Eipähän tuo kauaa vakiona ollut kun suomeen sai tuotua. Heti alkoi ulkonäön ehostus ja valinta osui R32 korisarjaan joka miellyttää omaa silmää erittäin paljon =) Vannevalinta osui melko kevyisiin OZ:n Ultraleggeroihin koossa 18" ja renkaina BFGoodrich 225/40.
Sistan olen pitäny vakiona lukuunottamatta AG:n ahtomittaria ja Audiovoxin 7" In-dash dvd-soitinta.
Ulkonäkö kun alkoi olemaan kunnossa niin tarvi saada kulkupuoli kuntoon. Ensiksi paremmin virtaavaa suodatinta, keulakuuleria, putkistoa ja lastua. Kyllä noilla virityksillä vuoden ajeli, mutta nälkä kasvaa syödessä.
Nykyinen kokoonpano:
Turbo: Garret GT3071R + valettu pakosarja
Suuttimet: Siemens Deka 630ml
Ohjelma: Harisella säädetty
Välijäähdytin: Harisen räätälöimä keulakuuleri 450x300x76 + ahtoputkisto
Ilmansuodatin + intake: 3" BMC CDA
Kytkin: Sachs kestävyys 400nm, kevennetty vauhtipyörä
ByPass: Forge
Putkisto: Teetetty 3" downpipe
Catback: teetetty R32-style
MAF: 3" runko
Ja näiden lisäksi bensapumppu vaihdettu tehoille sopivampaan malliin
Asennusta odottaa SuperPro uretaanipuslat alustaan + moottorin puslat ja EBC:n Turbo Groove jarrulevyt + Yellowstuff jarrupalat.
EDIT: Asennettu





