´90 Jetta Coupe
Valvoja: ffp jäsenet
´90 Jetta Coupe
Tällänen tuli hommattua vähän päälle vuosi sitten, 1.8i (RP) tekniikalla ja automaattilaatikolla. Värinä Rot Metallic.
Parit alkutilanteesta:
Vanhan jetsonin kanssa.
Jonkinnäköiset vanteet alla.
Näitten jälkeen lisäyksenä;
- Alustasarja, mallia säädettävä ja halpa
- Keltaiset sumuvaloumpiot
- R32 puslat etu-alatukivarsissa
- Uretaanipuslat taka-akselilla
- Flair etu- ja takapenkit
- Joey modatut ajovaloumpiot
- Tummat etu- ja sivuvilkut
- Kamei scooppi konepellillä
- Votexin keskikonsoli lisämittareilla
- Alpinen mankka keskikonsoliin asennettuna ja Alpinen erillisarja, diskantit piilotettu alkup. paikoille kojelautaan ja midit ovipahveissa alkuperäisillä ritilöillä peitettynä
- Simonsin cat-back pakoputki
- Vanteina Schmidt Modernline 16x9 et20 edessä ja et15 takana, 205/40 Falkeneilla
Muutosta havaittavissa?
Näissä kuvissa puuttuu vielä scooppi ja tummat vilkut.
Tässä on nykytilanne sitten palttiarallaa, kuvassa tarkkasilmäiset huomaavat myös talviauton virkaa toimittavan kolopallon.
Vielä olis tulossa GLI/GTX spoikkaa ja alaspäin pitäisi laittaa, camberia taakse ja kaarien lisämuokkausta. Herkkinä hetkinä on suunnitelmissa ollut mahdollisesti pussihommia tulevaisuudessa.
P.s Kaikista hyvistä kuvista kiitokset Rostenille.
Parit alkutilanteesta:
Vanhan jetsonin kanssa.
Jonkinnäköiset vanteet alla.
Näitten jälkeen lisäyksenä;
- Alustasarja, mallia säädettävä ja halpa
- Keltaiset sumuvaloumpiot
- R32 puslat etu-alatukivarsissa
- Uretaanipuslat taka-akselilla
- Flair etu- ja takapenkit
- Joey modatut ajovaloumpiot
- Tummat etu- ja sivuvilkut
- Kamei scooppi konepellillä
- Votexin keskikonsoli lisämittareilla
- Alpinen mankka keskikonsoliin asennettuna ja Alpinen erillisarja, diskantit piilotettu alkup. paikoille kojelautaan ja midit ovipahveissa alkuperäisillä ritilöillä peitettynä
- Simonsin cat-back pakoputki
- Vanteina Schmidt Modernline 16x9 et20 edessä ja et15 takana, 205/40 Falkeneilla
Muutosta havaittavissa?
Näissä kuvissa puuttuu vielä scooppi ja tummat vilkut.
Tässä on nykytilanne sitten palttiarallaa, kuvassa tarkkasilmäiset huomaavat myös talviauton virkaa toimittavan kolopallon.
Vielä olis tulossa GLI/GTX spoikkaa ja alaspäin pitäisi laittaa, camberia taakse ja kaarien lisämuokkausta. Herkkinä hetkinä on suunnitelmissa ollut mahdollisesti pussihommia tulevaisuudessa.
P.s Kaikista hyvistä kuvista kiitokset Rostenille.
-
- -
- Viestit: 16030
- Liittynyt: 23.7.2003 9:30
- Viesti:
Pientä päivitystä aiheeseen. Tuli hankittua uudet vanteet ja schmidtit myytyä. Uudet on Compomotiven TH1680:t koossa 16x8, päällä 195/40. Jotain speisseriä tartteis taakke ainakin parikymmentä milliä.
Hetken aikaa myös ollut kiinni gtx/gli spoikka, joka löytyi kaverin avustuksella americasta. Takavaloista vilkut tummennettu ja pakkivalo sai vähä punaista päälle.
Pientä takapakkiakin tullut kun helma nousi takaoikealta viitisen senttiä ylöspäin tunkatessa, merkiten auton ensimmäistä kunnon ruostevauriota. :D Talven jälkeen jatketaan tästä, vielä viimisiä ajoja ja auto seisontaan.
Nykylookki tällästä;
Kuvista kiitos Vildurille.
Talven aikana tehty vähän konehuoneeseen remppaa, pientä elvytystä että kohta 300tkm rullattu RP jaksaisi vielä. Sen lisäksi ulkokuoreen muutoksina tuli takalasille tommone golffin spoikasta rakennettu lippa, takavalot vaihtu kiinanmalleihin, speisseriä takana 20mm, eessä 5mm.
Sekä (kiitokset redille) tuli noi ruostevauriot helmoista korjattua molemmin puolin.
Muuten auto alkaa olemaan aika hyvällä mallilla, teknisesti toimii nyt hyvin, uskaltaa luottaa että pääsee päivittäiset ajot ajamaan, (mitä nyt toissapäivänä oksens öljyt pihalle öljypaine-anturin läpi) mutta pintakäsittelyä vaatis uuden maalin muodossa. Tämä todennäköisesti jää tulevaisuuden haaveiluksi, tuli hankittua pientä projektia 23vuotta seisseen golffin muodossa.
Kuvista kiitos Vildurille.
Talven aikana tehty vähän konehuoneeseen remppaa, pientä elvytystä että kohta 300tkm rullattu RP jaksaisi vielä. Sen lisäksi ulkokuoreen muutoksina tuli takalasille tommone golffin spoikasta rakennettu lippa, takavalot vaihtu kiinanmalleihin, speisseriä takana 20mm, eessä 5mm.
Sekä (kiitokset redille) tuli noi ruostevauriot helmoista korjattua molemmin puolin.
Muuten auto alkaa olemaan aika hyvällä mallilla, teknisesti toimii nyt hyvin, uskaltaa luottaa että pääsee päivittäiset ajot ajamaan, (mitä nyt toissapäivänä oksens öljyt pihalle öljypaine-anturin läpi) mutta pintakäsittelyä vaatis uuden maalin muodossa. Tämä todennäköisesti jää tulevaisuuden haaveiluksi, tuli hankittua pientä projektia 23vuotta seisseen golffin muodossa.
-
- -
- Viestit: 158
- Liittynyt: 24.4.2013 17:21
Kiitoksia kehuista!
J`ni, oonkin kattellut sitä sun topikkia, nätin yksilön oot löytäny. :)
Mulla on itseasiassa uus etu-puskuri jo hommattuna, mutta se saadaan paikoilleen vasta sitten joskus kun on ylimaalauksen aika. Toi nykynen on saanu osumaa ja pysyy ryhdissä ip-ruuveilla. :D
Takapuskuri on oikeasti hyvässä kunnossa ja kohtuullisessa maalissa, mutta kuvaus-session aikana huomasin vaan että aiemmin päivällä pesty ja bumper-caretettu puskuri oli imeny kaiken mahdollisen siitepölyn tohon mustaan kohtaan. Niitä sitte yritin vain nopeesti pyyhkiä pois, ni tuli vähän tommone epätasanen pinta. :D
p.s toi saatanan tunkinluukku ei pysy kiinni sitte millään.
J`ni, oonkin kattellut sitä sun topikkia, nätin yksilön oot löytäny. :)
Mulla on itseasiassa uus etu-puskuri jo hommattuna, mutta se saadaan paikoilleen vasta sitten joskus kun on ylimaalauksen aika. Toi nykynen on saanu osumaa ja pysyy ryhdissä ip-ruuveilla. :D
Takapuskuri on oikeasti hyvässä kunnossa ja kohtuullisessa maalissa, mutta kuvaus-session aikana huomasin vaan että aiemmin päivällä pesty ja bumper-caretettu puskuri oli imeny kaiken mahdollisen siitepölyn tohon mustaan kohtaan. Niitä sitte yritin vain nopeesti pyyhkiä pois, ni tuli vähän tommone epätasanen pinta. :D
p.s toi saatanan tunkinluukku ei pysy kiinni sitte millään.
Palaa sivulle “Kävijöiden kalusto”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 16 vierailijaa