Performance VW magazine
Valvoja: ffp jäsenet
Performance VW magazine
Tilasin ton PVW:n niitten nettisivujen kautta joku kuukausi sitten ja maksoin ostoksen visalla. En saanut mitään vahvistusta tilauksesta, mut ostos olí nyt laskutettu visalta kun tuli lasku. Oon lähettäny sinne eri henkilöille varmaan 10 spostia ja kyselly tilauksen perään, mut en yhtään vastausta oo vielä saanu sieltä.
Onko joku muu tilannu ton lehden ja onko ollu ongelmia?
Onko joku muu tilannu ton lehden ja onko ollu ongelmia?
Viimeksi muokannut Teemu M, 17.10.2006 8:09. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
No perskeles, mikähän tossa on sitten vikana. Sitä ihmettelen kun sieltä ei ketään vastaa sähköposteihin, vaikka olen lähettänyt kaikkiin osoitteisiin mitä niitten nettisivuilta oon löytänyt. Täytyy lähettää sitten sähköpostia isommille herroille, jos sellaisia osoitteita vaan sieltä nettisivuilta löytyy...
Alkoihan se toimimaan, kun lähetin kaikkiin mahdollisiin sähköpostiosoitteisiin mitä sivuilta löysin, niin saman postin monta kertaa päivässä missä pyysin välittämään postin jollekin ketä asiaa hoitaa. Vihdoinkin joku vastas ja löytyihän se mun tilauskin sieltä jostain...tai sitten ne vaan kyllästyi. =)
No kuitenkin marraskuusta lähtien pitäis alkaa tulla.
No kuitenkin marraskuusta lähtien pitäis alkaa tulla.
Palaa sivulle “Yleinen - autot ja liikenne”