Varustelistaa:
- Highline-varustetaso
- Vakkari
- "Rekarot"
- 3-puol. nahkaruori
- Aut. Ilmastointi
- Softapäivitys
- 4x sähkölasit, sähköpeilit lämmityksellä
- Yms. kilkkeet
Suomiauto joten siksi melko maltilliset varusteet Highlineksi. Toisaalta eipä niitä himmeneviä peilejä yms orkkisnaveja kaipaakaan. Auto ulkoa ja sisältäpäin virheettömässä kunnossa. Pientä kertomusta seuraavana siitä mitä tehty perushuoltojen lisäksi.
Tilanne silloin 2008 (alla olevat kaksi kuvaa 2009 keväältä):


2008 joulukuu: Ensimmäiseksi vaihdoin etuovien kaiuttimet, soittimeksi Alpine CDE-9880R, vaimennuksia laitoin etuoviin ja konttiin subbari. Erkkasarjaksi DLS MS6A ja sen asensin 100%:sesti alkuperäisille paikoille, vaihtoa ei huomaa päältäpäin juuri ollenkaan. Subbariksi tuli silloin Autostudion X-12 joka tuli miltei kaupanpäälle kun ostin vahvistimen joten kelpasi väliaikaiseksi ratkaisuksi. Ei kovin kummoinen tekele, ei soinut kunnolla matalalta 43L refleksissä ja jerkkua vaati hillittömästi. Lankuksi tuli SPL Dynamicsin S-4006.
http://i7.aijaa.com/b/00235/7685159.jpg
http://i10.aijaa.com/b/00973/7685160.jpg
http://i8.aijaa.com/b/00372/7685080.jpg
2009 alkukesä: Lisämittareita tuli muutama. Öljynpaine, akun jännite ja ahtopaine. Ölppä ja jännite ovat asennettu soittimen yläpuolelle DIN-paikkaan tulleeseen peitelätkään. Ahtopainemittari löysi paikkansa ratin ja peilin välistä. Vakion by-passin tilalle tuli Forgen 007P. Myös takaoviin tuli MS6A (alkup. paikoille joten ainoastaan tarkkasilmäinen huomaa) + vaimennuksia, kontin subbarielementti vaihtui Hertzin HX300:een (vanhempi malli, oranssilla magneetti"suojalla"). Tässä vaiheessa alkoi R32-korinosien hamstraaminen varastoon.
http://i7.aijaa.com/b/00036/7684644.jpg
2010. Kesällä vaimensin kontin kokonaan, mukavasti vaimeni melu maantieajossa. Mittaristo sai kromirinkulat ja sisäovenkahvojen ympärille kromikehykset. Sisustan ulkonäkö muuttui noilla pienillä muutoksilla kertaheitolla parempaan suuntaan. Jarrut purin ja huolsin kokonaan niin samalla satulat saivat sinisen jarrusatulamaalin pintaansa. Punainen on niin nähty väri ja musta ei oikein näy mihinkään joten päädyin siniseen, antaa hyvän kontrastin harmaan auton ja vanteen kanssa.
Ulkoisia muutoksia 2010 loppuvuodesta oli xenonien asennus vakioumpioihin. Valoteho hyppäsi potenssiin 2 ja eivät häikäise ollenkaan, ihmeen nätisti leikkaa vakioumpiot valokuvion. Myös Webaston Thermo TOP EVO 4 + Telestart T100 asennettiin toimintaan, "miten on voinut tulla toimeen aikaisemmin ilman tätä..." hiipi mieleen parin kuukauden käytön jälkeen. ;D
2011 tammikuussa löysi kaikki tarvittavat R32-korinosat paikkansa ja auto näyttää siltä miltä sen olisi tehtaalta tullessaan pitänyt näyttää. ;) Etupuskuri muovinen kopio (tuningkauppa.com), helmat Hofele R32-look (modificars), takaspoileri kusilaituinen kopio (ebay), takapuskuri aito R32 (ebay). Erittäin pienillä muutoksilla sain nuo kopiot istumaan nätisti paikoilleen.

http://i10.aijaa.com/b/00748/7684820.jpg
http://i7.aijaa.com/b/00585/7684821.jpg
http://i4.aijaa.com/b/00644/7684822.jpg
http://i9.aijaa.com/b/00383/7684823.jpg
Suunnitelmissa olisi vielä vaihtaa kaikki polttimot LED-mallisiksi. Vanteet näyttävät pari tuumaa liian pieniltä mutta niitä ei ole tarkoitus vaihtaa vähään aikaan. Ehkä vielä joskus jos innostusta riittää. Tarkoitus ei ole todellakaan ollut rakentaa tästä mitään "wannabe R32":sta joten GTI-merkki on ja pysyy kontin luukussa. Hankinnat on tehty lompakkoa ajatellen joten suurin osa osista ovat olleet käytettyjä. Ainoastaan etupuskuri, helmat ja spoileri, kromihilppeet mittaristoon ja oviin sekä ahtopainemittari (ja tietenkin tuo webasto, mikä lie ajatuskatkos tätä kirjoittaessani) ovat minulle saapuessaan olleet uusia joten kohtuuttoman kalliiksi tämä "projekti" ei ole vielä käynyt. ;) Kommentteja, mielipiteitä ja ehdotuksia otetaan vastaan! :)
Ps. Pahoittelut noiden viimeisten kuvien laadusta ja siitä että valoisuus mennyt vituilleen, ei ollut aikaa opetella Canon Eos:in valikoita joten mentiin niillä säädöillä mitä siinä oli. :D Kuvia sisustasta tulossa lähiaikoina.