Golf vr6 2,9 syncro

Kaikki auto ja liikenne jutustelut joita varten ei ole omaa kanavaa...

Valvoja: ffp jäsenet

Rampe92
-
Viestit: 4
Liittynyt: 25.1.2014 0:14

Golf vr6 2,9 syncro

ViestiKirjoittaja Rampe92 » 25.1.2014 0:19

Tuli tollanen golffi itteleni vaihos ja aatelin et minkäs arvonen tyo ois vaik en ole myymässä. Eli on hatcback ja 270tkm ajettu automaatti ilmastointi nahkasisusta ja ruosteeton. Kiitos vastauksista jo etukäteen. Mainittakoon vielä että ei ole syncro vaan vain syncro mallin 2.9l koneella oleva vr6 etuveto
Viimeksi muokannut Rampe92, 25.1.2014 8:54. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Ike
-
Viestit: 3225
Liittynyt: 7.11.2003 17:00

ViestiKirjoittaja Ike » 25.1.2014 1:16

Hinta-arviointitopic vanteille/autoille/jne ?
Ruosteeton 270tkm ajettu kolmoskoppa ja vieläpä hieman harvinaisemmalla tekniikalla=varmasti arvokas. Kannattaa pitää kuin kukkaa kämmenellä ja esitellä pääsymaksua vastaan halukkaille. Älä nyt ainakaan talvella sillä aja, muuten ruostuminen alkaa varmasti.

Rampe92
-
Viestit: 4
Liittynyt: 25.1.2014 0:14

ViestiKirjoittaja Rampe92 » 25.1.2014 7:02

Ainut ettei ole 4 vedolla mutta syncron koneella

Sebastian
-
Viestit: 8651
Liittynyt: 3.8.2003 15:43

ViestiKirjoittaja Sebastian » 25.1.2014 7:34

Syncro="neliveto"

Rampe92
-
Viestit: 4
Liittynyt: 25.1.2014 0:14

ViestiKirjoittaja Rampe92 » 25.1.2014 8:52

Tiedän tuon kyllä mut normi vr6 golffis on 2.8l 174hp kone ja vr6syncro golffis 2.9l 190hp kone. Unohdin kyllä tuossa alussa mainita että ei ole alkuperäinen syncro vaan vain kone otettu syncrosta. 😌

vildur
-
Viestit: 462
Liittynyt: 1.7.2005 14:53

ViestiKirjoittaja vildur » 25.1.2014 13:23

Ruosteeton kolmoskoppa on aikamoinen myytti. Ne on todella harvassa

S4mmy
-
Viestit: 1309
Liittynyt: 13.5.2012 14:38
Viesti:

ViestiKirjoittaja S4mmy » 25.1.2014 14:34

Ruosteeton kolmoskoppa? Mikä se on? Tainnut tehtaalta tullessaankaan olla täysin ruosteeton...

Itse kysymykseen vastaten. Ei näillä vr6:lla enää tunnu pahemmin arvoa olevan. Tuo 2.9l kone etuvetokopassa ei omasta mielestäni nosta hintaa ollenkaan.

Markku M.
-
Viestit: 4120
Liittynyt: 31.7.2005 21:02

ViestiKirjoittaja Markku M. » 25.1.2014 14:37

Joo, ei täysin ruosteetonta mk3 Golfia ole olemassakaan... Vai saanko tulla tutkimaan ja toteamaan "ruosteettomaksi"? (ja luonnollisesti kehumaan sitten nettiin että miten ruosteeton se todellisuudessa sitten olikaan) ;)
Monen käsitys ruosteettomasta kun tahtoo olla se, ettei siinä nyt nopealla päällispuolen silmäyksellä näy selviä ruostekohtia...

Autolla voisi tosiaan olla jotain arvoa, jos se olisi nelikko. Onhan siinä veeärrässä, ainakin volkkarimiehen korvaan hyvät sävelet... Mutta siinä ne ylivoimaisen hyvät puolet sitten taisikin olla.

Tuohon mk3:n tunnetusti hyvin säilyvään koriin yhdistettynä tuo iso, painava ja melko janoinen moottori, jossa tilavuuteensa nähden melko vähän voimaa, plus kaupan päälle vielä nämä netin kauhukirjoitukset jakopäästä - ei enää tänä päivänä ihan niin kamalan haluttua rautaa omalle tontille.

pk
-
Viestit: 449
Liittynyt: 23.7.2003 11:53

ViestiKirjoittaja pk » 26.1.2014 19:09

Samoissa hinnoissa tuollainen moottorinvaihto 2.8->2.9 VR on kuin yleisempi 2.8, kyseessä kun ei ole mitenkään erikoinen moottori.

Kuten sanottua aidolla 2.9 syncro golfilla saattaisi olla hieman "arvoa", jos olisi pienillä kilometreillä ja helmi/alkuperäiskuntoinen.

G3:sen kori on tietyistä paikoista sen verran perso ruosteelle, ettei ruosteetonta yksilötä tehtaanjäljiltä varmasti löydy.
Hyvin säilyneitä kylläkin ja kuten voi olettaa ne vaihtavat omistajaa helpommin.

Omaa G3:sta yritetty pitää kuin "kukkaa kämmenellä" ja kyllä se ajan hammas yrittää siihenkin pikku hiljaa purra.


Palaa sivulle “Yleinen - autot ja liikenne”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 29 vierailijaa