Auto ollut minua ennen 2 yksityisellä omistajalla ja yhdellä yrityksellä.
Väriltään auto on valkoinen, värikoodi LY9G. Sisusta mahtavassa kunnossa, penkitkin kuin uudet.

Hieman varusteista:
-Sähkö säätöiset ja lämpiävät ulkopeilit
-Sähköikkunat edessä ja takana mukavuustoiminnolla
-Sähkösäätöinen etuistuimien korkeus ja ristiseläntuki
-Ambiente valopaketti sis. kattoledit, ovenkahvavalot, lammikkovalot ja tuuletusritilöiden säätimien valaistus ym.
-Alumiini vanteet 15" ja 16"
-Street Turbon lastu
Paljon muuta joita ei nyt tule mieleen.
2007 vuosi meni autolla ajellessa vakiokuntoisena. 2008 alkukesästä hommasin punaiset In.Pro:n led takavalot ja kromiset peilinkuoret. Kesän edetessä pakko oli saada autoa matalammaksi joka hoitui Kw Variante 1 korkeussäädettävällä alustalla. Vanteiksi valitsin Etabeta Tettsut black inox 8x19", kumeina Toyo Proxes T1R 235x35x19

Sisustaa tuli parannettua Rs6:n lepuutustuella ja TT:n poljinpinnoilla jotka valmistettu ruostumattomasta teräksestä.

Puolessa välin kesää auton etuvalot vaihtuivat uutukaisiin DevilEyes ajovaloihin kromioptiikalla, jotka tuli saksanmaalta. Etu,- ja takapuskurit ja sivuhelmat maalautin korin väriin myös saman kesän aikana. Autosta tuli paljon yhtäläisempi ja matalampi maalautuksen jälkeen.


Talvella oli pakko saada ajovaloja saman väriseksi kuin DevilEyes valojen ledit ja muutenkin nykyaikaisemmat valot. Nämä hoitui Katuautolta ostetuilla AMP xenoneilla jotka laitoin pitkiin ja lyhkäsiin.
Keväällä 2009 maalautin Etabetan vanteet mattavalkoiseksi.

Ratti päivittyi kolmipuolaiseen myös kesän aikana.

Jarruremppaakin tuli tehtyä EBC:n rei´itetyillä ja uritetuilla jarrulevyillä ja redstuff paloilla.
Kesällä asennutin USAsta hommaamani Infinity Kappa 60,9cs 2-tie erillissarjan, Infinity Kappa 63,9i 3-tie erillissarjan, JL-Audio G4500 ja G2250 vahvistimet, kaverilta hommasin 2kpl Pioneer Champion series 10" bassoa ja telekarelialta ostin Alpinen IVA-D106R näytöllisen soittimen, PXA-H100 prosessorin ja Ground Zeron 1F konkan.
Etu,- takaovet ja kontti vaimennettu kokonaan Vibroblastilla.



Myöhemmin teetätin Polttoleikkauspalvelu Pääkkösellä rosteriset kehykset, kiinnitin ne messinkisillä kuusiokolo ruuveilla.

Tässä viellä linkki Kempaksen ottamiin kuviin.
http://mk.kuvat.fi/kuvat/Autot/Audi+A6+1.8T/
Tarkoitus jättää auto harraste peliksi ja toteuttaa vielä pieniä muutoksia.
Tässä muutamia:
-Turbo
-Välijäähdytin
-Rosteri pakosarja
-Kytkin
-Vauhtipyörä
-3" Dp, rosteriputkisto 2,5"
-Tummennuskalvot laseihin
-Punaiset nahkaverhoillut sport istuimet
-Vahvempaa palikkaa koneeseen
-Uusi valkoinen maali pintaan
-Takakontin siloittelu
-rs6 look etupuskuri
ym.