Perus a4 tiptronicilla
Edellisen omistajan toimesta...
-Koni alusta
-Bsr catback
-Joku ohjelma
Omat muutoskset:
-Vanteet
-Sivuvilkut
http://i223.photobucket.com/albums/dd14 ... va0052.jpg
http://i223.photobucket.com/albums/dd14 ... va0051.jpg
Audi a4 1.8T
Valvoja: ffp jäsenet
JParhiala kirjoitti:-Joku ohjelma
^Motestin customi-softa. Olikos se jotain 190hp ja väännöt rajoitettu tipille sopivaksi.
Kaverin vanha auto, oma tossa takana. Hyvin huollettu ja pidetty auto. Suurin puutehan tossa autossa on kardaani ;-)
Viimeksi muokannut andre_, 13.8.2010 12:54. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kyseessä on tosiaan meikäläisen ex-Audi, pistä privaa jos haluat tuosta jotain lisätietoja.
Autosta puuttuu muuten moottoritilan pohjamuovi, ellei sitä liikkeen toimesta ole sinne hankittu/asennettu. Suosittelen hankkimaan syksyksi/talveksi, niin pysyy konetila puhtaampana.
Kehittelin tuohon alumiinista pohjapanssaria, joka ei ehtinyt ihan valmiiksi auton mennessä vaihtoon. Alkuperäinen muovi on kyllä minulla tallessa, tosin siitä on toinen takakulma hieman revennyt.
Jotain muitakin osia tuohon löytyy, esim. vasemman umpion lasi, se vanha kun on vähän himmentynyt.
Onnittelut vannevalinnasta, hyvin näyttää nuo Avukset tuohon istuvan.
Autosta puuttuu muuten moottoritilan pohjamuovi, ellei sitä liikkeen toimesta ole sinne hankittu/asennettu. Suosittelen hankkimaan syksyksi/talveksi, niin pysyy konetila puhtaampana.
Kehittelin tuohon alumiinista pohjapanssaria, joka ei ehtinyt ihan valmiiksi auton mennessä vaihtoon. Alkuperäinen muovi on kyllä minulla tallessa, tosin siitä on toinen takakulma hieman revennyt.
Jotain muitakin osia tuohon löytyy, esim. vasemman umpion lasi, se vanha kun on vähän himmentynyt.
Onnittelut vannevalinnasta, hyvin näyttää nuo Avukset tuohon istuvan.
Noi nykyset vanteethan on ihan B5-ässän/S8:n oem vanteet (tai replicat?) ilmeisesti, malli "Avus". Vanhassa kuvassa olevat on Dotz Mugellot, ne on mulla nykyisessä A6:ssa alla.
Tässä vähän parempi foto.
Auto on tuotu Saksasta minua edeltäneen omistajan toimesta 2005, ilmeisesti muuttoautona.
E:Nyt pitäisi näkyä tuo kuva.
Tässä vähän parempi foto.
Auto on tuotu Saksasta minua edeltäneen omistajan toimesta 2005, ilmeisesti muuttoautona.
E:Nyt pitäisi näkyä tuo kuva.
Viimeksi muokannut alpi, 13.8.2010 20:18. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Palaa sivulle “Kävijöiden kalusto”