Ei näy vielä kuinka pitkälle tankilla voi ajaa.. kiinostaisi kyllä saada näkyviin.
Ilmeisesti sisutaltaan musta? Nahkaa?

Tollasen kuvan kävin räppäsemäs, vähä heilui ilman salamaa. Königin penkit oli näissä vakiona puolinahkasina, lisävarusteena nämä täysnahkaset. Sitten oli myös nahka/alcantra optio. Itse halusin etsiä yksilön juuri noilla kokonahoilla.

Tosin itse haluaisin kyllä hämmentää manuaalia. Jotenkin "sporttisemman" tuntuinen
Omasta mielestä tuosta Dsg:stä ei paljon sporttisemmaksi mene, kun testasin sitä mutkaisella metsätiellä ja vaihtelin ratista.. vaihdot on sitä 0.4 sekunnin luokkaa :D
Tottakai kepistävaihtamisessa on oma hohtonsa mutta itse kyllästyin siihen varsinkin kun tulee paljon kaupunkiajoa.
Putkistoa en aio rueta muuttelemaan, vr6 sävelet tulevat tällä originaaliputkistollakin jo todella hyvin esille ja juuri sopivasti kabiiniinkin. Originaali putkistossa on läpät jotka aukeavat vasta kovemmilla kierroksilla ja tämä onkin normaaliajossa kohtuullisen hilajinen.
Kliseistä, mutta tällaseen niiiiiiiin sopis sellaiset bbs le mansit alle, hullulla kiillolla ja kaaren tasalle tuotuna. Ja sitten kromimerkit takaisin kans.
Oikeessa oot! Sopisi nuo LM:ät kyllä komeasti kesävanteiksi.. Suolainen hinta vaan niissä, replicoita voisi katsella.
Hei muuten, onkos sulla golfissa IRU, eli ne takanaolevat lukuvalot näyttäisivät tältä:
kliketi klik
Mietin vain että mitä lisävarusteita tossa on. Hyvällä säkällä noi olis, samoin sireeni.
Tuollaiset takalukuvalot on joo ! Mikäs tuo sireeni on?
Tässä vielä MTBE kuva mittaristosta.. tuo km määrä mitä tankilla voi ajaa olisi kiinnostava saada esiin jos se tähän mittaristoon onnistuu.. nyt tajusin että olisi varmaan virrat pitänyt laittaa päälle mutta pitää ottaa uusi myöhemmin jos on tarvetta.