Beefemma Passat 1.9tdi

Esittele oma ajoneuvosi

Valvoja: ffp jäsenet

Krizuu
-
Viestit: 216
Liittynyt: 27.7.2010 23:03

Beefemma Passat 1.9tdi

ViestiKirjoittaja Krizuu » 12.9.2011 20:12

Kuva

Takaata
Sisusta
Lisää


Eli kesänä tuli siihen tahtiin töissä käytyä, että autokuume kasvoi ja pistin entisen Golffin myyntiin, piakoin Pyhäjoelta, Pohjois-Pohjanmaalta, silmiini paistoi b5 passatti, ripeällä tdi koneella, joten otin myyjään yhteyttä ja tarjosin autoani vaihdossa. Hetken välirahasta väännettyämme päädyimme kauppoihin ja autot vaihtuivat.

Kyseisen korimallin passatti on ollut aina haaveenani hommata, mutta ennen golffia ei taloudellinen tilanne sitä suonut, joten nyt homma onnistui.

Sitten alkoivat ongelmat, koomista kyllä, auto kesti käsissäni tasan 5 päivää, ennenkuin vetonivel antautui, ja paripäivää myöhemmin koko auto kieltäytyi käynnistymästä, eli hommat seis ja auto seisoi tallissa kaksi viikkoa. Vihdoin ja viimein sain auton käyntikuntoon, tälläkertaa kampiakselin asentotunnistin oli antautunut, nyt myöhemmässä vaiheessa vika on hoidettu puoliksi, turbon puhdistamisen jälkeen auto alkoi toimimaan satunnaisesti lämpimänä, hommaa jatketaan taas vähä kelien lämmettyä.


Sitten tästä kotterosta hieman speksejä.

Korimalli on siis B5, toisinsanoen myös 3B.
Tekniikkana 1.9 tdi, Ajm - pumppusuutin koneella, tehoa 115hv.
Vuosimalli on 2000.
Varusteissa on

- Manuaali-ilmastointi
- Asr - järjestelmä
- Vakionopeuden säädin
- Sähköikkunat edessä, takana varmatoimiset.
- Penkinlämmittimet
- Kaukolukitus
- Sähköpeilit lämmityksellä.

Done - lista

- Xenonit vakioumpioissa, luultavasti tulee myös pysymäänkin.
- Sisustan valot muutettu ledeiksi, lisäksi rekisterikilven valot ledeinä.
- Sisustaan myös asennettu 3bg kyynärnoja.
- Hifit.
- Homemade "Japanstyle" etulista, eli rekisterikilven paikka muutettu ja alkuperäinen paikka sheivattu.
- Kesävanteina 17" Amg:t
- Ta - Technix säädettävä alusta.
- Muuta pisteosaa karsittu / lisätty
- Sisustan märkäpesu, sekä kuskinpenkin korjaus.
- Myllytys/Kiillotus, keväämmällä.
- Kesävanteiden uudelleenmaalaus.
- Tummaoptiikka valoa ( luultavasti kalvolla ).

To do - lista

- 3 puolainen nahkaruori.
- Sopivaan hintaan mahdollisesti Sporttipenkit.
- Lastutus ( jahka tuon vehkeen saa ylipäätänsä pelaamaan täysin ).
- Ynnä muuta pisteosien tynkää, mahdolliset ruosteviat korjata, yms.

Kaipaan siis ehdotuksia, vinkkejä yms. tähän hommaan, ainoastaan oma pää ei riitä, toki myös rahapussin kanssa pitää keskustella asioista :D

Kiitos ja Anteeksi.
Viimeksi muokannut Krizuu, 24.4.2014 8:50. Yhteensä muokattu 11 kertaa.

A-j-P
-
Viestit: 862
Liittynyt: 28.8.2009 20:36

ViestiKirjoittaja A-j-P » 12.9.2011 20:42

Ehottomasti säädettävää alustaa ja isompaa valssia alle. Tummat vilkut ja umpiot tms?

Antto-
-
Viestit: 886
Liittynyt: 1.10.2006 1:05

ViestiKirjoittaja Antto- » 12.9.2011 20:45

omat hyväksi havaitut asiat 3b passattiin:

sisälle lankapolttimoiden tilalle led-versiot ja kattovalaisin mallia W8.
alusta säädettävä, mielellään laadukas.
ajovaloiks depon linssit ja lähivaloihin laadukkaat xenonit.

Krizuu
-
Viestit: 216
Liittynyt: 27.7.2010 23:03

ViestiKirjoittaja Krizuu » 13.9.2011 13:10

Ehottomasti säädettävää alustaa ja isompaa valssia alle. Tummat vilkut ja umpiot tms?


Joo kyllä oon aatellu säädettävän hommata, pitää vaan saada sellanen ettei oo nii kova kivireki niinku golffi oli, matala mutta ei niin pintakova, onko mahdotonta yhdistää samaan lauseeseen :D Valssit hommataan uudet, tod. näköisesti 17-18" mut katotaan nyt.

Tummaa optiikkaa oon miettiny, ehkä depon xenonumpiot joey-modina, tai jotain. saa nähä.


sisälle lankapolttimoiden tilalle led-versiot ja kattovalaisin mallia W8.
alusta säädettävä, mielellään laadukas.
ajovaloiks depon linssit ja lähivaloihin laadukkaat xenonit.


Noh tässä ne tuliki, sisusta ja rekkarivalot oon hommaamassa ledeinä, ehkä myös takavalopolttimot ? Alusta laadukas muttei h.... kallis Ajovalot depona tai onko muita suht halpoja xenon umpioita?

Sitten maski, merkitön vai merkillinen :D ite oon ajatellu et merkitön on nii nähty, että maski mattamustaksi, samoin merkki? tai sitten ritilän sisäosat mustaksi ja päällinen korinväriin tai päinvastoin ?

Entäpä listat, alalistat jokatapauksessa pysyy mustana, mutta keskilistat..korinväriin vaiko ei? siinäpä vasta kysymys :D

Jokatapauksessa tää vaatii vahausta, joten ensin värivaha pienien naarmujen ja kolojen täytöksi, sitte nxt cliini ja nxt 2.0 lopuksi :)

Antto-
-
Viestit: 886
Liittynyt: 1.10.2006 1:05

ViestiKirjoittaja Antto- » 13.9.2011 17:17

Hommaa ne Depot vaikka Ebaystä. Anna olla ne ritilät mustana ja alahelmat mustana. Ovien ja puskureiden listat korinväriin ja keulaan japanimallin lista.

Vie mielummin jonnekkin myllytykseen, entä mitään 80 luvun värivahoja. Vahaksi suosittelisin vaikka Meguiar's #16 tai Collinite 915 tai 476s.

umpiot: http://www.ebay.de/itm/DEPO-SCHEINWERFE ... 1e66e6c289

lista: http://slamit.net/product/4440/passat-3 ... apan-style

Krizuu
-
Viestit: 216
Liittynyt: 27.7.2010 23:03

ViestiKirjoittaja Krizuu » 14.9.2011 21:19

Jep, täytyy pistää ulkonäkö kuntoon kun saa visiot selville.

Tänään sitten rassattiin passattia taas oikein olan takaa. Edellisenä päivänä kauhea ravistus saatiin paikallistettua vetonivelen käyttötuntien täyttymiseen, joten vaihdettiin se. Btw. mahtavat varsiviidakot renkaiden takana, hyi että tekee pahaa ajatella ees vaihtaa noita kaikkia :D

Lisäksi pari vesiletkun kiinnitystä uusin, kuin myös pissapojan moottorit lähti hankintaan. :)

Pitääkin hetken ajella tällä tämmöisenään, jos lisää vikoja alkaa ilmenemään nii ei jää tuninki härpäkkeet nurkkaan seisomaan kun autolla ei voi ajaa :D

Tämmöstä tälläkertaa, kohti uusia pettymyksiä.!

Tukeri
-
Viestit: 85
Liittynyt: 2.9.2010 10:09

ViestiKirjoittaja Tukeri » 15.9.2011 15:34

wautsi, itellä samanlainen, tosin 4MOTION. Mukava kärry päästellä.
Suosittelen tarkastamaan akun alta että sieltä vedenpoistoreijät ovat auki. Itsellä tuli akvaario efekti vähän aikaa sitten kun akku kotelo oli täynnä vettä kuin myös apparin puolen jalkotila.
Lattia verhoilu imee huolella vettä!

Lastua/tehopoksia suosittelen tuohon. Ite tuli hommattua, oli halpa ja piristy meno kummasti. Samalla tuli vaihdettua takavaimentimien tilalle suorat putket.

Krizuu
-
Viestit: 216
Liittynyt: 27.7.2010 23:03

ViestiKirjoittaja Krizuu » 23.9.2011 23:25

Viikon hiljaiselon jälkeen nostellaan tätäkin rojektia.

Tosiaan mun ja passatin yhteinen taival ei hirveän mairittelevasti alkanut, auto oli kerennyt hädin tuskin olla viikkoa niin jo sai vetoniveliä vaihdella, ja sokerina pohjalle auto kieltäytyi starttaamasta, noh tässä viikon ollaan rapattu pasuunaa ja alkohan se tokenemaan kampi-akselin asentotunnistimen vaihdolla, tosin myös muutakin vaihdettiin, mm. hehkut ja siirtopumppu, pissapojan pumppu ja vinkkarit yms.

Nyt se vielä vähän meinaa nykiä korkeammilla kierroksilla, mutta kyllä se taltutellaan kun sen aika tuloo.

Nyt jälleen voi alkaa suunnittelemaan passatin ulkokuoren ehostamista, vahat mulla jo löytyy, joten maalipinta hoidetaan kuntoon ennen talvea.

Alustan kanssa oon ollut vähä kiikunkaakun, slamitilta bongasin varsin edulliseen hintaan fk:n säädettävän alustan, liekköhän minkälainen ?

Valojen kanssa myös ollaan pyöritelty eri suunnitelmia ja tällähetkellä näyttää että depon linssit hommataan valaisemaan keulaa xenoneilla höystettynä, kenties pientä joey modiakin voi harkita, jahka nyt hommataan huusholliin nuo valot :D

Miten, onko nämä samoja tavaroita kuin piritekillä myytävät, eli onkohan katulailliset xenoneilla, erittäin heikolla saksankielen taidolla väänsin, että näissä olisi h7 + h7 kannat, toisin ku suomessa myytävissä olisi toinen kanta d2s, kertokaapa enemmän osaavat. :D

Valot

Antto-
-
Viestit: 886
Liittynyt: 1.10.2006 1:05

ViestiKirjoittaja Antto- » 24.9.2011 15:55

Lähivaloihin saat laittaa laillisesti tarvikexenonit (DC-merkintä löytyy umpiosta) oli kanta kumpi hyvänsä, mulla on nuo depot ja H7+H7 kannat. Pitää olla ajovalonpesurit ja korkeudensäätö kabinetista, automaattista korkeudensäätöä ei tarvi oliko 2001 ja vanhemmat.

Krizuu
-
Viestit: 216
Liittynyt: 27.7.2010 23:03

ViestiKirjoittaja Krizuu » 24.9.2011 16:47

Lähivaloihin saat laittaa laillisesti tarvikexenonit (DC-merkintä löytyy umpiosta) oli kanta kumpi hyvänsä, mulla on nuo depot ja H7+H7 kannat. Pitää olla ajovalonpesurit ja korkeudensäätö kabinetista, automaattista korkeudensäätöä ei tarvi oliko 2001 ja vanhemmat.


Joo niin mä järkeilinki, pistin kuitenkin sähköpostia noille varmistaakseni asiat, mutta eiköhän me tuollaset pistetä tilaukseen :D järkyttävää ajaa noil vakiolampuilla pimeillä keleillä :D

leevi
-
Viestit: 1048
Liittynyt: 24.7.2003 16:39

ViestiKirjoittaja leevi » 24.9.2011 16:51

Lähivaloihin saat laittaa laillisesti tarvikexenonit (DC-merkintä löytyy umpiosta) oli kanta kumpi hyvänsä


Onko säännökset muuttunut lähiaikoina??

H kantainen xenoni ei ole tieliikenne käyttöön sallittu, ellei jostain ihmeestä siinä polttimossa ole hyväksyntää siihen, ja tätä epäilen.

Monissa autoissa on HC DC HR merkinnät umpion laseissa ihan siitä syystä, että samaa lasia käytetään sekä xenoneissa että halogeeneissä. Ja tämä ihan syystä, kustannuksia kun säästyy...

Krizuu
-
Viestit: 216
Liittynyt: 27.7.2010 23:03

ViestiKirjoittaja Krizuu » 24.9.2011 22:40

Onko säännökset muuttunut lähiaikoina??

H kantainen xenoni ei ole tieliikenne käyttöön sallittu, ellei jostain ihmeestä siinä polttimossa ole hyväksyntää siihen, ja tätä epäilen.

Monissa autoissa on HC DC HR merkinnät umpion laseissa ihan siitä syystä, että samaa lasia käytetään sekä xenoneissa että halogeeneissä. Ja tämä ihan syystä, kustannuksia kun säästyy...


Jos näin on nii saapa nähä, melkee sama mitkä valot heittää alle nii ne on laittomat xenoneilla :D noh katsastus jumppaa teettää vaan..

leevi
-
Viestit: 1048
Liittynyt: 24.7.2003 16:39

ViestiKirjoittaja leevi » 25.9.2011 19:21

Mulla oli aikoinaan 3b passatti, ostin siihen Piritekiltä Depon ds kantaiset Xenon umpiot.Niihin nykäsin kiinni Hellan ballastit ja Osramin polttimot. Paketti oli laillinen, auto vm-99. Ja kyllä näki etiäpäinkin..

Krizuu
-
Viestit: 216
Liittynyt: 27.7.2010 23:03

ViestiKirjoittaja Krizuu » 26.9.2011 20:54

Tänää tallilla taas jatkettiin vianetsintää, vagcomi näytti kampiakselin asentotunnistinta, joka juuri vaihdettiin. Noh aikani roplattuani totesin, että sököhän se on, kun johdon asentoa muuttaa, niin kierrosten pätkiminen muuttuu eri aikaan :D eiku pörhöltä tilailemaan uutta, ja nykynen palautellaan takasi mistä on tullukki.

Samalla tuli vedeltyä hifien virrat sekä rca-kaapelit.

Kyllä tämä tästä pikkuhiljaa... :D

Krizuu
-
Viestit: 216
Liittynyt: 27.7.2010 23:03

ViestiKirjoittaja Krizuu » 7.4.2012 10:54

Noniin, taas tässä talven pimennossa ollaan oltu, ja "ahkerasti" suoritettu asepalvelusta tuolla Rovaniemen suunnalla, mutta kevään tullessa alkaa taas vähä kädet kutiaan kun ei oo tullu autolle tehtyä mitään..kevättä odotellessa niinkun sanotaan. :D

Alustapuolelle ollaan suunnittelemassa vähän uudistuksia, Ta-technixin alustalta oon saanut hyvän tarjouksen ja olen vähän sinne suuntaan kääntymässä, joten pikapuoliin pistetään päivärahat kasaan ja aletaan tilailemaan alustaa kesän rientoihin.

Myös vannepuolelle kaivataan rajua uudistusta, turhan hienot 15" valssit saa kyllä väistyä uusien edestä.. Suunnitellussa on ollut Interactionin b9 (aka. Lemanssit niinkun kaikki varmasti tietää) tai sitten tyyliin mersun Amg:t.. koko talvi ollaan etitty sopivia vanteita, mutta liekkö sitten en oo katellu oikeesta paikasta kun ei ole tullut vastaan.. ps. saa sitten tarjota vannesettiä tähän suuntaan jos jotain passelia tähän kotteroon löytyy ;)

Lopuksi sitten kakun päälle laitellaan pieniä muutoksia autoon, sisustaan pieniä päivityksiä, sekä ulkonäköön liittyen aletaan pikkuhiljaa paneutua, ehdotuksia olisi suotavaa saada ja eiköhän tästäkin jonkun näköinen kärry saada.. kesää odotellessa. ;)

Krizuu
-
Viestit: 216
Liittynyt: 27.7.2010 23:03

ViestiKirjoittaja Krizuu » 17.6.2012 12:08

Noniin, taas vietelty puolille kesää hiljaiseloa, vihdoin ja viimein se ta-technixi tuli postissa ja saatiin pyöräytettyä SE alle :)

Samalla tosiaan hommasin tuollaset mersun perus amg vanteet kokona 8x17 225/45 kummeilla.

Tilauksessa myös tummennuskalvoa valoihin, joten tummaa optiikkaa tähän tulossa.

Nyt kun tuo inttikin alkaa olemaan loppusuoralla niin pääsee perehtyyn enemmän taas autoon! :D

Kuvia lisätty ensimmäiseen postiin.

Krizuu
-
Viestit: 216
Liittynyt: 27.7.2010 23:03

ViestiKirjoittaja Krizuu » 15.1.2013 16:46

Eipä kesällä suunnitelmat mennytkään ku piti. Työttömänä tapeltiin rahasta ja niinpoispäin, mutta nyt taas kehissä kun töissä on saanut käydä ja jatketaan hommaa.

Uusimpina lisäyksinä Passattin on

- Ledi päivitys sisustaan, sekä rekisterikilven valoihin
- 3bg kyynärnojan asennus, josta mahdollisesti kirjoitan juttua projektiosastolle kun saan sen täysin iskuun
- TSI "Japanstyle" etupuskurin lista, harmi ettei tullu otettua projektista kuvia, mutta paikoillaan on.

Kuvapäivitystä tulee lähiaikoina, ja ensimmäisen postin päivitin nykytilanteeseen, mutta seuraavaksi keskitytään :

- 3 puola rattiin
- Kesävanteisiin
- Kyynärnojan lopulliseen istuvuuteen
- Sisustan elvyttämiseen
- Ajankohtaisiin huoltoihin, sekä moottoritilan siistimiseen.

Että näin...

^^BeBe
-
Viestit: 516
Liittynyt: 31.8.2009 22:15

ViestiKirjoittaja ^^BeBe » 15.1.2013 18:48

Pistäs ees lähikuvaa tosta keulan modauksesta ja vähän selvitystä miten teit. Muistaakseni aika hävyttömän hintanen muovilista jos haluaa alkuperäsen. :(

Krizuu
-
Viestit: 216
Liittynyt: 27.7.2010 23:03

ViestiKirjoittaja Krizuu » 15.1.2013 19:27

Pistäs ees lähikuvaa tosta keulan modauksesta ja vähän selvitystä miten teit. Muistaakseni aika hävyttömän hintanen muovilista jos haluaa alkuperäsen. :(


Joo pitää laittaa, kun saa kuvia otettua. Harmi ettei oikein ehi ottaa valosalla kuvia kun päivät menee töissä. :(

Ja tosiaan se lista on aika suolasen hintanen slamitilla, eikö oikein ebaystakää oo löytäny minkäänlaista.. :s

Krizuu
-
Viestit: 216
Liittynyt: 27.7.2010 23:03

ViestiKirjoittaja Krizuu » 19.1.2013 13:44

Talvilookkia

Herranjumala ku tuli heikkoja kuvia, liekkö tuo dropboxi hiukan heikentää laatua ?

Kuitenkin, tänään -2 lämpimänä päivänä täällä pohjoosessa piti käyä huuhteleen ja samalla naarmuttaan auto nesteen pesukoneessa, pesun puolessa välissä tajusin, että täälähän on TI - halliki ( jokapaikassa täällä pohjoses ei oo ), noh seuraavaan kertaan sinne, eipä nuo muutamat lisänaarmut hirveesti siellä muiden seassa haittaa, keväämmällä pitää myllyttää kuitenki :)

However, siitä TSI - japsilipasta pyyettiin kuvvaa ja tässä se heikolla kuvanlaadulla tarjottuna ois, syksyn pimeinä iltoina väkertelin ja tulin siihen tulokseen että keväällä tuo pitää tehä uudelleen.

Sain aikasemmin idean, että tuohon pitäis saada japsimallin etulista, mutta intissä olevalla nyt ei satasia ole heitellä tuosta johonki lippoihin niin päätin tehdä sen itse. Tuumailin hetken, että mistä aihion siihen saa, ja aikani mietiskeltyäni hoksasin takapuskin listan olevan oivallinen aihio siihen. Se vähän erikulmalla vääntyy, mutta lämmittämällä ja muovaamalla saa oikein hyvin passaamaan, sitten vaan päätyistä pois sopivan verran ja voilá, se ois siinä. Kiinnittimet ainakin pitää tehdä uudelleen, koska tällähetkellä se on liimamassalla vähän nurkista kiinni, hyvin kyllä on pysyny, mut vähän tuntuu olevan tommonen amispatentti...
Viimeksi muokannut Krizuu, 20.1.2013 15:54. Yhteensä muokattu 2 kertaa.

Markku M.
-
Viestit: 4120
Liittynyt: 31.7.2005 21:02

ViestiKirjoittaja Markku M. » 20.1.2013 15:13

Ei toimi kuvat...

Edit: Ei se Dropbox kuvan laatua (ainakaan noin paljoa) huononna. Huonolaatuisia kuviahan nuo ovat jo lähtötilanteessa. Kameralla saa "vähän" parempia kuvia kuin kännykällä.
Viimeksi muokannut Markku M., 20.1.2013 20:07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Krizuu
-
Viestit: 216
Liittynyt: 27.7.2010 23:03

ViestiKirjoittaja Krizuu » 20.1.2013 15:55

Ei toimi kuvat...


No niinpä näyttää, kokeillaas uudelleen.

Krizuu
-
Viestit: 216
Liittynyt: 27.7.2010 23:03

ViestiKirjoittaja Krizuu » 25.2.2013 8:37

Nonii kevät tekee tuloaan, hyvä näin, paljon on tehtävää ja siksi aikaa vielä tarvitaan.

Hifipuolella tullu päivitystä, viikonloppuna tuli hommattua alpinen soittimen tilalle clarion vz409e - mallin motorisoitu 7" näyttösoitin 1din koossa. Noh ei sekään homma mutkitta menny kun ehyt soitin oliki polttanu pääteet, mutta ei tästä lannistuttu vaan astutettiin lisävahvistin myös ovikaiuttimulle, noh vielä johdot menee pitkin penkkejä, joten melkoinen johtohelvetti löytyy, mutta nämä tulee poistumaan ja vedetään uudet johdot ovista konttiin, myös vakiot ovikaiuttimet tulee vaihtumaan kevään mittaan ja oven vaimentamiset samalla, sitten taas vahvistimet vois siirtää vaikka varapyöräkoteloon piiloon ja näin saadaan homma lähteen lapasesta.

Lisäksi kesävanteet pitäs saada puhallettua ja maalattua, on sen verran hirveet lakkaviat + ihottumat vanteissa, nämä myös kevään mittaan kuntoon.

Kyynärnojan loppuunasennus on taas jäänyt työkiireiden takia, mutta sekin pistetään kuntoon.

Sitten auton myllytys + sisustan pesu tulee kysymykseen, cyclokopio + vahat hommataan ja aletaan keväällä pyörittään uus maalipinta sieltä maantiesuolan alta esiin.

Mikä ois hyvä sisustan pesuun, läikät pitää saada penkeistä pois, märkäimuri vai höyrypesuri?

Kuvia tulee pikkuhiljaa kun saa koneelle.

Jospa näillä hetken....

E: Kirotusvirheet korjattuna poijes..

Krizuu
-
Viestit: 216
Liittynyt: 27.7.2010 23:03

ViestiKirjoittaja Krizuu » 25.2.2013 20:01

Tää päivä sujahti työpäivän jälkeen tallissa, johdot vedettiin etuoviin, ajan puutteen vuoksi jätin takaovet toiselle päivälle, lisäksi purin ylimääräset johdot pois, sekä siistin johtonippuja kontissa, taas paisutan projektia ja ajattelin sijoittaa vahvistimet pyöräkoteloon piiloon, tästä myöhemmin.

Jokatapauksessa nyt on vedetty uudet johdot ovista vahvistimelle ja systeemi pelaa etuovien osalta.

Huomenna kelistä riippuen vois pestä auton sisältä ja ulkoa, penkkien pesukin saattaa loppuviikolle sijoittua, katotaan nyt miten suunnitelmat etenee.

Näillä mennään...

Krizuu
-
Viestit: 216
Liittynyt: 27.7.2010 23:03

ViestiKirjoittaja Krizuu » 27.2.2013 20:11

Noin 400tkm poksahti rikki parisen viikkoa sitten, mutta porskutus senkun jatkuu kun uudella autolla, pelannut kuin kello, enteilee pahaa? :D

Tänään sitten töissä rakentelin Evryn, joka toimii täysin prototyyppinä, tällä haetaan ohmiluku kohdilleen ja sitten pistetään kiinteä vastus kiinteänä asetuksena ja kunnon eristyksellä, eli siis 150ohm etuvastus ja potikka perään toimittamaan säätötoimenpidettä, tämä paikoilleen kun saa kunnolla sulaksi tiet, että pääsee kokeilemaan konkreettisen vaikutuksen kiihdytyksissä.

Lisäksi kesän muutoksia miettien, luultavasti keulaan tulee vakio umpiot joey - modattuna + tummilla kalvoilla, polttimoina mallia xenon. Vilkut perus oranssit, joko tummennettuna tai ilman, katsotaan tämä sitten kun saadaan vehkeet kasaan kumpi näyttää paremmalle.

Jatketaan näillä yksinpuhelua.. :)

Krizuu
-
Viestit: 216
Liittynyt: 27.7.2010 23:03

ViestiKirjoittaja Krizuu » 28.2.2013 17:07

Evryn kaveriksi napsahti postiin sitten 3 Bar map anturi, kiitokset foorumin ruhikselle!

Pitää vielä napata ahtomittari kiinni niin näkee ettei liikaa nostata ahtoja, varmuuden vuoksi.. muuten paremmin tietävät vois kertoa mihin tökkään ahtomittarin letkun, imusarjahan se paras ois, mutta toistaiseksi ois tulossa vaan väliaikainen asennus niin ei kehtais turhaa imusarjaan alkaa nippaa poraileen. ?

Näppäsin nopean kuvan Soittimesta, soitin ei todellakaan jää noin, asennan lopullisesti paikoilleen kun saan aikaseksi, pitää varmaan vähän paremmin alkaa setvimään johtoja, on meinaan pikkusen ahasta.

Vanteetkin saan ehkä maalautettua töissä, oisko gunmetalin värinen vanne pahan näkönen, jotenki ois tylsä perus vannehopee, mutta ei kehtais hirveen räikeitä eikä liian tummia, ehdotuksia?

Näin tänään, mitä seuraavaksi?

Askelmittari
-
Viestit: 496
Liittynyt: 22.11.2009 21:42

ViestiKirjoittaja Askelmittari » 28.2.2013 17:28

Lämppärin säätöpanelin kun ottaa auki niin on vähän enemmän tilaa telmiä soittimen johtojen kanssa. Siinä samalla kun lykkää soitinta paikoilleen saa johtoja vähän ohjattua reitilleen tuota kautta niin ei jää väliin :)

Krizuu
-
Viestit: 216
Liittynyt: 27.7.2010 23:03

ViestiKirjoittaja Krizuu » 28.2.2013 19:45

Lämppärin säätöpanelin kun ottaa auki niin on vähän enemmän tilaa telmiä soittimen johtojen kanssa. Siinä samalla kun lykkää soitinta paikoilleen saa johtoja vähän ohjattua reitilleen tuota kautta niin ei jää väliin :)


Aijjaa, eipä oo kyllä käyny pienessä mielessäkää, kiitos! :) on tosiaan niin ahtaat paikat ja ei oikein kehtaa sulloa sitä soitinta sinne, ei oikee johdot tykkää hyvää.

Krizuu
-
Viestit: 216
Liittynyt: 27.7.2010 23:03

ViestiKirjoittaja Krizuu » 23.3.2013 18:06

Noniin taas on saatu jumpattua vähän.

Soittimen näppäsin tänään kunnolla paikoilleen ja vähän säätelin vahvistimia, että sais vähä äänen kuulumaan paremmin, vielä pieniä muttakohtia on, varsinkin ovikaiuttimissa, ei meinaa nuo vakiot oikein riittää, pitänee alkaa kaiutinkaupoille ja laittaa ovet uusiksi. Sisustasta uutta kuvaa, kunhan saa nyt pestyä ensin, on aiva hirveässä kunnossa.

Vanteetkin on pyöräytetty renkailta pois ja alotettu maalinpoisto, luultavasti seuraavina viikkoina menee puhalluksen kautta maalaukseen, niin saadaan nekin alle kesäkeleille, näistä myös kuvia, kun on jotakin näytettävää.

Sitten hommasin uudet umpiot , joeymodit tein siihen ja sitten toisen laseista kalvotin tummalla kalvolla, nyt pistetään tänne ihmeteltäväksi kuvaa, että pitäskö jättää kalvottamatta, vai laitanko toiseenkin lasiin kalvon, TÄSTÄ

Mielipiteitä ? Näille siis kaveriksi aattelin perus oranssia vilkkua, joko tummennettuna tai ilman kalvoa, mitä mieltä ?

E: Kuvat toimimaan...
Viimeksi muokannut Krizuu, 23.3.2013 19:31. Yhteensä muokattu 2 kertaa.

Muikku
-
Viestit: 462
Liittynyt: 16.12.2008 20:21

ViestiKirjoittaja Muikku » 23.3.2013 18:19

Ei oo käyttöoikeuksia nuille kuville.

Krizuu
-
Viestit: 216
Liittynyt: 27.7.2010 23:03

ViestiKirjoittaja Krizuu » 23.3.2013 19:33

Ei oo käyttöoikeuksia nuille kuville.


Tosiaan oishan se hyvä laittaa ne julkiksiksi, pahoittelut tästä, ehkä paremmin saa mielipiteitä kun saadaan ensin näkyviin nämät kuvat, nyt pitäis tosiaan näkyä. :)

Klonksvaagen
-
Viestit: 1158
Liittynyt: 1.4.2007 19:09

ViestiKirjoittaja Klonksvaagen » 23.3.2013 19:48

Lisäksi kesän muutoksia miettien, luultavasti keulaan tulee vakio umpiot joey - modattuna + tummilla kalvoilla, polttimoina mallia xenon.

Mielipiteitä ? Näille siis kaveriksi aattelin perus oranssia vilkkua, joko tummennettuna tai ilman kalvoa, mitä mieltä ?

En ymmärrä, kun pitää xenon polttimoilla lisätä valotehoa ja sitten kalvolla vähentää...

Umpiot ilman kalvoja halogeeneilla, tai jos vielä tuunaisi sinne hehkupolttimot...

Krizuu
-
Viestit: 216
Liittynyt: 27.7.2010 23:03

ViestiKirjoittaja Krizuu » 23.3.2013 20:06

En ymmärrä, kun pitää xenon polttimoilla lisätä valotehoa ja sitten kalvolla vähentää...


Nämä umpiot on siis tulossa vain kesäksi, valotehon tarve väistyy ulkonäön tieltä kesäaikaan. :)

Xenon vs. Halogeeni, tämäkin tulee vain valikoitumaan ulkonäön perusteella, katotaan kumpi miellyttää silmää kun alkaa kokeileen.

Madduli
-
Viestit: 145
Liittynyt: 24.8.2012 17:06

ViestiKirjoittaja Madduli » 3.4.2013 2:27

Onko tulossa oranssit vilkut? Omasta mielestä vois sopia hyvinkin tohon, Tässä näyttää vähän.

Krizuu
-
Viestit: 216
Liittynyt: 27.7.2010 23:03

ViestiKirjoittaja Krizuu » 3.4.2013 6:22

Onko tulossa oranssit vilkut? Omasta mielestä vois sopia hyvinkin tohon, Tässä näyttää vähän.


Nimenomaan oon suunnitellu että laitan oranssit vilkut joko tummennettuna tai ilman, omastakin mielestä sopii kyllä kun omia visioita päässä pyörii. :) pitää nyt vähä harkita tuota valojen kalvottamista, vähä kakspiippunen homma, toisaalta joo, toisaalta ei.....

Ps. Vanteetkin tulivat maalauksesta, myöhemmin kuvaa... ;)

Madduli
-
Viestit: 145
Liittynyt: 24.8.2012 17:06

ViestiKirjoittaja Madduli » 3.4.2013 14:08

Ite jättäisin alkuun tummentamatta, jos paistaa kokonaisuudesta liikaa silmään niin tummentaa. 1min homma ottaa vilkut irti. Laita kuvaa porkkanoilla niin ihmetellään yhdessä.

Krizuu
-
Viestit: 216
Liittynyt: 27.7.2010 23:03

ViestiKirjoittaja Krizuu » 3.4.2013 19:33

Ite jättäisin alkuun tummentamatta, jos paistaa kokonaisuudesta liikaa silmään niin tummentaa. 1min homma ottaa vilkut irti. Laita kuvaa porkkanoilla niin ihmetellään yhdessä.


Jep, samat suunnitelmat mulla. Joo pitää laittaa kiinni ja kuvata sitten, ensin vaan pitää ostaa ne, kun tulee ouluun käyntiä niin käyn mätänetiltä hakee tai jtn. samoin pitää ajovalot liimata takas kiinni, eihä tässä vielä nii hätä oo kun kesärenkaiden vaihdon yhteydessä teen kaikki. :)

Sitten maalatusta vanteesta kuvaa, vähä taas kökkö laatu, mutta eiköhän selvän saa, elikkäs siis perus vannehopee+lakka. Vähän tuli appelsiinille, mutta ei mua haittaa kyllä yhtään kun tämä koko homma tuli maksamaan 8e(renkaat pois vanteilta), kun töissä sain puhallettua ja maalattua, vanteet jo liikkeessä, että saa kumit takas päälle ja tasapainotettua, ihmetellään sitten lisää kun ne saa poisa sieltä. :)

Sitten huono sisustakuva, mutta siitäkin lienee selvän saa, että tosiaan se alpine on väistynyt clarionin näyttösoittimen tieltä. :)

homma jatkuu...

e. Saa tarjota HYVÄkuntoisia keltaisia vilkkuja, ei mitään 10v auringossa paistettuja/haalennettuja valoja, vaan ihan soppelikuntoisia, vahallahan pienet haalistumat/hankaumat saa pois..

e2. Keväälle myllytyskamppeitakin saa tarjota, hirveen kallista cycloa en osta, kun biltemasta tms. saa 30e. sitten tietävät vois kertoo mitä autoglymii lyön tuoho pintaan. Mulla löytyy megun paint cleaner ja nxt 2.0, joten niitä ainaki käytän, mutta käykö noita ennen vaikka autoglymin punanen myllytykseen, sitten tuo paint cleaner ja lopuksi nxt 2.0 ? Tässä nyt lähinnä haen vastausta, että käykö megun paint cleaner myllytysvahaksi (kovasti epäilen, olettaisin sen vaan olevan kliineri, korjatkaa jos oon väärässä) vai kelpaisko se punanen glymi ( saa tarjota parempaakin, jos tuntuu, uutta en oikeen taida alkaa tilaamaan uutta kun tietyt hyvät vahat maksaa kuitenkin melko paljon suhteessa määrään) priimassa kunnossa kun tuon auton ei tarvitse olla, kunhan nyt suht siisti on...

OskuA
-
Viestit: 966
Liittynyt: 30.11.2011 18:12

ViestiKirjoittaja OskuA » 3.4.2013 21:06

Et tarvi paint cleaneria jos hinkkaat pintaa ennen SRP:llä. SRP on puhdistukseen tarkoitettu vaha. Ja AG:n SRP on vain puhdistukseen ja kiillotukseen, ei suojaavaksi vahaksi. Pinta jää auki näin ja taas pian vanhassa kunnossa. Yksi todella paha on autopesulat + käsinpesu. Painepesuri + foam lancer on asiaa..

Parempi kombinaatio olisi kunnollinen myllytys + Bilt Hamber Micro-fine, jonka jälkeen Bilt Hamber Finish-Wax, joka antaa hyvää kestoa pinnalle.

Tärkeää ennen vahausta myllyttää pinta kunnolla, eikä ns. meikata sitä vahoilla jotka sisältävät paljon fillereitä.

Parhaan avun ja Parhaat aineet saat Projetechin Jannelta! Eipä ketään tosikiillottaja Glymiä oikeen enää käytäkään..

Krizuu
-
Viestit: 216
Liittynyt: 27.7.2010 23:03

ViestiKirjoittaja Krizuu » 18.4.2013 17:47

Noniin, vähän on päästy eteenpäin, Vanteille on saatu renkaat takasi päälle ja tasapainotettua, joten ens viikolla taidan pyöräyttää vanteet alle ja vähän alkaa kartottaan kuinka paljon speiseriä väliin lyödään, mitä raati meinaa, kuinka paljon lättyä tarvitaan combolle 8x17, et 35 ja rengas 225/45 ? epäilen että eteen ei hirveesti tarvi (5mm) ja taakse 10mm tai 15mm, mutta kokeilemalla selviää.

Sitten sain nyt hommattua Vilkut, vähän naarmuuntuneet oli, mutta vähä myllyä + vahaa päälle niin saa kirkkaat.

Vähä vertailin näitä umpioita ja tässä ois vaihtoehdot 1 ja 2, ens viikolla myös näitä mallailen paikalleen, saa nähä ilmestyykö tummalla kalvolla varustettu umpio paikalleen vaiko kalvottamaton.... ja tiedän, vähä tuli heikot kuvat, mutta ajaa asiansa..

Notta...

santtude
-
Viestit: 38
Liittynyt: 18.1.2013 12:42

ViestiKirjoittaja santtude » 18.4.2013 21:52

Niin tosiaan tuon glymin SRP leikkaavuus on niin pientä, ettei siitä ole myllytysjuttuihin ollenkaan.. Pesukinnas.com on aika pop, jos haluaa näistä jutuista lueskella. :D

Krizuu
-
Viestit: 216
Liittynyt: 27.7.2010 23:03

ViestiKirjoittaja Krizuu » 19.4.2013 19:49

Joo tuossa kun pesiskelin autoo niin tulin siihen tulokseen, että ei siihen niin kovaa myllyä tarvikkaan, pienet naarmut pois. Ainoastaan keula + peilit pitää myllyttää kun on kivet hakannu mataksi tuon maalipinnan, mutta eiköhän tuo kelvolliseen kuntoon saada pienellä touhuamisella, maalipinta kun ei muutenkaan ole mikään priima...

Krizuu
-
Viestit: 216
Liittynyt: 27.7.2010 23:03

ViestiKirjoittaja Krizuu » 24.4.2013 20:49

Noniin, nyt on taas temmelletty monen kuvan verran, ehkä se kevät tuottaa motivaatiota alkaa touhuamaan noiden vehkeiden kans, mutta ilman turhia löpinöitä asiaan:

Kesärenkaat pyöräytin alle ja laskin auton "kenttään", 6cm alimmasta kohdasta maanpintaan riittää minulle, että voi ajaakkin, tosin kuvia on heikohkosti, koska tietenkin valitsin huonoimman mahdollisen päivän tuohon hommaan, vettä tuli kun saavista, mutta tosiaan maalatut vanteet on nyt alla ja tänään kello 5.45 auto näytti TÄLLE

Eli mielestäni hintaan nähden mitä vanteiden maalaus tuli maksamaan, on tulos enemmän kuin miellyttävä, keskilätkät ei sopinut sävyltään, joten tilasin uudet mersun henkeen sopivat, mutta pistetään niistä esille kunhan ulkomailta saapuvat.. :)

Mutta ei jätetty tätä hommaa tähän, töistä päästyäni oli suunnitelmat selvät ; sain lainaan painehuuhtelulaitteen, joten sisusta lähti pesuun. Näistä sain vähän huonoja kuvia, lisää löytyy dropboxin sivuiltani, mutta alkutilanne oli TÄMÄ, pesupulloon ½ seossuhteella mäntysuopa ja vesi, harjalla harjaus, vaikutusaika ja huuhtelu, yhteen penkkiin meni pienehkö säiliö vettä ja lopputulos oli aina TÄMÄ, loppujen lopuksi penkkeihin hieman jäi vielä laikkua, mutta kesällä jatketaan penkkien uudelleen pesulla, jykevimmillä aineilla, sekä lisäksi kattoverhoilun pesu. Lopputulos yhdestä penkistä oli TÄMÄ, tarkkaavat huomaa, ettei penkki ole samasta kohdin kuvattu kuin aikaisempi kuva, mutta lähtötila oli tuossa kohden samanlainen.


Lisäksi aiemmin olen täällä pohtinut, laitanko keulalle joeymodatun vakio umpion tummennuskalvolla, vaiko ilman kalvoa. Kokeiltuani KALVOTETTUA oli päätös jo tässä vaiheessa selvä, keulaan tulee kalvotettu versio + nuo keltaiset kulmavilkut jotka tällähetkellä ovat kiillotuksessa, löydettyäni naarmuja ja hankaumia niistä.

Notta näin tämäpäivä, huomenna autonpesu + umpioiden vaihtaminen, joskin vaan sää sallii.

Nyt kaipailisin noihin etukulmavilkkuihin varaosakoodia kaksilankapolttimon kannalle, joku etkan omistava vois kertoo ?

Kommenttia kommenttia ois kiva saada, kehitysehdotuksia ja täntämmöstä.! :)

Kiitos ja Anteeksi tältä erää, lisää tulee kun saadaan vaan tehtyä jotain.

Madduli
-
Viestit: 145
Liittynyt: 24.8.2012 17:06

ViestiKirjoittaja Madduli » 24.4.2013 22:27

Löytyykö kuvaa porkkanoilla+kalvottomalla umpiolla? Hyvännäkönen on kyl! Pistä kuvaa keulasta ku saat keulan kokoon. Paljon sulla on kierteitä jäljellä alustassa? Ite pitäs iskee huomena oma passatti tonttiin jomilla ja mietin että paljon pitää ruuvailla =D

Krizuu
-
Viestit: 216
Liittynyt: 27.7.2010 23:03

ViestiKirjoittaja Krizuu » 24.4.2013 22:40

Löytyykö kuvaa porkkanoilla+kalvottomalla umpiolla? Hyvännäkönen on kyl! Pistä kuvaa keulasta ku saat keulan kokoon. Paljon sulla on kierteitä jäljellä alustassa? Ite pitäs iskee huomena oma passatti tonttiin jomilla ja mietin että paljon pitää ruuvailla =D


Tässä kalvoton + porkkana, Ihan siisti näinkin, mutta omaan mieleen passaa tuo vielä tummempi optiikka, lisäksi ajattelin että mieluummin toivon sen kivisateen (aikansa mittaan keula ihan kivenhakkaumilla tiiäthän? :D ) tuohon kalvoon kun tuohon lasiin, kerran oon myllyttäny nuo lasit, mutta ei ne pysy ilman uutta uv suojaa kovin kauaa kirkkaina niin näin tämän helpoimmaksi ja hienommaksi vaihtoehdoksi, mutta kaikilla oma mielipide jonka kuitenkiin toivon että tuodaan esiin. :)

Enpä hoksannu kattoa paljon jäi kierrettä, mutta mittasin siihen iskarin alareunaan (ei siis siihen kiinnityshaarukkaan, vaan siis siihen iskari "putken" päähän 17cm. Oiskohan n.6-7cm kierrettä, noin. :)

E. Niin ja takana siis säädöt ihan tapissa, jos ihan tonttiin haluat niin suosittelen jättämään koko säädön takaa pois, jos vaan jousi pysyy omalla paikallaan, itellä tuossa ta-technixissä ei pysy, vaan se säätö siellä pitää sitä paikallaan, pitää sorvata keskityskappaleet sinne taakse että se jousi pysyis ilman säätöö siellä. :)

Krizuu
-
Viestit: 216
Liittynyt: 27.7.2010 23:03

ViestiKirjoittaja Krizuu » 14.7.2013 16:06

Ohops! Vähä oon laiminlyöny tätä foorumille kirjottelua, kaikennäköstä on tehty ja kaikennäköstä vielä pitää tehdä.

Pienen tarinanpoikasta. ;

Elikkä onhan sitä tällekesälle saatu Väriä vanteisiin, penkit pestiin höyrypesurilla, huomioi likainen vesi.

Lisäksi ollaan pistetty keulille joeymod+kalvo+oranssi vilkku komboa. Sitten siinä samalla vähän moottoritilasta piti saada pölyt pois. :)

sitten tässä kesäloman aikaan vähä annoin huomiota autolle, pesun jälkeen vahasin auton käsin lopputulos

Viimeisenä on sitten pistetty vanteen henkeen sopivat keskilätkät sekä uusi keskuslukon kauko-ohjaus vanhan cobran tilalle, tietenkin Flippiavaimilla, vielä vaan pitää käydä teettään avain ja saada ajonestosiru siihen uuteen avaimeen.

Ja kaiken tän lisäksi on tehty perus määräaikaishuoltoja, öljyjä vaihdettu ja sensemmosta, hyvin se pelaa vaikka onkin jo reippaat 400tkm takana. :D

Huhhuh, oisko tässä hetkeksi... :o

E: ensimmäinen posti päivitetty ja sieltä näkee keulastakin nykytilanteen.

E2: jokos nyt pelais linkit...
Viimeksi muokannut Krizuu, 15.7.2013 18:15. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

OskuA
-
Viestit: 966
Liittynyt: 30.11.2011 18:12

ViestiKirjoittaja OskuA » 15.7.2013 11:01

Ei toimi yksikään linkki, ERROR 404@DROPBOX

Krizuu
-
Viestit: 216
Liittynyt: 27.7.2010 23:03

ViestiKirjoittaja Krizuu » 15.7.2013 18:17

Ei toimi yksikään linkki, ERROR 404@DROPBOX


Joo, ois tietenki voinu testata ne linkit ensin ennenku julkasee :D josko nyt..

OskuA
-
Viestit: 966
Liittynyt: 30.11.2011 18:12

ViestiKirjoittaja OskuA » 15.7.2013 19:10

Hyvältä näyttää, siistiytyi vahaamalla kyllä hyvin. Vanteita enemmän ulos ja tonttiin :) Kaukosäätöinen keskuslukko iso plussa.

Krizuu
-
Viestit: 216
Liittynyt: 27.7.2010 23:03

ViestiKirjoittaja Krizuu » 16.7.2013 0:03

Hyvältä näyttää, siistiytyi vahaamalla kyllä hyvin. Vanteita enemmän ulos ja tonttiin :) Kaukosäätöinen keskuslukko iso plussa.


Kiitos! yllättävän hyvin lähti vaikken millään koneella vahannutkaan. Jännä nähdä tuleeko tuota enää laskettua, ehkä soviteltua vaan balanssi kohdilleen. Kaukosäätö on tosiaan kova juttu, aiemmin tässä oli siis alkuperäinen (ilmeisesti?) cobran kaukosäätöohjaus, mutta siitä hajos se kaukosäädin niin ebaystä sitten löysin tuon setin, pitää vaan käydä teettämässä tälläviikolla avaimet, joko teetän uudet sirut avaimeen tai sitten kaivan vanhoista avaimista sirut niihin uusiin, riippuen tarviiko uusista siruista maksaa miten paljon, paikallinen suutari tekee lisätyökseen noita ajonestoavaimia niin pitää käydä vähän kyseleen informaatiota missä hinnoissa pyöritään.. :) pikkuhiljaa vielä jotain, mutta saa nähdä tuleeko tähän autoon enää isompaa laitettua, kuitenkin jo 13 vuotta vanha auto ja kilometrejä on jo melko näppärästi yli 400tkm niin ei paljon enää tästä autosta saa myynnillä niin liekkö kannattaa paljon rahaa laittaakkaan.. :)

OskuA
-
Viestit: 966
Liittynyt: 30.11.2011 18:12

ViestiKirjoittaja OskuA » 16.7.2013 0:35

Noo ei se kannata kyllä myynnillisesti koskaan, tai lähes koskaan, auton tuunaaminen meinaan. Harvoin siitä palkoille jää. Itse ainakin tulen riisumaan kaikki "lisävarusteet" pois ennen myyntiä, kun joskus tuosta 3BG:stä luovun. Niin pyöritään +-0:ssa, auton mukana antaessa jää melkoisesti häviölle..

Alkuperäisenä tehtaalta lähties ei ole ollut kaukosäätöistä keskuslukkoa monessakaan 3B:ssä, tuollaisella stilettiavaimella ne aniharvat ovat olleet.

Krizuu
-
Viestit: 216
Liittynyt: 27.7.2010 23:03

ViestiKirjoittaja Krizuu » 16.7.2013 11:01

Noo ei se kannata kyllä myynnillisesti koskaan, tai lähes koskaan, auton tuunaaminen meinaan. Harvoin siitä palkoille jää. Itse ainakin tulen riisumaan kaikki "lisävarusteet" pois ennen myyntiä, kun joskus tuosta 3BG:stä luovun. Niin pyöritään +-0:ssa, auton mukana antaessa jää melkoisesti häviölle..

Alkuperäisenä tehtaalta lähties ei ole ollut kaukosäätöistä keskuslukkoa monessakaan 3B:ssä, tuollaisella stilettiavaimella ne aniharvat ovat olleet.


Nojoo totta tämäkin, eikä tässä palkoille ole tarkoitus jäädäkkään, palkkatyöt on sitä varten, vaikka niissäkään ei rikastumaan pääse (:D)

Se voi olla ettei alkuperäisenä ole ollut, se erehdyttävästi näytti sille, kun johdot oli niputettu tehtaan tyyliin ja mitään amisvirityksiä ei näkyny missään :)

Tietenkin kehitysehdotuksia olisi kiva saada, että tässä sais jotain mietiskeltävää. :)

Krizuu
-
Viestit: 216
Liittynyt: 27.7.2010 23:03

ViestiKirjoittaja Krizuu » 24.4.2014 8:48

Nonii, nostellaas vähän tätäkin kun talvi on taas hiljaiseloa pidetty.

Kesä tulee, se on väistämätöntä ja taas on herätelty tuunauskärpästä eloon ja pitihän sitä jotakin hankintoja tehä..

Penkit alkaa olemaan ihan finaalissa, joten pikkupäivitys lankkupenkeistä vähän sporttisempaan kun kohtuuhintaan sain, pitää alkaa näppäileen autoon kunhan saa kuskin penkin verhoiltua, KL-Partnerilta tulossa näytepaloja, jos sitä sopivan kuosin löytää!

Viime kesänä kalvotetuissa etu-umpioista lähti kalvot vähän repsottaan, joten revin kalvot pois ja pienen myllytyksen jälkeen heitin semmoisenaan keulille. Vähän pikainen kuva kun aamulla näppäsin ennen töihinlähtöä, mutta sai mut empimään laitanko tummia kalvoja ollenkaan..mielipiteitä? Tietty kulmavilkuille pitää tehä jotain..

Lisäksi tulossa myllytystä tulossa, koneena perus bilteman cyclo. Tästä lisää keväämmällä. Sisustan tekstiilipesu tulee penkinvaihdon yhteydessä.

Josko näillä eväillä kevättä kohti!

E: Linkit toimiviksi.
Viimeksi muokannut Krizuu, 24.4.2014 16:50. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Demon
-
Viestit: 1393
Liittynyt: 10.12.2004 12:40

ViestiKirjoittaja Demon » 24.4.2014 15:17

linkit ei toimi..

e. ny toimii :)
Viimeksi muokannut Demon, 25.4.2014 7:36. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Krizuu
-
Viestit: 216
Liittynyt: 27.7.2010 23:03

ViestiKirjoittaja Krizuu » 24.4.2014 16:51

linkit ei toimi..


Oishan se pitäny arvata, että pitää taas töhöttää. :D josko nyt...

Krizuu
-
Viestit: 216
Liittynyt: 27.7.2010 23:03

ViestiKirjoittaja Krizuu » 28.6.2014 11:25

Tämän voi lukottaa, vaihtoi omistajaa.


Palaa sivulle “Kävijöiden kalusto”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot] ja 144 vierailijaa