole omaa kanavaa...

Valvoja: ffp jäsenet

leka72
uusi tulokas
Viestit: 2
Liittynyt: 19.3.2022 22:18

Vw Derby 1981

ViestiKirjoittaja leka72 » 19.3.2022 22:46

Minulla on ollut kaverin tallin nurkassa 1981 VW Derby vuosia, nyt piti hakea se omaan pihaan ja kai se pitää alkaa tehdä jotain sen eteen. On sama malli ja vuosi kuin oli minun eka auto kun kortin sain. Ilmeisesti kohtuu harvinainen, pari vuotta nuorempia poloja joskus näkee, näitä oli rekisterissä 2005 tai jotain ehkä 20kpl.Tähän on tullut hankittua vuosien varrella kaikenlaista, mm. peltipakosarja ja putkistokaan ei ole ihan vakio. Olen nähnyt joskus youtubessa tätä edeltävässä pyöreälamppuisessa g40 moottorin, saisiko sellaisen tuohon istumaan?

leka72
uusi tulokas
Viestit: 2
Liittynyt: 19.3.2022 22:18

Re: Vw Derby 1981

ViestiKirjoittaja leka72 » 19.3.2022 23:08

Ja kun Derbyistä oli puhe, näin kerran siinä 2005 puolin tai toisin sinisen derbyn joka oli tehty avoautoksi. Ajoi moottoritietä tampereelta helsinkiin, ohitin sen siinä konhon kohdilla. Oli melkoiset turvakaaret mutta ihan oli avoderby. Tietääkö tai tunteeko joku tuon rakentajaa? En ole koskaan löytänyt mistään mitään infoa tuollaisesta, luulisi että tekijä julkaisisi edes jotain jossain?


Palaa sivulle “Yleinen - autot ja liikenne”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 21 vierailijaa