
Autossahan ei ollut leimaa ja seisonut 2 vuotta joten se tuli jo hoidettua alta pois. Yllättävän helposti irtosi leima. Edellinen omistaja vaihtoi vielä lambdan ja uusi jarruputket taakse. Sitä ennen heti ensimmäisenä kun auton sai pihaan, krominen etusäleikkö irrotettiin ja mastonin kumimaalilla tuikattiin mustaksi. Se oli kyllä niiiin hävytön näky että hyi.
Kuulemma moottori rempattu ennen edellistä omistajaa ja G60 heitetty roskalavalle ja eaton m45 löytänyt tiensä konepellin alle isomman välijäähdyttäjän kera. Kauheeta vinkumista tuo pitää.
Tässä nyt jonkinnäköistä pikkufiksiä, kuten tulppien, johtojen, virranjakajan ja kannen vaihtoa yms pitää suorittaa. Asiasta kerron lisää myöhemmin. Vannesarjaa pitää alkaa zoomailemaan myös jostain, ei miellytä silmää nuo. Myös kilometreillä varustettu mittaristo mailimittarin tilalle ja vilkut+sumuvalot kombinaatiota hakusessa jos ollain on ylimääräisenä.
Kuvia lisää:
TÄSTÄ
Mielipiteitä autosta?