Golf vr6 2,9 syncro
Valvoja: ffp jäsenet
Golf vr6 2,9 syncro
Tuli tollanen golffi itteleni vaihos ja aatelin et minkäs arvonen tyo ois vaik en ole myymässä. Eli on hatcback ja 270tkm ajettu automaatti ilmastointi nahkasisusta ja ruosteeton. Kiitos vastauksista jo etukäteen. Mainittakoon vielä että ei ole syncro vaan vain syncro mallin 2.9l koneella oleva vr6 etuveto
Viimeksi muokannut Rampe92, 25.1.2014 8:54. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Hinta-arviointitopic vanteille/autoille/jne ?
Ruosteeton 270tkm ajettu kolmoskoppa ja vieläpä hieman harvinaisemmalla tekniikalla=varmasti arvokas. Kannattaa pitää kuin kukkaa kämmenellä ja esitellä pääsymaksua vastaan halukkaille. Älä nyt ainakaan talvella sillä aja, muuten ruostuminen alkaa varmasti.
Ruosteeton 270tkm ajettu kolmoskoppa ja vieläpä hieman harvinaisemmalla tekniikalla=varmasti arvokas. Kannattaa pitää kuin kukkaa kämmenellä ja esitellä pääsymaksua vastaan halukkaille. Älä nyt ainakaan talvella sillä aja, muuten ruostuminen alkaa varmasti.
Joo, ei täysin ruosteetonta mk3 Golfia ole olemassakaan... Vai saanko tulla tutkimaan ja toteamaan "ruosteettomaksi"? (ja luonnollisesti kehumaan sitten nettiin että miten ruosteeton se todellisuudessa sitten olikaan) ;)
Monen käsitys ruosteettomasta kun tahtoo olla se, ettei siinä nyt nopealla päällispuolen silmäyksellä näy selviä ruostekohtia...
Autolla voisi tosiaan olla jotain arvoa, jos se olisi nelikko. Onhan siinä veeärrässä, ainakin volkkarimiehen korvaan hyvät sävelet... Mutta siinä ne ylivoimaisen hyvät puolet sitten taisikin olla.
Tuohon mk3:n tunnetusti hyvin säilyvään koriin yhdistettynä tuo iso, painava ja melko janoinen moottori, jossa tilavuuteensa nähden melko vähän voimaa, plus kaupan päälle vielä nämä netin kauhukirjoitukset jakopäästä - ei enää tänä päivänä ihan niin kamalan haluttua rautaa omalle tontille.
Monen käsitys ruosteettomasta kun tahtoo olla se, ettei siinä nyt nopealla päällispuolen silmäyksellä näy selviä ruostekohtia...
Autolla voisi tosiaan olla jotain arvoa, jos se olisi nelikko. Onhan siinä veeärrässä, ainakin volkkarimiehen korvaan hyvät sävelet... Mutta siinä ne ylivoimaisen hyvät puolet sitten taisikin olla.
Tuohon mk3:n tunnetusti hyvin säilyvään koriin yhdistettynä tuo iso, painava ja melko janoinen moottori, jossa tilavuuteensa nähden melko vähän voimaa, plus kaupan päälle vielä nämä netin kauhukirjoitukset jakopäästä - ei enää tänä päivänä ihan niin kamalan haluttua rautaa omalle tontille.
Samoissa hinnoissa tuollainen moottorinvaihto 2.8->2.9 VR on kuin yleisempi 2.8, kyseessä kun ei ole mitenkään erikoinen moottori.
Kuten sanottua aidolla 2.9 syncro golfilla saattaisi olla hieman "arvoa", jos olisi pienillä kilometreillä ja helmi/alkuperäiskuntoinen.
G3:sen kori on tietyistä paikoista sen verran perso ruosteelle, ettei ruosteetonta yksilötä tehtaanjäljiltä varmasti löydy.
Hyvin säilyneitä kylläkin ja kuten voi olettaa ne vaihtavat omistajaa helpommin.
Omaa G3:sta yritetty pitää kuin "kukkaa kämmenellä" ja kyllä se ajan hammas yrittää siihenkin pikku hiljaa purra.
Kuten sanottua aidolla 2.9 syncro golfilla saattaisi olla hieman "arvoa", jos olisi pienillä kilometreillä ja helmi/alkuperäiskuntoinen.
G3:sen kori on tietyistä paikoista sen verran perso ruosteelle, ettei ruosteetonta yksilötä tehtaanjäljiltä varmasti löydy.
Hyvin säilyneitä kylläkin ja kuten voi olettaa ne vaihtavat omistajaa helpommin.
Omaa G3:sta yritetty pitää kuin "kukkaa kämmenellä" ja kyllä se ajan hammas yrittää siihenkin pikku hiljaa purra.
Palaa sivulle “Yleinen - autot ja liikenne”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 29 vierailijaa