Tuli tuossa pari viikkoa sitten ostettua tämmönen rivitalo löytö.
Katsastettu viimeksi joskus ~2009.
Alkuperäinen 16v Gti Kr, huolto kirjan sekä takakontin tarran toimiessa todisteina.
Huolto kirja päättyy vuoteen 99" historiasta lisää kun otan huolto kirjan ylös.
Kuvissa auto ostohetkellä.
Loput kuvat
Nyt korjattu nämä yleiset pidemmän seisonnan aiheuttamat ongelmat.
-jarruputket letkut
-pohjan maalaus massaus
-jakopää+öljyt.
-suuttimien polttoaine linjat vaihdettu
-->katsastettu ilman huomautuksia
To do :
-iskareiden vaihto+ madallusta hieman
- pääli pesu ja vahaus
-sisustan viimeistely
-maalipinnan huoltoa.
-vaihde vivuston huolto + lyhennin
G2 Gti 16v "89
Valvoja: ffp jäsenet
G2 Gti 16v "89
Viimeksi muokannut Fakov, 24.3.2014 18:47. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syksyllä
-keltaiset sivu ja etuvilkut vaihdettu
-hellan mustapunaiset takavalot.
-tummennus kalvot poistettu.
Alku talvi
Konit+vanteet.
Akun&laturin antautumista huomioimatta, huolettomia kilometrejä tullut +20tkm.
-öljyn vaihdot 10tkm välein.
Päivitystä vaatii vielä
-putkisto simons(~400e)
-vaihdevivusto (~50e)
-etutukivarret+uretaanipustlat.
-keltaiset sivu ja etuvilkut vaihdettu
-hellan mustapunaiset takavalot.
-tummennus kalvot poistettu.
Alku talvi
Konit+vanteet.
Akun&laturin antautumista huomioimatta, huolettomia kilometrejä tullut +20tkm.
-öljyn vaihdot 10tkm välein.
Päivitystä vaatii vielä
-putkisto simons(~400e)
-vaihdevivusto (~50e)
-etutukivarret+uretaanipustlat.
ei ole vielä sisustasta kuvia. täytyy otella kun saa kevät huollon tehtyä.
-tukivarret,moottorintukikumit, jouset, renkaat....
-b pilareihin jetta flair tyyppinen plastidip on käynyt mielessä, samalla pitäisi tuo takalasin ympärillä oleva teippi "korjata".
Mutta toisaalta maalipinta ei ole tosiaankaan niin hyvä kuin kuvat antavat olettaa. Konepelti,tuulilasin yläreuna, muutamat muut pahat ruoste pisteet&naarmut vie vähän fiilistä.
Ylimaalausta tuo kaipaa ja pahasti.
-tukivarret,moottorintukikumit, jouset, renkaat....
-b pilareihin jetta flair tyyppinen plastidip on käynyt mielessä, samalla pitäisi tuo takalasin ympärillä oleva teippi "korjata".
Mutta toisaalta maalipinta ei ole tosiaankaan niin hyvä kuin kuvat antavat olettaa. Konepelti,tuulilasin yläreuna, muutamat muut pahat ruoste pisteet&naarmut vie vähän fiilistä.
Ylimaalausta tuo kaipaa ja pahasti.
Viimeksi muokannut Fakov, 29.3.2014 14:11. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Alkuperäinen kuosi on kyllä super +. -.-
auto pysyy alkuperäisenä, vanteet madallus vaihtelee.
OZ vanteet lähtee kohta myyntiin, jos kiinnostaa.
-16" 215/40 ja melkein sakoilla.
Kuvia vanteista.
auto pysyy alkuperäisenä, vanteet madallus vaihtelee.
OZ vanteet lähtee kohta myyntiin, jos kiinnostaa.
-16" 215/40 ja melkein sakoilla.
Kuvia vanteista.
jahas. Pieni kevät huolto suoritettu.
-etutukivarret vaihdettu
-jouset eteen, jäi hieman korkeaksi vielä.
-päälipesu ja vahaus --> meguiar's paint renovator+2xgold class wax
Uskomattoman hienosti lähtee auringon haalistama, kiiltäväksi.
Tosin eihän tämä myllytystä korvaa --> naarmut jäävät.
VS.
Lisätty kuvia.
Taas hajonnut moottorin etukannake. -.-
Hammastanko kuskin puolelta väljä? raidetangoissa kaikki uutta.
-pystyykö korjaamaan?
-helat kuluneet?
-kiristin hieman -->ohjaus muuttuu jäykäksi. löysää--> muuttuu taas väljäksi--->
-etutukivarret vaihdettu
-jouset eteen, jäi hieman korkeaksi vielä.
-päälipesu ja vahaus --> meguiar's paint renovator+2xgold class wax
Uskomattoman hienosti lähtee auringon haalistama, kiiltäväksi.
Tosin eihän tämä myllytystä korvaa --> naarmut jäävät.
VS.
Lisätty kuvia.
Taas hajonnut moottorin etukannake. -.-
Hammastanko kuskin puolelta väljä? raidetangoissa kaikki uutta.
-pystyykö korjaamaan?
-helat kuluneet?
-kiristin hieman -->ohjaus muuttuu jäykäksi. löysää--> muuttuu taas väljäksi--->
Palaa sivulle “Kävijöiden kalusto”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 112 vierailijaa