T-4 caravellet & multivanit
Valvoja: ffp jäsenet
T-4 caravellet & multivanit
Tuli pienessä siirtymävaiheessa hankittua 2-3 vuoden ajoon -96 multivani (ku halvalla sai)
Mitään en noista laitteista tiedä ja hieman ois ajatuksena nykyaikaistaa jotenkin, koska emännälle tuottaa suurta surua vaihtaa highline V6TDI 4-motikkapassatista tuollaiseen jossa joutuu veivaamaan itse henkilökohtaisesti ikkunansakin alas.
Saako tuohon jostain xenonvalosettiä vakioumpioihin, tai korvaavilla umpioilla valmiina? valoteho kun ei päätä huimaa, ja pimeen aikana suurin osa ajamisesta tapahtuu tällä hetkellä.
Lisäks lämmitettävät peilit, vakionopeudensäädinviiksi vois olla mukava lisä tuskaa lievittämään. Onks noissa uudemmissa ollu lämmitystä peilissä ja tai peräti sähköpeilejä? Pelkän kalvonhan saa peilin taakse kylllä laitettua, mukavampi ois hommata kaikkine tarpeineen jos tietää mistä vuosimallista/mallista noita alkaa haalimaan.
Lisäks apparin etuoven sisäkahva sano ekalla avaamisella naps, en oo vielä kattonu onko kahvasta jotain rikki - kuitenkin muovia niin oletan olevan murtunu.
Jos jollain nurkissa tontitusjousisarjaakin moiseen niin saisi ton rullaluistimen ees siihen korkoon että emäntä ylettyy kiipeämään kyytiin...
Mitään en noista laitteista tiedä ja hieman ois ajatuksena nykyaikaistaa jotenkin, koska emännälle tuottaa suurta surua vaihtaa highline V6TDI 4-motikkapassatista tuollaiseen jossa joutuu veivaamaan itse henkilökohtaisesti ikkunansakin alas.
Saako tuohon jostain xenonvalosettiä vakioumpioihin, tai korvaavilla umpioilla valmiina? valoteho kun ei päätä huimaa, ja pimeen aikana suurin osa ajamisesta tapahtuu tällä hetkellä.
Lisäks lämmitettävät peilit, vakionopeudensäädinviiksi vois olla mukava lisä tuskaa lievittämään. Onks noissa uudemmissa ollu lämmitystä peilissä ja tai peräti sähköpeilejä? Pelkän kalvonhan saa peilin taakse kylllä laitettua, mukavampi ois hommata kaikkine tarpeineen jos tietää mistä vuosimallista/mallista noita alkaa haalimaan.
Lisäks apparin etuoven sisäkahva sano ekalla avaamisella naps, en oo vielä kattonu onko kahvasta jotain rikki - kuitenkin muovia niin oletan olevan murtunu.
Jos jollain nurkissa tontitusjousisarjaakin moiseen niin saisi ton rullaluistimen ees siihen korkoon että emäntä ylettyy kiipeämään kyytiin...
Joskus aikanaa työnajantajan T4 caravellessa oli Hellan valmistamat projektorixenonit. Yllättävä ok valot. http://www.ebay.de/itm/HELLA-Xenon-Scheinwerfer-VW-Bus-T4-projektzwo-/270748211626#ht_2896wt_1358
Peilien ohjaus ja lämmitys on kuskin ovipaneelin etuosassa. Ikkunannostimet on tuosta palikasta muutama sentti b- pilaria kohti. Kuskin puolella molempien ikkunoiden ohjaus ja apumiehellä vain omansa. En muista, että oliko keskuslukituksen vaiko ikkunoiden ohjausboksi kuskin jalkatilassa vasemmalla.
Ei tossa umpiot näytä kovin huonot olevan, liene vaihdettu muutamia vuosia sitten kun on lasiosatkin kolhuttomat. Penkinlämmittiäkään tuossa ei oo perkale. Taas kun passatilla ajeli hetken niin taitaa itellekin itku tulla ku tötöilee tolla vajakkilaatikolla jatkossa :/
Käyttöohjekirjaa kaipailis myös, kojelaudassa on vähän nappeja mut pari on sellasta mitä ei tunnista :D
Käyttöohjekirjaa kaipailis myös, kojelaudassa on vähän nappeja mut pari on sellasta mitä ei tunnista :D
Meillä Caravellessä tuon näköiset valot, Slamitilta hankittu mut silloin ei saatu tätä "originalia" joten otettiin kiinaversiot ja noissa on hyvät valot. http://www.slamit.net/product/7041/t4-c ... -1996-2003
Noihin kun laittaa xenonit tai jotkut hyvät hehkulangat niin uskoisin et paranee entisestään
Noihin kun laittaa xenonit tai jotkut hyvät hehkulangat niin uskoisin et paranee entisestään
muutama kaveri nyt suositellu vakioumpioihin noita katuauto.fi saatavia sarjoja, yhden niistä jo näinkin ja melkoinen parannus valotehoon. Hinta jossain 100-150€ setti. Noihin daylight systeemeihin ei oikeen toi H4 korvaava keeshnoni mee, eiks noissa oo kuitenkin erillisillä polttomoilla pitkät ja lyhyet.
Paljos tommosta kiulua pystyy pudottamaan ennenku tulee 225/40/18 et 35-38 kanssa vaivoja? Ja taitaa olla porterin jouset aika pehmeet jos heittää mutlivaniin? (ainakin takana)
Paljos tommosta kiulua pystyy pudottamaan ennenku tulee 225/40/18 et 35-38 kanssa vaivoja? Ja taitaa olla porterin jouset aika pehmeet jos heittää mutlivaniin? (ainakin takana)
Ei mulla ollut pienintäkään ongelmaa tuolla 245/40x18 rengastuksella, vaikka autossa oli sisälokasuojatkin paikoillaan ja keula on madaltunut sen 60mm ainakin. Vanne oli muistaakseni 8.5" et30
225 on 1,7cm pienempi halkaisijaltaan ja tuo 245/40 on 0,1cm, ei se mittarivirheenä ole kuin 3km/h joten sen puolen kyllä menee 225.
225 on 1,7cm pienempi halkaisijaltaan ja tuo 245/40 on 0,1cm, ei se mittarivirheenä ole kuin 3km/h joten sen puolen kyllä menee 225.
miten noissa daylight ajovaloissa muuten, saako parkkiledit vaihdettua vai onko kiinteetä kamaa rugon kanssa? missään ei moista oikeen lue, Esim. noi Slamitin tai nämä Kennyltä saatavat http://www.kcs.fi/shop/getdesc.php?id=12516
lisää ebaytaNoita projekt zwo valoja on myynnissä melkein koko ajan tuolla kun jaksaa hieman seurata
Kumpiako kannattaa tilailla? Järeämpiä vai ei? Monet on sanonu noista trp jousista että parinsadan kuormalla laahaa jo pohjassa, Meillä ei juur kuormaa muuten yleensä ole, kuin 2 muksua ja 2 keskikokoista koiraa. Multsarihan on sen 2-300kg painavampi ku pitkä portteri vakiona, joten tuntuis ehkä loogiselta ottaa järeemmät?
Sanokaa ny kokemuksia jos o
perusmalli: http://www.ebay.com/itm/CMC-T4-Transpor ... 2333c54726
ja HD malli: http://www.ebay.com/itm/CMC-T4-Transpor ... 2ecd03050d
Sanokaa ny kokemuksia jos o
perusmalli: http://www.ebay.com/itm/CMC-T4-Transpor ... 2333c54726
ja HD malli: http://www.ebay.com/itm/CMC-T4-Transpor ... 2ecd03050d
mulla pikkasen painaa että ostanko 400€ jousiparin vai 70€ jousiparin tohon parin tonnin koslaan :D H&R ja Eibachia ollu kaikissa edellisissä bilsteinin kera, ne on hyvej nois 25 tonnin vehkeissä
Eibachilta löyty yks 40mm setti missä kantavuus 1490kg, mulla akselipaino takana 1460kg Vogtlandia on sitten 1300kg-40mm nää edellä mainitut on 19mm langalla tehty
Eibachilta löyty yks 40mm setti missä kantavuus 1490kg, mulla akselipaino takana 1460kg Vogtlandia on sitten 1300kg-40mm nää edellä mainitut on 19mm langalla tehty
http://www.ebay.com/itm/VW-T4-Coilover-Suspension-Lowering-kit-/171216475386?pt=UK_Campervan_Caravan_Accessories&hash=item27dd4c14fa
Itse tilasin CMCltä tällaiset. Oli lyhyimmät jouset, pitkän portterin kantavuudella, mitä löysin. Siitä vielä säätömurikka hittoon niin avot. Odotan vaan että GAZin iskarit saapuisi, niin päsee asentamaan.
Edellisessä portterissa (lyhyt) oli jotkut halvat -70mm jouset alla, oisko merkki ollut AVO. Tuningstudiolta tilasin, mutta ei näytä olevan valikoimassa enää. Oli kyllä matala, mutta tuskin kovin pitkäikäiset.
Itse tilasin CMCltä tällaiset. Oli lyhyimmät jouset, pitkän portterin kantavuudella, mitä löysin. Siitä vielä säätömurikka hittoon niin avot. Odotan vaan että GAZin iskarit saapuisi, niin päsee asentamaan.
Edellisessä portterissa (lyhyt) oli jotkut halvat -70mm jouset alla, oisko merkki ollut AVO. Tuningstudiolta tilasin, mutta ei näytä olevan valikoimassa enää. Oli kyllä matala, mutta tuskin kovin pitkäikäiset.
Pakkohan nuo pumput on vaihtaa jos noin paljon madaltaa, loppuu liikevara kesken hyvin äkkiä ja hajoavat.
Paljonkos kantavuutta noissa korkeussäädettävissä oli? Ny ei ihan o hahmolla merkataanko toi niin että jousi kantaa akselipainon + ton mitä jousipapereissa ilmoitetaan vai onko se kokonaiskantavuus akselille per jousi, vai jousipari vai miten. Aattelen liian vaikeesti :D
Paljonkos kantavuutta noissa korkeussäädettävissä oli? Ny ei ihan o hahmolla merkataanko toi niin että jousi kantaa akselipainon + ton mitä jousipapereissa ilmoitetaan vai onko se kokonaiskantavuus akselille per jousi, vai jousipari vai miten. Aattelen liian vaikeesti :D
Palaa sivulle “Yleinen - autot ja liikenne”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 46 vierailijaa