Saapi poistaa

Esittele oma ajoneuvosi

Valvoja: ffp jäsenet

Eeska91
-
Viestit: 47
Liittynyt: 8.2.2015 15:44
Viesti:

Saapi poistaa

ViestiKirjoittaja Eeska91 » 8.2.2015 17:27

Myyty ja rahat ryypätty
Viimeksi muokannut Eeska91, 14.6.2015 18:01. Yhteensä muokattu 2 kertaa.

Eeska91
-
Viestit: 47
Liittynyt: 8.2.2015 15:44
Viesti:

ViestiKirjoittaja Eeska91 » 15.2.2015 22:44

https://www.youtube.com/watch?v=uDzXI7D ... e=youtu.be Tuommosta settiä tuli tehtyä nyt viimeset kolme päivää. No ok. Neljä päivää. Ovipahvit on vielä ilman verhoilua ja disset puuttuu yläpäästä kokonaan, mutta eiköhä sitä näillä soitella hetken aikaa :) Ja tuossa parit kuvat ovipahvien teosta. Koneella ois enemmänki kuvia mistä lähettiin.

http://aijaa.com/XYRsHq

http://aijaa.com/uJ0KDB

Eeska91
-
Viestit: 47
Liittynyt: 8.2.2015 15:44
Viesti:

ViestiKirjoittaja Eeska91 » 22.2.2015 19:47

Nyt tässä tuli aiheelliseksi alkaa tutkii tuota tyhjäkäyntiä kun ei käy oikein. Ja nyt kun vähän roplasin kampiokammionhuohottimen letkua nii sepä napsahti poikki ja oli lytyssä. Onko alkuperänen halkasija tuolla letkulla mikä tulee ilmanputsarikopan ja öljynerottimen väliin nii 19mm. Nyt halkasija oli 20mm joten uskallan väittää että on millin venyny tässä 27vuodessa.

pasiph
-
Viestit: 13
Liittynyt: 8.2.2006 20:56

ViestiKirjoittaja pasiph » 23.2.2015 21:28

Varmasti katse kääntyy. Meinaan poispäin! Kaukaa kaunis. Kaukana kauniista. Tsemiä!

Eeska91
-
Viestit: 47
Liittynyt: 8.2.2015 15:44
Viesti:

ViestiKirjoittaja Eeska91 » 24.2.2015 13:20

Kaikkihan ne o kaukaa kauniita :D mutta tämä on aivan kauhia kaukaakin :D Joten siitä lähetää että riisutaan kaikki ylimääräset pois mitä entinen omistaja o pukannu tähän. Siipi lähti pitkälle matkalle ja konepelti on työn alla. Ei ihmeellisyyksiä oo tulossa. Jomin säädettävä alusta, 16" alut, vakiokonepelti, uus kontinluukku.

Nyt vkolla 10 otan tuon surullisen kuuluisan Pierupurkin pöydälle ja alan vaihtaan tiivisteet, kalvot yms siihen. Josko tyhjäkäynti sillä tokenis. Osa sanoo että neulaventtiili vois jäähä kantamaan. Kylmänä käy oikein, kuumana kaasulla pidettävä käynnissä. Helpoimmalla pääsis kun ostas Weberin 32/34 korvaavan kaasarin, mutta se o persaukiselle AIKA kallis.

pete73
-
Viestit: 2108
Liittynyt: 11.2.2011 17:45

ViestiKirjoittaja pete73 » 24.2.2015 16:13

http://www.ffp.fi/bb/viewtopic.php?t=201652

mahtaisikohan tuosta olla kaasariksi pierburgin paikalle ;)

Eeska91
-
Viestit: 47
Liittynyt: 8.2.2015 15:44
Viesti:

ViestiKirjoittaja Eeska91 » 24.2.2015 18:27

Näin äkikseltää katottuna liian iso. 32/34 ois hakusesa :D


Eeska91
-
Viestit: 47
Liittynyt: 8.2.2015 15:44
Viesti:

ViestiKirjoittaja Eeska91 » 27.3.2015 20:02

Kuva pientä uuden vannesetupin esittelyä. 215/40/17 on kumien koko. ET:tä vanteella on 45. Saa nähä kui hyvin istuu alle. Mietinnässä on että 205/35/17 kumeilla jos ei mee tuolla 40 prof kumilla.

Sebastian
-
Viestit: 8651
Liittynyt: 3.8.2003 15:43

ViestiKirjoittaja Sebastian » 28.3.2015 8:19

Kannattaa vaihtaa jo suoriltaan ne kumit niin säästyt turhalta kokeilulta.

Eeska91
-
Viestit: 47
Liittynyt: 8.2.2015 15:44
Viesti:

ViestiKirjoittaja Eeska91 » 28.3.2015 9:54

Ne on nuo 35 proflopilla olevat 17" kumet kiven alla. Jos korkeuden puolesta menee nii vois etee pyörittää 205 leveät 215 tilalle. Mitenhän lie istuu kun vanteet on 45 ETllä

samza
ffp jäsen
Viestit: 1616
Liittynyt: 29.5.2004 15:40
Viesti:

ViestiKirjoittaja samza » 28.3.2015 10:02

no ne 215/40 vaan on liian isot kakkikseen olkoonpa et-luku vanteissa mitä vaan.
jos ei 35 sarjalaista löydy/viitsi ajettavuuden pilaamisen maksimoimiseksi hankkia niin 195/40 vois olla semmoinen sopiva komprimissi.
et-luku voipi olla hieman liian iso, mutta sopivaa lättyä väliin vaan niin sillähän se korjaantuu :)
Viimeksi muokannut samza, 28.3.2015 10:04. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Sebastian
-
Viestit: 8651
Liittynyt: 3.8.2003 15:43

ViestiKirjoittaja Sebastian » 28.3.2015 10:03

185/35 alkas olemaan oikean kokoinen.

Eeska91
-
Viestit: 47
Liittynyt: 8.2.2015 15:44
Viesti:

ViestiKirjoittaja Eeska91 » 8.4.2015 16:31

Tulipa käytyä eilen rengasliikkeessä kyselemäsä tyhmiä ja renkaiksi valikoitui 205/40/17. Merkkiä en muista mutta hinta ei ollut pahakaan näin opiskelijabudjettiin sovitettuna. Seuraavaksi pari kysymystä:

1. Mitä öljyä suosittelette tähän 1.3 kaasarikoneeseen. Onko 10-40 täyssynteettinen hyvä valinta vai osasynteettinen

2. Jäähdytinnesteet. Siniset vai vihreät. Eikö kumpiki oo G11 laadun täyttävän.

Ja vielä pieni kevennys ja mainostus. Kaikki kynnelle kykenevät meidän tiimin tapahtumaan Oulun Motonetin pihalle!

Kuva

Eeska91
-
Viestit: 47
Liittynyt: 8.2.2015 15:44
Viesti:

ViestiKirjoittaja Eeska91 » 20.4.2015 20:41

Kuva


Kuva

Ai että mahtuuko 215/40/17 rengastus pyörii kakkakopan alla. Vastaus on kyllä mahtuu. Vanteisiin uus pinta ja uudet peltiosat alkaa hitsailee kiinni. 205/40/17 tulee rengastukseksi ja taakse tulee 5mm lätyt että saahaan vähän vanteita ulospäin. Ei oikei tykänny ku vklp istu 300kg painoa takapenkillä :D Saa nähä. Värinvaihto tulee eteen kesällä ja ehkä teippiäkin tulee.

Eeska91
-
Viestit: 47
Liittynyt: 8.2.2015 15:44
Viesti:

ViestiKirjoittaja Eeska91 » 28.4.2015 16:25

Nyt kun on ruosteet pengottu esiin ja osat tilailtu nii seuraavanahan on vuorossa alustan päivitys. Eli mitä eroa on punasella TA Technix coil overilla ja TA Technix sinisellä coiloverilla?

miko j
-
Viestit: 978
Liittynyt: 20.10.2003 20:28

ViestiKirjoittaja miko j » 28.4.2015 18:07

Jotkut väittävät punaisia jäykemmiksi mutta luulempa että ainoa ero noissa on väri. Eli samaa tavaraa eri väreillä.

ShuFFel
-
Viestit: 230
Liittynyt: 13.7.2011 18:42

ViestiKirjoittaja ShuFFel » 28.4.2015 19:31

Alotuspostaustasi lainaten; "Eli tammikuun lopulla tuli haettua tuommone pieni teppotuning auto josta ois tarkotus jalostaa muunlainen katseen kääntäjä kuin se nyt on."

Noh aika teppotuninkina tämä vieläkin on.

Eeska91
-
Viestit: 47
Liittynyt: 8.2.2015 15:44
Viesti:

ViestiKirjoittaja Eeska91 » 28.4.2015 19:35

On se vielä. Värin vaihto on tulossa ja nuihi 17" vanteisiin keksitään jotain kivaa. Konepelti lähtee automaattisesti vaihtoon sekä vänkärin puolen lokasuoja josta on koitettu tehä vissii turbolookkia :D Väri vaihtuu aika radikaalisti.

Quorro
-
Viestit: 140
Liittynyt: 7.8.2012 11:54

ViestiKirjoittaja Quorro » 28.4.2015 20:30

Teppotuning kuvaa kyllä noita vanteita aika hyvin :D Ehkä rumimmat mitä oon nähny eikä taida maalipurkkikaan paljoa pelastaa. Ei oo kovin suuria odotuksia.

Eeska91
-
Viestit: 47
Liittynyt: 8.2.2015 15:44
Viesti:

ViestiKirjoittaja Eeska91 » 29.4.2015 13:46

Omaan silmään tämä rakennetaan. Ja nuo sattu olee hollilla edullisesti nii aattelin repäistä ja nakata paloautovanteet alle. Yks värisenä nuo vanteet vois toimia. Ja tosiaa vanteet on Miglia 1000.

Taskinen
-
Viestit: 838
Liittynyt: 15.5.2006 22:26
Viesti:

ViestiKirjoittaja Taskinen » 29.4.2015 20:30

Juu ei vois.

Eeska91
-
Viestit: 47
Liittynyt: 8.2.2015 15:44
Viesti:

ViestiKirjoittaja Eeska91 » 14.6.2015 18:01

Auto myyty ja rahat ryypätty.


Palaa sivulle “Kävijöiden kalusto”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 37 vierailijaa