Eli tuollainen mersukeula kyseessä, VW Polo vuosimalli 2002 eli ensimmäisiä tämän koppaisia poloja. Pikkukippoa liikuttaa 74kw 1.9TDI pumppari jota hieman päivitetty pd150 ahtimen, suuttimien ja VoimaaCom custom ohjelman avulla. Tämän jälkeen kytkin alkoi luistamaan niin paljon että se vaihdettiin tuttuun yhdistelmään G60 vauhtipyörä, VR6 sachs asetelma ja kytkinlevy. Penkityspäiville asti en tuolla ikinä ehtinyt :/

Sivulta | Sisältä
Pyörät pitää tiessä korkeus-säädettävä Eibach Pro-Street-S ja Powerflex puslat. Ajokäyttäytymistä vois luonnehtia melko mikroautomaiseksi ;) Myöskin kai jotain sporttilookkia haettu edessä löytyvillä rei'itetyillä ja uritetuilla OmniCompetition levyilla.
Tuota pappalookkia on yritetty poistaa LLumarin kalvoilla joka lasissa(paitsi tuulilasi), merkittömällä maskilla, tummaoptiikka etuvaloilla, uudemman Polon takavaloilla ja 16" Dotz Brands Hatch vanteilla jotka piti vaihtua(ekassa kuvassa yhdet ehdokkaat) mutta auto ehti vaihtua ennen vanteita.
Sisusta olikin jo valmiiksi melko nuorekas sininen Trendline johon lisäsin TT audin poljinpinnat.
Poppipuoleen olin todella tyytyväinen, merkkeinä Alpine, Rainbow, Lanzar ja JL-Audio. Lisäksi ovissa muutama paketti vibroplastia.
Enempää en voisi olla ollut tyytyväinen tähän autoon, mitään suurempaa ei tarvinnut kahden vuoden ja 70tkm aikana tehdä muuta kuin normaalit kulutusosat. Tämä tuli tosiaan myytyä ja uusikin on tiedossa ja pysyy kyllä samassa konsernissa :)