
Vm 1990, alunperin 1.6 TD (JX) tuplalukollinen syncro paku.
Ostin 12/2009 vakiokuntoisena savuttavalla JX:llä. Ensimmäinen vuosi meni sillä koneella, sitten tilalle tuli 270 tKm ajettu AAZ uudella kannella.
Siihen tuli vaihdettua K24 ahdin, TDI/WBX vauhtis&kytkin, männät, suuttimet, ruiskutuspumppu ja paljon muuta, en vaan ollut tyytyväinen.
Jossain vaiheessa 14" renkaat ja vakiojouset eivät enään tarjonneet tarpeeksi maavaraa, joten alle vaihtui 16" maastorenkaat ja korotussarja (se paras kotimainen).
Loppuvuodesta 2013 tuli tarjolle kohtuuhintainen 1.9 TDI Toledo, josta ostin 1Z koneen. Kone vaihtui mTDI modauksen jälkeen keväällä 2014 konehuoneeseen.
Vuoden ajelun jälkeen suuttimien (DSLA150P764) vaihto ja kannen kevyt avarrus huollon yhteydessä.
Oettingerin vesi-ilmavälijäähy on odottanut asennusta syksystä 2010 asti
Voimansiirto on vaihdettu tiheämpi välitykselliseen, kaikki vetonivelet uusittu (osa useampaan kertaan)
Simo nimen sai "talvicamo" maalauksen jälkeen erään Talvisodan sankarin mukaan.