Heti ensi silmäyksellä näki että ei tule selviämään pelkällä päästöjen ruukkaamisella koska auto oli tod. huono kuntoinen jo ulospäin, mikä tietenki oli selvää kun otti huomioo että kottero on ollut seisonnassa sen 3 vuotta taivasalla. Kuume kuitenkin kun oli kova saada caddy pihaan ni tulihan se ostettua ja hinautettua tallin kätköihin josta kuva ->

Ensimmäinen ilta meni selvitellessä mitä kaikkea kivaa siitä löytyykään ja homma alkoi
tietenki lavasta, koska sinne oli tuupattu vaneri levy n.26 peltiruuvilla kiinni ja huonolla tiivistyksellä johon vielä lisätään että vanerin ja lavanpohjan välissä oli styroksin pätkiä ynm kivaa josta arvasi että pehmeetähän siellä alla on kun vesi ynm. tarpeeton päässyt sinne muhimaan ->


ja Jatkoksi lista muista ongelmista mitä löytynyt
- Repsikan puolen lehtijousen korva ruostunut poikki
- Helmat kummaltakin puolelta rapeat
- Kuskin penkin kisko ruostunut irti
- Alavesi letku haljennut (oli paikattu silikonilla)
- Vw Jetasta otettu 5v loota (5 vaihde ei mene sisään koska ottaa pakoputkeen kiinni vivusto)
- Sisälämppärin kenno vuoti jaloille vähän
- Pakoputken kiinnitys mallia rautalanka & nippuside
- Takavalon sähköt laitettu ''uusiksi'' ->


Korjattuani suurimman osan noista yllämainituista rupesin kiinnittään ulkonäköön huomioo.
Kuten esim. 1-2cm paksunen kitti kerros repsikan kyljessä ja kuskin oven kahvan alla sama asia jatkuu ->


Viimeisteltyäni nuo 10Kg kitti kasat ja hionta koko maalipinnalle, oli aika sutasta nopeasti testi väriä niskaan ja pientä hifistelyä sisustaa kuten Ovipahvit, uusi mankka, keskikonsoli. Ja keulaan lisävaloa.. ->




(Lavakuomua en käytä kuin talvisin ja tulee olemaan tulevaisuudessa musta ei sininen kuten kuvissa)