Haluaisin selvittää tarkasti, että millaisena vuosimallin 1989 golffini on lähtenyt tehtaalta.
Onko tietoa saisiko näitä autokohtaisia varusteluja mistään?
Autoa purkaessa löysin lattiamaton alta jonkun tehtaan paperin jossa pitkäliuta erilaisia "numerosarjoja", uskoisin näiden kertovan varustelusta. Vaan eipä noi koodit kerro itselle yhtään mitään :)
mistä selvittää vanhan volkkarin tehdasvarustelu?
Valvoja: ffp jäsenet
Takakontissa ja huoltokirjassa yleensä on se tarra, jossa litana koodeja. Googleta niitä ja katso mitä löytyy, sitä varsinaista nettisivua en tähän hätään muista.
Itse olen kysellyt omiin autoihin tuota varusteluetteloa rekisterinumeron perusteella paikallisesta varaosaliikkeestä ja ne on sitten tulostaneet kopiot minulle.
Itse olen kysellyt omiin autoihin tuota varusteluetteloa rekisterinumeron perusteella paikallisesta varaosaliikkeestä ja ne on sitten tulostaneet kopiot minulle.
-
- -
- Viesti:
Kiitos linkistä.
Tosin en tuolla kaikkea löytänyt, mutta ainakin muistin, että vararengas puuttuu :)
Yksi mikä kiinnostaa, että puskurit on 2JD ja koodin mukaan sports bumber.
Tarkoittaako sports bumber tässä tapauksessa pikku puskimia punaraidalla?
isojen puskureiden muotti taisi olla vasta piirrustuspöydällä tätä 5.1.1989 luovutettua autoa tehdessä :)
Edit. Autossani oli siis ostohetkellä täysin mustat pikkupuskimet ilman punaista raitaa.
Kun koodeja kirjoittaa yksitellen tuonne niin alkaa löytää.. ensin tökkäsin kaikki putkeen niin ei löytäny kaikkia.
Tosin en tuolla kaikkea löytänyt, mutta ainakin muistin, että vararengas puuttuu :)
Yksi mikä kiinnostaa, että puskurit on 2JD ja koodin mukaan sports bumber.
Tarkoittaako sports bumber tässä tapauksessa pikku puskimia punaraidalla?
isojen puskureiden muotti taisi olla vasta piirrustuspöydällä tätä 5.1.1989 luovutettua autoa tehdessä :)
Edit. Autossani oli siis ostohetkellä täysin mustat pikkupuskimet ilman punaista raitaa.
Kun koodeja kirjoittaa yksitellen tuonne niin alkaa löytää.. ensin tökkäsin kaikki putkeen niin ei löytäny kaikkia.
Viimeksi muokannut hippi, 1.3.2014 22:12. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- -
- Viesti:
-
- -
- Viesti:
Palaa sivulle “Yleinen - autot ja liikenne”