Alustaremppaa Tampereen suunnalla

Kaikki auto ja liikenne jutustelut joita varten ei ole omaa kanavaa...

Valvoja: ffp jäsenet

weasel
-

Alustaremppaa Tampereen suunnalla

ViestiKirjoittaja weasel » 4.5.2006 15:52

Tuntuu olevan harvassa asianmukaiset autokorjaamot nykyisin. Suosituksia otetaan vastaan korjaamosta jolle kelpaa raha, ja näin ollen olisi halukas suorittamaan puslien/alustan uusimisen quattroon...

HLS auton asenne oli hieman nuiva kun hommaan menee mitä ilmeisemmin aikaa enemmän kuin 15min.. Tuntuu muutenkin kummalliselta kun tuntuu että mikään "vaativampi/vittumaisempi" remppa ei tunnu korjaamoille kelpaavan.. Mun mielestä kannattaisi vaihtaa alaa jos ei autokorjaamolle kuuluvat työt kelpaa..

Nöyrä kiitokseni vinkeistä.. Yksi potentiaalinen paikka on tosin jo.

majava
-

ViestiKirjoittaja majava » 4.5.2006 18:33

Bosch Car Service lakalaivassa on mun ykköspaikka korjauttaa autoa Tampereella. Lähinnä siksi, että ne antaa hinta-arvion ja pitää siitä kiinni. Esimerkkinä tästä voin kertoo sen, kun Audiin vaihdettiin katti ja lamda + säädettiin päästöt. Tällöin hinta arvioksi annettiin töineen 500 €. Työ ei onnistunutkaan ihan luvatussa "parissa tunnissa", mutta ylimääräisestä työstä ei laskutettu.

En ole itse alustaa käynyt remputtamassa, mutta uskoisin, että niiltä juhaneilta homma onnistuu. Muistaakseni hintaveloitus oli 50-60 € / h.

...tai sit on apinaa koijattu taas.

paerikss
-
Viesti:

ViestiKirjoittaja paerikss » 6.5.2006 4:33

Hakalan veljesten firmaa Lempäälässä voin suositella, ovat värkänneet aina mitä on toivottu. Hinta ja laatu kohtaa mukavasti, muutenkin ovat itse vag-harrastajia.

http://www.hakala-yhtiot.com/

weasel
-

ViestiKirjoittaja weasel » 23.5.2006 20:50

Kiitokset pearkissille vaan suosituksesta. Hakala teki homman kuten pitikin, ehdottomasti suosittelen muillekin, ja tulen käyttämään ko. firman palveluja mielellään toisenkin kerran..

pipo_esa
-

ViestiKirjoittaja pipo_esa » 23.5.2006 21:12

Mitäs ne simula sulle teki? Mulla olis takakelkan puslien vaihto edessä ja kun sain puslat niin meinas loppu usko että saan itse asennettua.

weasel
-

ViestiKirjoittaja weasel » 23.5.2006 21:26

Vaihdettiin alustaan about kaikki puslat ja muuta tuollaista. Mainitsemasi juttu onnistuu varmaan mukavasti.

Palaa sivulle “Yleinen - autot ja liikenne”