J`nin volkkarit: Polo `10 | Jetta `86

Esittele oma ajoneuvosi

Valvoja: ffp jäsenet

mane_
-
Viestit: 508
Liittynyt: 23.7.2005 8:21

ViestiKirjoittaja mane_ » 30.6.2013 15:38

Miusta taas nuo toimii kivasti! Nätti vento muutenki. Kuva

J`ni
-
Viestit: 506
Liittynyt: 24.7.2008 18:13

ViestiKirjoittaja J`ni » 30.6.2013 17:01

Luulin että ne olis ollu hiukan tummemmat, mutta jäävät nyt tuollaisenaan paikoilleen.
Itekki tykkään kuitenkin ihan. :)

Kuvasta ei ehkä huomaa, mutta edestä laskettu kierteitä 0,5cm ja takaa 1cm.
Taakse tarvis vieläkin mankelia tai jäykempää jousta ettei rapsisi renkaat kaariin joka töyssystä.

edit.
vielä yks kuva juhannukselta vanhoilla valoilla.
*kuva poistettu*
Viimeksi muokannut J`ni, 10.7.2015 17:40. Yhteensä muokattu 2 kertaa.

Askelmittari
-
Viestit: 496
Liittynyt: 22.11.2009 21:42

ViestiKirjoittaja Askelmittari » 30.6.2013 22:36

Ei toimi. Joskus oli valkoisessa korissa mielestäni hienot, mutta nyt laittaisin kyllä jo siihenkin tumma/punaiset. On ehkä vähän tylsän näköiset kyllästyin omassaki jo yksivärisiin tummiin. :)

J`ni
-
Viestit: 506
Liittynyt: 24.7.2008 18:13

ViestiKirjoittaja J`ni » 11.7.2013 22:16

http://s323.photobucket.com/user/haz1z/ ... 76dbf2.jpg

http://i323.photobucket.com/albums/nn45 ... 913783.jpg

ps. Joku vois hakea sen foorumilla myynnissä olevan GTI Edition sisustan mulle tähän. :p
Saa tarjota, jos löytyy ylimääräsenä jotain mielenkiintosta sisustaa tälläseen värkkiin.
Viimeksi muokannut J`ni, 24.8.2013 17:56. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

J`ni
-
Viestit: 506
Liittynyt: 24.7.2008 18:13

ViestiKirjoittaja J`ni » 14.7.2013 13:12

Pesurit läks puskurista

*kuva poistettu*

Kaamea vannekuume päällä. Tekisi mieli jotain toisen tyylistä, tai ainakin eteen vähän kapeampaa.
Omaan silmään noi nykyiset tulee edessä liian pihalle, kun taas takana ne on just eikä melkeen kaarella.
Biltsun spaceritkin nyppäsin takaa pois, ja nostin takaisin sen sentin verran kierteitä, kun rupes ketuttamaan joka töyssyssä raapiminen.

Kai sitä on vanhaksi tulossa tai jtn..
Viimeksi muokannut J`ni, 10.7.2015 17:41. Yhteensä muokattu 2 kertaa.

Askelmittari
-
Viestit: 496
Liittynyt: 22.11.2009 21:42

ViestiKirjoittaja Askelmittari » 14.7.2013 13:21

Sitä on liikkeellä :) Ventossa otti pyörät kiinni ja passatissa pohja niin alkaa riittämään vaikkei edelleenkään hidasteeseen tee mieli 30 ajaa vaikka korkeammaks sais :D Itsellä vaan ei taida pörssi kestää vanteiden ostoa ennen kun ensi kesäksi jos sais talven aikana rialit hukattua.

J`ni
-
Viestit: 506
Liittynyt: 24.7.2008 18:13

ViestiKirjoittaja J`ni » 14.7.2013 13:47

No sehän se on se suurin kompastuskivi tässä harrastustoiminnassa. :D
Pakko noillakin vaan on nyt rullailla vähintään tämä kausi menemään.

Välillä tulee vaan niitä hetkiä, että miettii kuinka paljon mukavammin kaikki voisi olla,
jos auto olis vielä aloituspostauksen kuosissa. :)

J`ni
-
Viestit: 506
Liittynyt: 24.7.2008 18:13

ViestiKirjoittaja J`ni » 24.8.2013 17:54

*kuva poistettu*
Peitelätkät katos johonkin toiselta puolelta ajellessa tänään.. :(

*kuva poistettu*
Vetokoukun comeback, koska muutto ja käyttis.
Viimeksi muokannut J`ni, 10.7.2015 17:41. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

tomppadj
-
Viestit: 66
Liittynyt: 24.9.2013 19:48

ViestiKirjoittaja tomppadj » 14.11.2013 17:15

Vau! Ei voi muuta sanua ku että mahottoman hieno vento:D

J`ni
-
Viestit: 506
Liittynyt: 24.7.2008 18:13

ViestiKirjoittaja J`ni » 1.2.2014 18:15

Onko tämä se pakollinen talvilook kuva?

*kuva poistettu*

Ajokuntoiseksi tuli sentäs fiksattua auto, mutta taitaa projekti muuten olla tämän osalta tässä.

*kuva poistettu*

Jos jollain ny sattuis tuon värisenä olemaan ylimääräsenä edullisesti konepelti, puskuri ja maski, niin ehkä sitä vois innostuakkin taas. :D
Viimeksi muokannut J`ni, 10.7.2015 17:41. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

J`ni
-
Viestit: 506
Liittynyt: 24.7.2008 18:13

ViestiKirjoittaja J`ni » 3.3.2014 13:54

Viikonloppuna tuli tehtyä reissu pohjoiseen ja sieltä tarttui mukaan tämmöinen projekti:

KuvaKuvaKuva

Kyseessä siis vuoden 1986 jetta coupé 1.6l voimanpesällä, josta olisi jonkin sortin kesäautoa tarkoitus rempata.
Mittarissa maltilliset 75tkm, jonka puolesta auton yleiskunto puhuu, mutta mistäpä näitä tietää.
Varusteina automaattilaatikko, ohjaustehostin, ralliratti ja pörhö design -teippaukset kyljissä. ;)
Hommaa olisi tarkoitus aloitella ihan perus huolloilla ja puunauksella niin sisältä kuin päältäkin.
Viimeksi muokannut J`ni, 23.3.2014 11:37. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Markku M.
-
Viestit: 4120
Liittynyt: 31.7.2005 21:02

ViestiKirjoittaja Markku M. » 3.3.2014 13:59

Ai että ihan coupe? Katsopas tarkemmin sitä tarraa takakontin lattiassa. Ettei olisi 2d sedan? ;)
(Tää on vähän sama kuin bemaripojilla "E30 coupe"... Sellaista ei vain valitettavasti ole olemassa. :D)

Ei siinä, ihan siistin näköinen aihio! :)

hanski
-
Viestit: 1176
Liittynyt: 30.1.2004 22:31

ViestiKirjoittaja hanski » 3.3.2014 15:33

mainitsit tuolla aikaisemmin cabrio-asennusraudat, joilla kaiutimet tuli oveen kiinni. oliko ne tehdastekoiset vai itsetehdyt?

jii_bee
-
Viestit: 2410
Liittynyt: 19.8.2003 21:00

ViestiKirjoittaja jii_bee » 3.3.2014 16:04

Markku M. kirjoitti:Ai että ihan coupe? Katsopas tarkemmin sitä tarraa takakontin lattiassa. Ettei olisi 2d sedan? ;)

autowiki kirjoitti:Coupé

Coupé tai coupe on yleensä urheiluautoissa käytettävä matalakattoinen ja kaksiovinen korimalli.

Miksi 1.6 automaagi 2-ovi Jetsoni ei voisi olla Coupe..? Kaikki kriteerit täyttyvät.. :)

2-oviset kakkos-Jetat tuntuvat olevan trendikkäitä nykyään. Itsekin tuli hankittua saman ikäinen laite loppukesästä.

Markku M.
-
Viestit: 4120
Liittynyt: 31.7.2005 21:02

ViestiKirjoittaja Markku M. » 3.3.2014 16:37

Corrado on coupe. Jetta ei. Piste. :D

J`ni
-
Viestit: 506
Liittynyt: 24.7.2008 18:13

ViestiKirjoittaja J`ni » 3.3.2014 18:42

Köyhän miehen coupé. ;)

hanski: raudat oli ihan oem -tavaraa, varaosanumerot: 1EM-035-241 & 1EM-035-242

hanski
-
Viestit: 1176
Liittynyt: 30.1.2004 22:31

ViestiKirjoittaja hanski » 3.3.2014 19:53

kiitos!!!

ShuFFel
-
Viestit: 230
Liittynyt: 13.7.2011 18:42

ViestiKirjoittaja ShuFFel » 3.3.2014 20:19

Mikä venton keulaan kävi? Nätit kesävanteet siinä kyllä oli/on!
Millasta visiota Jetalle tulossa?

J`ni
-
Viestit: 506
Liittynyt: 24.7.2008 18:13

ViestiKirjoittaja J`ni » 3.3.2014 20:27

Yritin antaa vauhtia autolle, joka oli pysähtyny ajokaistalle. :(
(Jäinen tie, sokaiseva aurinko, liian hitaat refleksit ym...)

Jetalle on luvassa samantyylistä toteutusta kuin ventollekin.
Kohtuu originaalia luukkia, sopivalla madalluksella ja vannestuksella.

ShuFFel
-
Viestit: 230
Liittynyt: 13.7.2011 18:42

ViestiKirjoittaja ShuFFel » 3.3.2014 21:02

Kai sää daret pistät jettaan? :)

J`ni
-
Viestit: 506
Liittynyt: 24.7.2008 18:13

ViestiKirjoittaja J`ni » 4.3.2014 5:58

Eiköhän daret mene venton alle kuitenkin, omasta mielestä vähän liian suuret joka suuntaan pikkupuskuri kakkikseen. Kaiken lisäksi edellisessä jetassa oli jo daret alla 15x8 et 15 koossa. Joten jos nyt viimein yrittäisi keksiä jotain muuta. :D

J`ni
-
Viestit: 506
Liittynyt: 24.7.2008 18:13

ViestiKirjoittaja J`ni » 6.3.2014 14:07

Koska vanha Blaupunktin kasettimankka ei enää itsestään elonmerkkejä pihalle päästänyt,
täytyi edes jonkinlaista äänilaitteistoa hommata, koska nastojen rapinan kuuntelu käy tylsäksi pitemmän päälle.
Kojelaudalle tuli Alpinen SXE-0825S:t ja soittimeksi Alpinen iDA-X311, joka ei valitettavasti sovi yhtään aikakauteen.

_T3_
-
Viestit: 95
Liittynyt: 9.2.2013 10:36

ViestiKirjoittaja _T3_ » 7.3.2014 19:05

Seuraillaan mitä tuleman pitää :) Ite ainaki tykkään jetan automaatista :D Ajettu yli 20tkm ite automaatilla ja ei mitään moitittavaa. Ei näitä automaatteina jatkuvasti nää :D

J`ni
-
Viestit: 506
Liittynyt: 24.7.2008 18:13

ViestiKirjoittaja J`ni » 8.3.2014 19:48

Sehän se on parasta, kun automaatilla saa kruisailla. ;)
Tosin tuntuu bensakin maistuvan...

_T3_
-
Viestit: 95
Liittynyt: 9.2.2013 10:36

ViestiKirjoittaja _T3_ » 9.3.2014 9:40

Juu sitä se tekee :DD ite kun maalla asun niin kulutus taitaa olla 7-8l/100km ja stadissa ajellessa kerran laskeskelin niin tais olla 8-10l/100km :DD ja se tunne kun lyö kaasun pohjaan ja kickdown rupee vaikuttamaan :D

J`ni
-
Viestit: 506
Liittynyt: 24.7.2008 18:13

ViestiKirjoittaja J`ni » 11.3.2014 18:52

Kevättä ilmassa sen verran, että piti ensi puunaukset suorittaa viikonlopun huolto-ohjelman jälkeen.
Sisustaan tuli haettua jo addiktiotason saavuttaneet lidl:n kangasmatot kesäksi.

Kuva

Kuva

Kuva

Finnittömät kilvet täytyisi käydä tilailemassa ja sitten varmaankin siirrytään säästökuurille,
jotta saisi joskus alustan ja jonkinlaiset vanteetkin tämän alle. :)
Viimeksi muokannut J`ni, 23.3.2014 11:39. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

jii_bee
-
Viestit: 2410
Liittynyt: 19.8.2003 21:00

ViestiKirjoittaja jii_bee » 11.3.2014 19:33

Onkos tässä molemmissa etujakkaroissa korkeudensäätö..?

J`ni
-
Viestit: 506
Liittynyt: 24.7.2008 18:13

ViestiKirjoittaja J`ni » 11.3.2014 19:59

Täytyy myöntää ettei oo tullu ees mietittyä/kattottua, mutta eikös tuo kahva vähän siihen viittaisi?

edit. Kyllä siitä sai jumpattua penkkiä ylösalas. :)
Viimeksi muokannut J`ni, 12.3.2014 10:19. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

jii_bee
-
Viestit: 2410
Liittynyt: 19.8.2003 21:00

ViestiKirjoittaja jii_bee » 12.3.2014 9:13

Vähän tuo vipstaaki siltä näyttäisi. Aika harvarvakseltaan niitä kakkiksien apparin penkeissä joka tapauksessa on. Sävylasitkin tuossa näyttäisi olevan, joten muutama ruksi on lisävarustekohtaan aikoinaan saatettu laittaa.
Meikäläisen samanikäisessä 2D CL:ssä ei ole tuota ohjaustehostintakaan. Tosin 1.3 tekniikan mukana sitä tuskin on edes saanutkaan.

_T3_
-
Viestit: 95
Liittynyt: 9.2.2013 10:36

ViestiKirjoittaja _T3_ » 12.3.2014 18:41

onko noi lidlin alle 10e kangasmatot ostamisen arvoset? itellä jetassa tällä hetkellä harmaat kumiset ja eilen miettisin noiden ostamista. Näyttää tähän sopivan joten pitänee huomenna ostaa itsekkin :D

J`ni
-
Viestit: 506
Liittynyt: 24.7.2008 18:13

ViestiKirjoittaja J`ni » 12.3.2014 18:48

Itsellä on ollu semmoset nyt kolmessa edellisessä autossa. :D Ihan hyvin on asiansa ajaneet. Tosin ventossa oli nyt talvenkin yli, niin kuskinmatto on vähän rujoon kuntoon mennyt, mutta eipähän nuo kalliita ole. :)

J`ni
-
Viestit: 506
Liittynyt: 24.7.2008 18:13

ViestiKirjoittaja J`ni » 13.3.2014 14:53

Tulipa taas komia päivä, niin malttoi ruveta pihalla touhuamaan.
Venton vaimenteluista oli jäänyt tuota STP:n silveriä puoli pakettia nurkkiin pyörimään,
joten mikseipä niitä laittaisi hyötykäyttöön.

Mitään järkyttävää ei, onneksi, löytynyt verhoilujen alta:

Kuva Kuva Kuva Kuva

Pientä putsausta ja mattoa päälle:

Kuva Kuva Kuva Kuva

Peräpää saatiin siis jotenkuten vuorattua ja yksi levy jäi vielä mattoa.
Tässä vaiheessa saa kokeneemmat vaimentelijat esittää vinkkejä ja mielipiteitä,
koska sisusta on vielä purettu mikäli on esimerkiksi jotain paikkoja mihin kannattaisi vielä mattoa tunkea.
Pakkohan sitä on lisääkin hakea, että saadaan etupäähänkin jotain vaimennusta.

Seba_N
-
Viestit: 141
Liittynyt: 3.8.2013 23:58

ViestiKirjoittaja Seba_N » 13.3.2014 16:39

Jos et muuhun keksi laittaa mattoa, niin pistä vaikka pyöränkaarien joka puolelle tuplakerros varuiksi ja vielä jos päälle saisit sitä paksua vaahtomuovia "nyppylöillä".

J`ni
-
Viestit: 506
Liittynyt: 24.7.2008 18:13

ViestiKirjoittaja J`ni » 13.3.2014 20:15

Pitää kyllä vuorata noita kaaria vähän paremmin, koska ne kuitenkin varmaan suurimpia äänenlähteitä on. Ei valitettavasti ollut paikallisessa motonetissä hyllyssä tuota stp:n black goldia, joten tilailu hommiksi meni ja projekti nyt vähän seisoo. Jos jollain sattuisi olla lahjoittaa tai myydä muutamalla rahalla etupenkkiin sitä "jousitappiviritelmää", joka siis linkittyy tähän penkin liukukahvaan niin saa ottaa yhteyttä. :)

pipiavo
-
Viestit: 41
Liittynyt: 29.7.2013 12:02
Viesti:

ViestiKirjoittaja pipiavo » 13.3.2014 20:58

Itse lätkisin nuo kyljet, pyöräkaaret ja ovet täyteen tuota eristemattoa koska kuitenkin vain ohutta, pokkaamatonta peltiä joka pääsee helposti resonoimaan ja päästää äänen melko helposti läpi, näin maalaisjärjellä ajatellen.

J`ni
-
Viestit: 506
Liittynyt: 24.7.2008 18:13

ViestiKirjoittaja J`ni » 18.3.2014 18:43

Kesäkausi olisi "coupe":n kanssa tarkoitus aloitella sitten tämmöisillä vanneksilla:

Kuva

Jonkinlaiset kerscher calypso replicat kyseessä, strategiset mitat;
eteen 8x14 et 20, taakse 8x14 et 15.

Renkaiksi alustavasti miettinyt 195/45:ia, joko hankookkia tai falkenia.
Vai pitääköhän noille lyödä läskimpää kumia päälle, jottei halkaisija jää liian pieneksi..?

J`ni
-
Viestit: 506
Liittynyt: 24.7.2008 18:13

ViestiKirjoittaja J`ni » 21.3.2014 17:48

Tänään tuli jatkettua vaimentelua etupäässä stp:n black:llä.

Mutta jottei kaikki menisi liian hyvin, on akku alkanut temppuilemaan.
Aamulla näytti vielä varausta 12.5V ja auton käynnissä ollessa 13.8V.
Siirsin autoa vähän, jotta pääsi touhuamaan ja noin tunnin kuluttua yritin startata, ei käyntiin.
Akussa virtaa enää 9.7V. Autossa oli siis kattovalo päällä tuon tunnin ajan,
muttei tuon uskoisi niin paljoa virtaa vievän? Akku siis todennäköisesti entinen?
Näyttää kuitenkin hyvältä ja melko uudelta, mutta mikä sitä virtaa salakavalasti sitten veisi..?

Toinen hommeli on tälläinen mystinen vaijeri, jonka tunnistamiseen tarvisi vinkkejä.
Mitä tuon on / olisi tarkoitus tehdä? Lähtee siis tuosta jarrupolkimesta ja tällä hetkellä menee vain tuonne toiselle puolelle.

Kuva Kuva

edit. saa myös suositella kohtuu hyvää ja edullista akkua, vai onko noilla mitään suurempia eroja?
Viimeksi muokannut J`ni, 21.3.2014 18:03. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

S4mmy
-
Viestit: 1309
Liittynyt: 13.5.2012 14:38
Viesti:

ViestiKirjoittaja S4mmy » 21.3.2014 17:52

Opetuspolkimen vaijeri? Outoa vaan, että olisi automaatti autossa...

Slantsix
-
Viestit: 5867
Liittynyt: 23.7.2003 11:36
Viesti:

ViestiKirjoittaja Slantsix » 21.3.2014 18:00

Ehkä opetettu sellaselle henkilölle, joka joutuu käyttää automaattia.

J`ni
-
Viestit: 506
Liittynyt: 24.7.2008 18:13

ViestiKirjoittaja J`ni » 21.3.2014 18:04

Kunhan ei mikää tärkeä vaijeri ole, niin ei hätää. :D

J`ni
-
Viestit: 506
Liittynyt: 24.7.2008 18:13

ViestiKirjoittaja J`ni » 23.3.2014 11:45

Akuksi tuli haettua Vartan 60Ah:n Blue Dynamic -akku.
Ovet vaimenneltu ja eteen tuli testattua kirkasta vilkkua.

Kuva Kuva Kuva

Edelleen ne tärkeimmät puuttuu eli kesärenkaat ja alustasarja.. :(

edit. vielä tuli loput matot lätkittyä kontin seinämiin:

Kuva Kuva

J`ni
-
Viestit: 506
Liittynyt: 24.7.2008 18:13

ViestiKirjoittaja J`ni » 31.3.2014 16:48

Kesärenkaat saatu auton alle. \o/ Kumit on siis falkenin 195/45:et.

Kuva

Ehkä "pientä" madallusta vailla?
Viimeksi muokannut J`ni, 14.5.2014 9:18. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

matti.l
-
Viestit: 1045
Liittynyt: 16.9.2003 8:46

ViestiKirjoittaja matti.l » 31.3.2014 18:30

Jotenkin olen aina pitänyt 14" liika pieninä mk2:n mutta nuo näyttävät kyllä kohtuu hyvin tuohon sopivan. Ainakin tuosta kuvakulmasta. Mutta ehkä ne on nuo pikkupuskurit mikä sen tekee.

ShuFFel
-
Viestit: 230
Liittynyt: 13.7.2011 18:42

ViestiKirjoittaja ShuFFel » 31.3.2014 18:42

^Pikkupuskurit ja vanteen muoto, jos tosa ois jotku rsl cultit tai vastaavat niin sitte näyttäs pieniltä vanteilta IMO. Nuo sopii tohon ihan hyvin. Vaihtuuko sivuvilkku kirkkaaseen josain vaiheessa? Pitäis jostain metsästää tollaset kromiraitaset puskurit punaraitasten tilalle..

J`ni
-
Viestit: 506
Liittynyt: 24.7.2008 18:13

ViestiKirjoittaja J`ni » 31.3.2014 19:11

Vallan tyytyväinen itsekin olen, vaikka vanteiden oston jälkeen rupesi vähän jännittämään ja kaduttamaan tuo 14" koko. Eiköhän siitä ihan siedettävä saada, kun saa tuon renkaan ja kaaren välin edes vähän sopivammalle tasolle. Kaarelle vanteet tulee omaan makuun juuri sopivasti. Kirkkaat vilkut sivuille oli jo varastossa ja vaihtumassa, mutta oli kiinnikkeet kärsineet sen verran, että pitää uudet hommata jossain välissä.

edit. saa tarjota säädettävää alustasarjaa, jos sattuu nurkissa pyörimään. :)

J`ni
-
Viestit: 506
Liittynyt: 24.7.2008 18:13

ViestiKirjoittaja J`ni » 1.4.2014 10:51

Kysytäänpäs, mahdollisesti täysin idioottimainen kysymys, mutta bare with me. Tulipa vaan semmoinen mieleen, kun eikös mk2 ja mk3 volsuissa ole periaatteessa täysin samanlaiset nuo alustasarjat? Itse olen huomannut ainakin näiden sedani mallien kanssa, eli venton ja jetan, että takapää on aina melko löysähkö verrattuna etupäähän. Nyt aletaan päästä siihen ongelmaan/kysymykseen, eli kun ta technix esimerkiksi ilmoittaa alustasarjansa max massat taka-akselille olevan mk2 sarjassa 710kg ja mk3:en sarjassa 850kg, niin eikö tällöin tuo mk3:en sarja ole ns jäykempi vai olenko ihan hakoteillä? :D Toivottavasti joku ymmärsi mitä haen takaa.

edit. eli saisiko siis tuota löysän perän ongelmaa edes vähän lievennettyä, jos hommaa tuon "mk3" sarjan? vai suosiolla jäykempää jousta erikseen ostamaan?

J`ni
-
Viestit: 506
Liittynyt: 24.7.2008 18:13

ViestiKirjoittaja J`ni » 5.4.2014 13:25

Ventolla oli tänään pesupäivä, jottei se luule, että se on kokonaan unohdettu.

Kuva

Perhepotretti, saa nähdä tuleeko kummastakaan ikinä valmista..

*kuva poistettu*
Viimeksi muokannut J`ni, 10.7.2015 17:43. Yhteensä muokattu 2 kertaa.

J`ni
-
Viestit: 506
Liittynyt: 24.7.2008 18:13

ViestiKirjoittaja J`ni » 29.4.2014 8:07

Hitaasti autot etenee..

Jetasta meni yksi rengas vaihtoon, kun vuosi tyhjäksi kesken ajon.
Lisäksi sille on matkalla pieni lahjapaketti saksan suunnalta. :)

Venton ajovalot tuli joey-modattua ja uudet vilkut sekä peitelätkät sävytettyä tummiksi.
Tämän lisäksi maalarin kautta tuli "uudet" konepelti ja puskuri. :p
Maskikin kävi maalarilla, mutta pintaväri jostain syystä kiehui, vaikka mitä temppuja oli maalari yrittänyt.

Huono kuva venton nykytilasta, pitäis välillä yrittää jollain muullaki ku samsungilla kuvailla
*kuva poistettu*

Jatketaan taas, kun jotain saadaan aikaiseksi...

edittiä. niin ja tulihan ventolle pyöreitä täyteen, kun 200tkm pyörähti mittariin. \o/
Viimeksi muokannut J`ni, 10.7.2015 17:43. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

J`ni
-
Viestit: 506
Liittynyt: 24.7.2008 18:13

ViestiKirjoittaja J`ni » 4.5.2014 18:22

Eipäs ne virta ongelmat pelkällä akun vaihdolla hävinneetkään kuin hetkeksi. Myönnettäköön, että olen syyllistynyt liian lyhyeen pätkäajoon. Joku muukin kuitenkin tuntuu virtaa vievän autosta. Tyhjäkäynnillä akunnavoista antaa kuitenkin 13.9V eli laturi ilmeisesti pelaa, akussakaan en usko vian piilevän. Olen todella huono näiden autosähköjen kanssa mutta lueskelin, että sulaketaulusta testailemalla voisi syyllisen löytää. Kaiken sähkövempeleen ollessa poissa päältä mittasin radio/kello/yms.. sulakkeen paikalta tälläisiä arvoja:
Kuva

Soittimen kun nyppäsin johtojen päästä irti niin mittari meni nollille. Voisiko tässä siis olla virtasyöppö vai onko tuo aivan olematon arvo? Jos vika on tässä, onko tämä soittimen ominaisuus vai onko jotkin johdot mahdollisesti väärinasennettu tai jtn vastaavaa? Jos sillä on jotain merkitystä niin jatkuva ja heräte virta tulee samasta johdosta eli soitin pitää itse aina painaa päälle ja sammuttaa. Varmasti tosi sekavasti taas selitetty mutta kaikki vinkit on tervetulleita! Alkaa tälläiset ongelmat pikku hiljaa sapettaa...

edit. Anyone? Kerta tuo soitin nyt näyttäisi purkavan akkua, niin mites jos heräte otettaisiin jostain muualta kuin samasta jatkuvan virran kanssa niin eikö se ratkaisisi ongelman? Mutta mistä tuolle herätteelle sitten virran voisi pölliä?

Alsaka
-
Viestit: 12
Liittynyt: 4.10.2011 9:58

ViestiKirjoittaja Alsaka » 5.5.2014 22:15

Eikö noihin soittimille oo yleensä ruukattu ottaa virtalukon kautta virta? ja ite mitä oon noita soittimia räplänny paikalleen nii ollu sillai et sen virtajohon on voinu kytkeä pariin eri paikkaan sinne soittimen liittimiin nii riippuen siitä sammuuko se soitin sitte ku ottaa virta-avaimen pois lukosta.

_paffa
-
Viestit: 135
Liittynyt: 14.6.2012 0:29

ViestiKirjoittaja _paffa » 5.5.2014 23:11

Heräte virtalukolta ja jatkuva jatkuvaan. Oikein kytkettynä pitää radiossa muistin ja aina virrat päälle laitettaessa herää henkiin ilman virtapainikkeen painamista.

J`ni
-
Viestit: 506
Liittynyt: 24.7.2008 18:13

ViestiKirjoittaja J`ni » 6.5.2014 17:37

Näinhän se on tehtävä.

Eilen saapui kauan odotettu paketti saksasta ja tänään olikin oikein puuhapäivä.
it went from this:
Kuva
to this:
Kuva
Viimeksi muokannut J`ni, 14.5.2014 9:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

J`ni
-
Viestit: 506
Liittynyt: 24.7.2008 18:13

ViestiKirjoittaja J`ni » 7.5.2014 11:29

Spämmään omaa ketjuani muutamalla parempilaatuisella kuvalla:

Kuva

Kuva Kuva Kuva

ShuFFel
-
Viestit: 230
Liittynyt: 13.7.2011 18:42

ViestiKirjoittaja ShuFFel » 7.5.2014 12:30

Ai että :3 Ootko ajatellu takavaloille tehä mitään? Esim sävyttää kokopunaseksi. Ja maski harvempiripaseen?

J`ni
-
Viestit: 506
Liittynyt: 24.7.2008 18:13

ViestiKirjoittaja J`ni » 7.5.2014 13:19

Maski on ja pysyy. Noita valoja en jaksa alkaa sotkea, pitää varmaa hommata toiset, joista sävyttäis vilkut sitte punaseksi.
Parhaathan olis ns euro takavalot, joissa vilkku on kirkas. Hinnat ja saatavuus vaan aika huonoja, tai sitten en oo osannu oikeesta paikasta ettiä.

osoners
-
Viestit: 87
Liittynyt: 30.3.2011 13:58

ViestiKirjoittaja osoners » 7.5.2014 15:51

Olisko tämä myynnissä?

J`ni
-
Viestit: 506
Liittynyt: 24.7.2008 18:13

ViestiKirjoittaja J`ni » 7.5.2014 16:26

Vastahan tämä alkaa muodostua omaa silmää miellyttäväksi. :D Tosin kaikkihan on kaupan, jos liikaa euroja joku suostuu tuputtamaan. ;) On tämä kuitenkin kuvissa vähän siistimpi mitä luonnossa...

J`ni
-
Viestit: 506
Liittynyt: 24.7.2008 18:13

ViestiKirjoittaja J`ni » 13.5.2014 10:05

ventokin on laskettu kesämoodiin:

Kuva
Viimeksi muokannut J`ni, 10.7.2015 17:43. Yhteensä muokattu 2 kertaa.

J`ni
-
Viestit: 506
Liittynyt: 24.7.2008 18:13

ViestiKirjoittaja J`ni » 13.5.2014 16:32

Tänään tulikin vielä paketti, niin pääsi hiukan askartelemaan jetan kanssa;
punertavaa takavaloa pääsi kokeilemaan, ensi fiiliksillä oranssit toimii paremmin auton värin kanssa...
Kuva

sitten oem+ virittelyä, eli konttiin flairi jetan sivuverhoukset:
Kuva Kuva

Demon
-
Viestit: 1393
Liittynyt: 10.12.2004 12:40

ViestiKirjoittaja Demon » 13.5.2014 17:22

Punaset sopii hyvin. Voisihan tuohon perään kokeilla vaikka ihan kirkkaitakin :)

ShuFFel
-
Viestit: 230
Liittynyt: 13.7.2011 18:42

ViestiKirjoittaja ShuFFel » 13.5.2014 17:43

Kyllä nuo kokopunaset paremmilta näyttää. Sellanen vois olla myös että hommaa valkoset/kirkkaat valot ja niitä vähän sävyttää tummemmaksi että tulis vähä niiku savunharmaat.

Mandeprkl
-
Viestit: 567
Liittynyt: 29.10.2008 20:23

ViestiKirjoittaja Mandeprkl » 13.5.2014 18:55

Hmmm.. Vois tulla jännän näköinen kun tummentaisi tuon takavalojen ylimmän osan. :P

J`ni
-
Viestit: 506
Liittynyt: 24.7.2008 18:13

ViestiKirjoittaja J`ni » 14.5.2014 9:14

you mean like this? varastosta löytyy nuo yhet tummennetut mallit, jotka jäi edellisestä jetasta
Kuva

J`ni
-
Viestit: 506
Liittynyt: 24.7.2008 18:13

ViestiKirjoittaja J`ni » 14.5.2014 9:28

Kuva
Viimeksi muokannut J`ni, 10.7.2015 17:48. Yhteensä muokattu 3 kertaa.

Mandeprkl
-
Viestit: 567
Liittynyt: 29.10.2008 20:23

ViestiKirjoittaja Mandeprkl » 14.5.2014 17:09

you mean like this? varastosta löytyy nuo yhet tummennetut mallit, jotka jäi edellisestä jetasta


Okei ei...

J`ni
-
Viestit: 506
Liittynyt: 24.7.2008 18:13

ViestiKirjoittaja J`ni » 2.6.2014 20:13

Tänään saapuikin yllättäen Werk34:sta paketti, josta paljastui tämmöistä pientä "designia":

Kuva

Tuskinpa vaan hirveästi kehtaa ilman vilkkuja ajella, joten turhat(ko).

nani
-
Viestit: 981
Liittynyt: 19.10.2006 16:28

ViestiKirjoittaja nani » 2.6.2014 20:20

eikö -86 oo siinä rajoilla ettei kylkivilkkuja tarvii?

Sebastian
-
Viestit: 8651
Liittynyt: 3.8.2003 15:43

ViestiKirjoittaja Sebastian » 2.6.2014 20:35

Taitaapi ennen 1.1.1985 käyttöönotetut olla vapautettu sivuvilkuista.

J`ni
-
Viestit: 506
Liittynyt: 24.7.2008 18:13

ViestiKirjoittaja J`ni » 2.6.2014 20:35

Jostain muistelisin lukeneeni, että -85 vuodesta eteenpäin olis pakolliset? Toisaaltahan mahdollisuudet siihen että poliisit pysäyttäis noista ja sakoittais on varmaan samaa luokkaa kuin pari senttiä liian pienellä maavaralla ajaminen tai katsurin mielestä "laittomilla" renkailla ajelu. :o

J`ni
-
Viestit: 506
Liittynyt: 24.7.2008 18:13

ViestiKirjoittaja J`ni » 5.7.2014 9:51

Renkaiden kanssa taistelu jatkuu jetan alla... Huhtikuussahan jo kävi näin:

Kuva

Pari kuukautta vierähti uuden renkaan kanssa ja nyt ollaan näin:

Kuva

J`ni
-
Viestit: 506
Liittynyt: 24.7.2008 18:13

ViestiKirjoittaja J`ni » 25.8.2014 22:38

Auttakaapa nyt tyhmää mäessä, alkaa pinna kiristyä tuon jetan kanssa hiljalleen..
Erittäin suuria ongelmia käynnistyksessä, tai pikemminkin tyhjäkäynnille pääsyssä.
Käynnistyksen jälkeen jää usein "röpöttämään" ja yrittää sammuttaa itsensä jollei kaasua paina.
Joskus polkaisu piisaa, välillä saa melkein 5 minuuttia taistella kaasun kanssa ennenkuin tyhjäkäynti alkaa normaalisti hyrräämään.
Hyvät ideat ja vinkit viasta enemmän kuin tervetulleita!
Moottorina tosiaan 1.6 EZ ja kaasuttimena pierburgin 2E.

jii_bee
-
Viestit: 2410
Liittynyt: 19.8.2003 21:00

ViestiKirjoittaja jii_bee » 25.8.2014 22:55

Eli käynnistettäessä kylmänä nostaa ensin kierrokset, jonka jälkeen ne pitäisi laskea tyhjäkäynnille mutta auto ryskytteleekin vain muutaman sadan rpm:n tuntumassa..?

J`ni
-
Viestit: 506
Liittynyt: 24.7.2008 18:13

ViestiKirjoittaja J`ni » 26.8.2014 8:55

ei nosta kierroksia aluksi ollenkaan, välillä saa seisoa kaasun päällä että ylipäänsä lähtee käyntiin. ryskytellen sitten yrittää kakoa itseään henkiin kunnes kaasun kanssa käy ns normaalisti, mutta jos kaasulta päästää pois jää "ryskyttämään" ja yrittää sammuttaa itsensä jollei kaasulla anna lisäpotkua. selvästi meinaa tukehtua jotenkin tai vastaavaa, liikaa bensaa? liian vähän bensaa? ryyppy kettuilee?

Slantsix
-
Viestit: 5867
Liittynyt: 23.7.2003 11:36
Viesti:

ViestiKirjoittaja Slantsix » 26.8.2014 11:25

Hall-anturi sökö?

jii_bee
-
Viestit: 2410
Liittynyt: 19.8.2003 21:00

ViestiKirjoittaja jii_bee » 26.8.2014 14:55

Kuulostaisi siltä että vahatermostaatti on jumissa. Kylmänä vahatermarin karan pitäisi jättää kaasuläppä hieman raolleen samalla kun rikastinläppä on sulkeutunut. Alipainekikkareet hoitelevat loput käyntiin vaikuttavat jutut.
Jos vahatermarin kara on jumiutunut lämpimän moottorin asentoon, kaasuläppä on kiinni ja seos tolkuttoman rikkaalla.

Avaa vahatermostaatin kiinnitysruuvit, vedä vahatermostaattia hieman ulospäin (vesiletkuja ei tarvitse irroittaa) kaasuttimen rungosta ja kokeile lähteekö laite paremmin käyntiin.
Jos tuolla ei ole vaikutusta, tarkista alipaineletkujen kunto ja sulkeutuuko rikastinläppä. Samalla kannattaa irroittaa vahatermostaatti ja tarkastaa sen toiminta. Kylmällä moottorilla kuvassa esitetyn mitan tulisi olla n. 2mm. Kun vahatermostaattia lämmittää, karan pitäisi työntyä ulospäin.
Asennettaessa ehjää vahatermostaattia takasin kaasuttimen kylkeen, kaasuläppää tulee kääntää auki päin ettei termostaatti rikkoudu.

Kuva

Laitahan raporttia onko noista vinkeistä apua. Opastetaan tarvittaessa lisää...

J`ni
-
Viestit: 506
Liittynyt: 24.7.2008 18:13

ViestiKirjoittaja J`ni » 26.8.2014 18:50

Kuulostaa hyvinkin tuon tyyliseltä, täytyy tutkia ja raportoida löydöksiä. Kiitos vinkeistä!

J`ni
-
Viestit: 506
Liittynyt: 24.7.2008 18:13

ViestiKirjoittaja J`ni » 2.9.2014 11:26

Vahatermaria en repinytkään irti, vielä, kun auto on nyt toiminut moitteettomasti taas vaihteeksi.
Venton ollessa katsastuskuosissa, on Daret pyörineet nyt jetan alla.
Vanteet on tainneet jo pari kuukautta olla mustat vaihtelun vuoksi.
Kuvaa todisteeksi, kun tuli pitkästä aikaa vähän puunailtuakin sitä.

Kuva

Toisille vanteille sain viimein aikaiseksi vaihdattaa uuden renkaan, mutta oli sitten soviterengas kadonnut,
niin ei vielä saanutkaan niitä alle, uudet sovitteet tulossa jo kuitenkin.
Toivottavasti tällä kertaa rengas kestäisi vähän kauemmin...

J`ni
-
Viestit: 506
Liittynyt: 24.7.2008 18:13

ViestiKirjoittaja J`ni » 9.4.2015 19:26

Täälläkin on autot vielä hengissä, vaikka pölyä onkin talvenaikana kertynyt. :D
Kesärenkaat tuli jo kesäauton alle vaihdettua.

Kuva

Sisustaan tuli hommattua, ainakin omasta mielestä, tunnelmaan täydellisesti sopiva Luisin ratti

Kuva

J`ni
-
Viestit: 506
Liittynyt: 24.7.2008 18:13

ViestiKirjoittaja J`ni » 21.4.2015 11:10

Venton kanssa ollut vähän motivaatio hukassa viime aikoina, kaikenlaisia ihme ääniä autosta kuuluu nykyään. Talvella aina välillä kuului hassuja ujelluksia kiihdyttäessä autolla, tämän tapaista oli epäiltykin flektistä johtuvaksi ääneksi haun perusteella, mutta siitä on nyt ainakin toistaiseksi päästy eroon. Toinen ongelma on järkyttävä hurina autossa, mahdollisesti laakeri menossa/mennyt? 80-90km/h auto pitää aivan järkyttävää ääntä, tästä jos kiihdyttää lisää ääni hiljenee jälleen. Tätä en muistaakseni talven aikana ole kuullut, mutta sama ongelma oli kyllä esillä jo viime syksynä. Nyt kun kesärenkaat vaihtoi alle on meteli aivan järkky, vaikka alla on kunnon pullakumeilla varustetut vanteet.. Lisäksi etuiskarien yläpään kumit olivat "rojahtaneet" onko tämä normaalia vai puuttuuko tuolta välistä jotain tai onko tolpat kasattu väärin? Mutta kumi oli selvästi mennyt läjään ja tolppa tunkeutunut pidemmälle yläpäästä. Eipä tässä tainnut olla edes mitään kunnon kysymyksiä, lähinnä yleistä avautumista. Kiitos, anteeksi.

J`ni
-
Viestit: 506
Liittynyt: 24.7.2008 18:13

ViestiKirjoittaja J`ni » 25.4.2015 15:19

Avautumisesta takaisin parempaan suuntaan, mitään kuvia ei tietystikkään tullut otettua, mutta tänä aamuna ahkeroitu venton kimpussa ja vaihtoon lähti:
- Iskareiden ylätukikumit ja laakerit molemmille puolille
- Etupyörien laakerit molemmille puolille
- Alapallonivelet molemmin puolin
- Oikealle raidetangonpää (vasemmalle vaihdettu viime keväänä)

Huomattavasti mukavammin kulkee taas. :)
Vielä pitää varmuuden välttämiseksi käyttää kulmien säädätyksessä, vaikkei pahemmin vetelekkään.

vjlle
-
Viestit: 17
Liittynyt: 22.10.2010 20:19

ViestiKirjoittaja vjlle » 29.4.2015 14:59

Aika perinteistä että uudetkin etuiskarin yläpäät menee jopa 2kk:dessa aivan läjään. Kait niitäkin pitäisi jostain vahvempia saada. Ebay ?

J`ni
-
Viestit: 506
Liittynyt: 24.7.2008 18:13

ViestiKirjoittaja J`ni » 20.5.2015 20:07

Kuva
Sattuneista syistä renkaina onkin nykyään 185/50:t, mutta aivan hyvin menee noillakin.

Kuva
Ratti sopii konttoriin osimoilleen noin, kaikista tarkkanäköisimmät voi huomata myös,
että alpinen soitin ei oikeen omaan käyttökokemukseen sopinut ja tilalle tuli pioneerin perus usb -soitin.

Vento on nykyään kunnon pappakuosissa, daret myytiin ja alla pyörii mukana tulleet valbremit.
Oikean värinen maski löytyi vihdoin ja viimein edukkaasti siihen.
Koko auto tekisi mieli tällä hetkellä hävittää ja hommata tuoreempaa tilalle, mutta we will see.

J`ni
-
Viestit: 506
Liittynyt: 24.7.2008 18:13

ViestiKirjoittaja J`ni » 25.5.2015 17:51

Spämmätään nyt vähän, kun jaksoi käydä oikeen minijärkkärin kans ottamas parit kuvat:

Kuva

Kuva

Kuva

J`ni
-
Viestit: 506
Liittynyt: 24.7.2008 18:13

ViestiKirjoittaja J`ni » 21.6.2015 18:56

Perhe sai taas lisäystä, kun eräältä puolitutulta tuli ostettua kohtuu hintaan kolariprojektina ollut 2010 vuosimallin Polo 6R. Varustelutasona perinteisesti Trendline, ettei liikaa luksukseen pääse käsiksi sekä pellin alla se tehottomampi versio 1.6 TDI:stä. Toistaiseksi ei ole kuitenkaan tarvinnut ostosta katua. :)

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Sebastian
-
Viestit: 8651
Liittynyt: 3.8.2003 15:43

ViestiKirjoittaja Sebastian » 21.6.2015 20:11

Kuinka se on solmussa ollut?

J`ni
-
Viestit: 506
Liittynyt: 24.7.2008 18:13

ViestiKirjoittaja J`ni » 21.6.2015 20:47

Apukuskin puolelta ovet ja penkki jouduttu vaihtamaan.

Seba_N
-
Viestit: 141
Liittynyt: 3.8.2013 23:58

ViestiKirjoittaja Seba_N » 21.6.2015 22:54

Multa tohon BlueGT:n etupuskuri ;)

Edit: ai niin sulla onkin perusmusta toi auto... No äkkiäkös ton puskurin sävyn vaihtaa :)

J`ni
-
Viestit: 506
Liittynyt: 24.7.2008 18:13

ViestiKirjoittaja J`ni » 22.6.2015 9:59

Sitäpä tulikin jo kirottua. ;) Toisaalta sitten jos sille linjalle lähtisi niin pitäisi helmat lisätä ja takapuskurikin vaihtaa...

ShuFFel
-
Viestit: 230
Liittynyt: 13.7.2011 18:42

ViestiKirjoittaja ShuFFel » 22.6.2015 21:02

Ja sporttisempaa alustaa ja näyttävempää vannetta.. Ei vaan, oliko mitä suunnitelmia vai ei mitään?

J`ni
-
Viestit: 506
Liittynyt: 24.7.2008 18:13

ViestiKirjoittaja J`ni » 23.6.2015 9:31

Eiköhän tätäkin vähän joudu madaltamaan, tosin mitään mahalleen madalluksia ei lähdetä hakemaan. Ja vannetta ehdottomasti huutaa, talvipyörillä olikin itseasiassa Foxin FX004:et, jotka varmasti ajaa asiansa talvivanteina, mutta kesäpyöriin toivottavasti vähän näyttävämpää pyörylää. Pääsis tuosta ventosta vain eroon niin saisi vähän rahoitusta tämän laittoon. :) Mutta hiljaa hyvä tulee, eikös sitä niin tavata sanoa?

osoners
-
Viestit: 87
Liittynyt: 30.3.2011 13:58

ViestiKirjoittaja osoners » 23.6.2015 16:41


J`ni
-
Viestit: 506
Liittynyt: 24.7.2008 18:13

ViestiKirjoittaja J`ni » 23.6.2015 17:15

Juuri sellainen.

osoners
-
Viestit: 87
Liittynyt: 30.3.2011 13:58

ViestiKirjoittaja osoners » 23.6.2015 18:15

Mulla on ollut samanlainen vuonna 2010. Silloin ei ollut ohjelmointia tarjolla. Ohjelmalla melkein tehojen tuplaus. Eikö tässä ole rummut takana?

J`ni
-
Viestit: 506
Liittynyt: 24.7.2008 18:13

ViestiKirjoittaja J`ni » 23.6.2015 18:18

Valitettavasti. :(

J`ni
-
Viestit: 506
Liittynyt: 24.7.2008 18:13

ViestiKirjoittaja J`ni » 10.7.2015 18:03

Aloitusviesti päivitetty, kun vento lähti tänään uudelle omistajalle. Toivottavasti tarjoaa vielä monia kilometrejä. Siivosin samalla ketjusta kuvat joissa näkyy kyseisen auton rekisterinumero, vaikka eihän sillä periaatteessa varmaan mitään väliä ole, mutta saapahan uusi omistaja olla rauhassa. :)

Ajattelin kuitenkin tähän samaan sekamelskaan yrittää jatkaa näiden autojen tarinaa, ties vaikka noissa teksteissä olisi jotain hyödyllistä tietoa jollekulle.

J`ni
-
Viestit: 506
Liittynyt: 24.7.2008 18:13

ViestiKirjoittaja J`ni » 12.7.2015 8:00

Melkoista painia pään sisällä tuntuu olevan nyt polon vanteiden katselun suhteen,
mittoja suunnilleen mitä katsellut olisi tarkoitus n. 7,5"-8" leveyttä, halkaisijalta 17" ja offset n. 35.

Omalla maaperällä käytettyjen valikoima on vaikuttanut vähintäänkin surkealta. Ebayn maailmaan on vähän yritetty tutustua, mutta taitaa olla hakusanat hukassa tai ei sielläkään valikoima 5x100 jaolle päätä huimaa, lisäksi saksaa en osaa niin parhaisiin markkinoihin voi nopeasti tulla kielimuuri vastaan.

Nuukuuksissaan ei viitsisi/ei halua/ei ole varaa/emäntä lähtee lätkimään yms tekosyyt jos vanteisiin oikeen mahdottomasti alkaa tuhlailemaan..

Uusina vaihtoehtoina on nyt muutama pyörinyt mielessä:
Kyllä näinkin alas on vajottu, kuin Barzetan Favot, jotka apinoivat törkeästi siis rotiformin blq vanteita, malli näyttää hyvältä kuvissa, hinta on edullinen ja mitat sopisivat aika nätisti mutta niin paljon on shitiä saanut lukea noiden laadusta yms. Mutta onko ne sitten sen kummempia kuin muutkaan replicat? hoxhox, autoissani on aiemminkin ollut vain "halpoja" replicoita.
http://www.vannetukku.fi/favo-p-49477.html

muutama mallikuva miltä aidot näyttää:
http://i393.photobucket.com/albums/pp17 ... 08cb05.jpg
http://i1306.photobucket.com/albums/s56 ... 2cb89e.jpg

Tai parempaa merkkiä budjettiluokan hintaa:
Nämä ei heti niin säväyttänyt kunnes näin alle linkitetyn kuvan ja aloin kasvaa ajatukseen, mitat jälleen nätisti osuu haettuun ja kyseessä siis BBS CF vanteet
http://www.1001renkaat.com/alumiinivant ... -60-124280

mallikuvaa:
https://www.flickr.com/photos/mode_s/14 ... otostream/

Neuvot, vinkit, linkit ja ajatukset tervetulleita. Emäntä ja kaverit ei ymmärrä tälläistä touhua niin vertaistuki on nyt tarpeen. :)
Vai kannattaisiko vaan päristellä loppukausi pelleillä ja laittaa rahat kasvamaan korkoa ensi kesää varten...

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

Jatketaan samaan viestiin vielä muuta pähkäilyä:

Ensimmäiset pikku tuunaukset on tehty, eli poljinpinnat ja vaihdekepinpussin kehys vaihdettu:
Kuva Kuva

Ja sitten kun kyseessä on näinkin uusi auto, on mielestäni käsittämätöntä ettei tässä ole kauko-ohjattua keskuslukitusta, mitenkäs tuollaisten yleisten settien asennus? Yritin käydä pari mallikuvaa pahvintakaa ottamassa että minkälaista rojua sielä on, meneekö pelkällä kaukosetillä vai tarviiko myös solenoidit/pumput jos joku osaisi kuvan perusteella kertoa, vai kannattaako koko hommaan ryhtyä jossei itse tuota tiedä. :)

Kuva
Viimeksi muokannut J`ni, 12.7.2015 8:57. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Topsuu
-
Viestit: 246
Liittynyt: 8.3.2012 18:14

ViestiKirjoittaja Topsuu » 12.7.2015 8:53

Vai kannattaisiko vaan päristellä loppukausi pelleillä ja laittaa rahat kasvamaan korkoa ensi kesää varten...

Täähän se varmaa fiksuin ois. Itellä kans kassa lihomassa, vielä kun nuo repsut pistän kiertoon ni ollaan jo hyvässä vaiheessa :)

saqee
-
Viestit: 30
Liittynyt: 8.12.2014 19:05

ViestiKirjoittaja saqee » 12.7.2015 11:21

Noist bebseistä tykkään ainakin ite, sopis omaa silmää tollasen polosen alle

Äpsä
-
Viestit: 12
Liittynyt: 6.2.2011 17:43

ViestiKirjoittaja Äpsä » 12.7.2015 14:10

Miten ois 17" T5 portterin pellit ?

J`ni
-
Viestit: 506
Liittynyt: 24.7.2008 18:13

ViestiKirjoittaja J`ni » 27.7.2015 17:58

Sunnuntai-ilta tuli huhkittua auton parissa ja muutaman epätoivon hetken jälkeen,
jousisatsi oli viimein auton alla. Vakio iskunvaimentimien kaveriksi tuli saksasta H&R:n 25/40 jousisarja.
Näillä toivottavasti pärjätään ja nälkä ei ala kasvamaan talven aikana.

Kuva

Vähän huonohko vertailukuva, mutta eiköhän siitä vähän saa selvää suunnasta.


Palaa sivulle “Kävijöiden kalusto”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 14 vierailijaa