Jostain iski kauhea innostus G3varianttia kohtaan ja sellainenhan sitten tuli hankittua päänvaivaksi :D
Käyttöönotto 1/98
Mittarissa ostohetkellä "vaivaiset" 280tkm.
-1.8 55kW AAM
-2x airbag
-Sähköpeilit
-Vetokoukku
Yleisilmeeltään perussiisti kulkine, etenkin kun vertaa muutamaan pommiin mitä tuli ensin käytyä katsomassa.
Kaikenlaista tuohon olisi mielessä tehdä, jos vaikka sattuisi elinkaarensa loppuun pysymään meidän taloudessa.
-Ruosteiden hävitystä
-Valaistuksen päivitystä
-Äänentoistoa paremmaksi
-Parempaa istuinta
-Lasien tummennusta
-Muovikaaret, vai meneekö pilalle niiden kanssa?
Pieni madallus ja fiksummat vanteet polttelisivat ulkonäön puolesta, mutta vaakakupin toista puolta painaa nämä maaseudun tiestöt ja satunnainen tarve päästä huonommankin polun päähän autolla...
Kuvia löytyy alla olevasta linkistä sitä mukaa kun ehdin niitä ottamaan ja tuonne päivittämään :)
https://plus.google.com/u/0/photos/103250381421072007703/albums/6121589439286898369
VW Golf III Variant
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
- Viestit: 321
- Liittynyt: 4.11.2009 7:56
Päivitellään nyt tännekkin kuulumisia auton kanssa :)
Pari päivää menty kunnon rallisoundeilla, kun pakoputki päätti ruostua katki ennen takapönttöä. Uusi rööri jo ostettuna, kunhan vaan saisi motivaatiota vaihtotyöhön.
Myös perinteinen lähes puhkiruostunut(pintahikoillut) vesiputki tuli konehuoneeseen vaihdettua, ennenkuin sylkee vedet kokonaan pihalle...
Musiikkipuoli saanut Alpinen soitinta, rainbow:n erillissarjan eteen, vahvistimen sekä alpinen 12" subin konttiin. Black gold-vaimennusmattoa olisi vielä muutama neliö odottelemassa jos etuovet saisi ainakin vaimennettua.
Original-jakkarat saivat väistyä mukavampien gti-versioiden tieltä pois. Takapenkkien kanssa joutui hiukan askartelemaan, eli vaihtamaan selkänojien gti-pehmusteet vanhoihin runkoihin. Farmarissa selkänojan lukitukset heittävät muutamalla sentillä 3/5-ovisista.
Takalasit saivat pintaansa pikaisen 20% tummennuksen. Ensimmäistä kertaa kun itse tekee niin eihän niistä mitkään täydelliset tulleet, tosin rahaakin meni huimat 30€ vrt. 200€/ammattilaisen tekemänä :) Asiansa kuitenkin ajavat eli ei näytä niin akvaariolta eikä heti näe sisälle :)
Etupäähän sattui löytymään tummat linssivalot sekä sumarit. Samaan kauppaan otin vielä hood bran joka ainakin omaan silmään istuu ihan mukavasti :)
Umpioista löytyy sekä normaali parkkipolttimo että ccfl-enkelin silmät. Tällä hetkellä kytkettynä niin jotta hyvinkin hätäisesti saa konehuoneesta vaihdettua liittimen paikkaa, riippuen kumpia haluaa parkkeina käyttää.
Toistaiseksi mennään normaaleilla parkeilla, syyspimeiden saapuessa/mahdollisten xenonien ilmaantuessa vaihtunevat enkelin silmiin. Saapi siten ajella valoisaan aikaan "laillisesti" rinkulat+sumarit päällä xenoneita säästelleen :)
Pari päivää menty kunnon rallisoundeilla, kun pakoputki päätti ruostua katki ennen takapönttöä. Uusi rööri jo ostettuna, kunhan vaan saisi motivaatiota vaihtotyöhön.
Myös perinteinen lähes puhkiruostunut(pintahikoillut) vesiputki tuli konehuoneeseen vaihdettua, ennenkuin sylkee vedet kokonaan pihalle...
Musiikkipuoli saanut Alpinen soitinta, rainbow:n erillissarjan eteen, vahvistimen sekä alpinen 12" subin konttiin. Black gold-vaimennusmattoa olisi vielä muutama neliö odottelemassa jos etuovet saisi ainakin vaimennettua.
Original-jakkarat saivat väistyä mukavampien gti-versioiden tieltä pois. Takapenkkien kanssa joutui hiukan askartelemaan, eli vaihtamaan selkänojien gti-pehmusteet vanhoihin runkoihin. Farmarissa selkänojan lukitukset heittävät muutamalla sentillä 3/5-ovisista.
Takalasit saivat pintaansa pikaisen 20% tummennuksen. Ensimmäistä kertaa kun itse tekee niin eihän niistä mitkään täydelliset tulleet, tosin rahaakin meni huimat 30€ vrt. 200€/ammattilaisen tekemänä :) Asiansa kuitenkin ajavat eli ei näytä niin akvaariolta eikä heti näe sisälle :)
Etupäähän sattui löytymään tummat linssivalot sekä sumarit. Samaan kauppaan otin vielä hood bran joka ainakin omaan silmään istuu ihan mukavasti :)
Umpioista löytyy sekä normaali parkkipolttimo että ccfl-enkelin silmät. Tällä hetkellä kytkettynä niin jotta hyvinkin hätäisesti saa konehuoneesta vaihdettua liittimen paikkaa, riippuen kumpia haluaa parkkeina käyttää.
Toistaiseksi mennään normaaleilla parkeilla, syyspimeiden saapuessa/mahdollisten xenonien ilmaantuessa vaihtunevat enkelin silmiin. Saapi siten ajella valoisaan aikaan "laillisesti" rinkulat+sumarit päällä xenoneita säästelleen :)
-
- -
- Viestit: 321
- Liittynyt: 4.11.2009 7:56
-
- -
- Viestit: 321
- Liittynyt: 4.11.2009 7:56
Projektorivalot on ja pysyy, saa paljon paremman valokuvion ja kehtaa ehkä jopa xenonit törkätä sisään.
Alustaa ei vallan kauheita voi tiputella, meinaa nytkin jo välillä olla tarkalla kulkemiset kinttupoluilla.
Bran kohtalo ei ihan vielä selvillä, toisaalta tykkään mutta toisaalta taas parempi ilman.
Onkohan kenelläkään käryä onko tuosta apua tuulenohjaimena, eli kuljettaako sateen(vesi/lumi) paremmin pois tuulilasilta?
Alustaa ei vallan kauheita voi tiputella, meinaa nytkin jo välillä olla tarkalla kulkemiset kinttupoluilla.
Bran kohtalo ei ihan vielä selvillä, toisaalta tykkään mutta toisaalta taas parempi ilman.
Onkohan kenelläkään käryä onko tuosta apua tuulenohjaimena, eli kuljettaako sateen(vesi/lumi) paremmin pois tuulilasilta?
-
- -
- Viestit: 321
- Liittynyt: 4.11.2009 7:56
Palaa sivulle “Kävijöiden kalusto”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 25 vierailijaa