vw T3 REIMO 1982

Esittele oma ajoneuvosi

Valvoja: ffp jäsenet

tuti
-
Viestit: 130
Liittynyt: 2.12.2004 18:24

vw T3 REIMO 1982

ViestiKirjoittaja tuti » 30.8.2009 10:50

Tuli kaverin kanssa hommattua tällänen matkailuauto...
On alun perin ollu bensa ilmaboxeri, mutta joku vaihtanut 2-litrasen vesiboxerin, pikkasen nykii isommissa nousuissa... Taitaa olla roska kaasarissa, venat pitäsi säädättää, kun kuulostaa melkein enemmän diuselilta... :D
Sisusta on aika kuosissa, hella ja lämmitys toimii täydellisesti, mutta jääkaapin kaasupuoli ei vörki... puhdistusta vailla. kattoikkuna hiukan falskaa, mut ei mitään pahaa vuotoa...

tällänen se oli ostettaessa:
http://s65.photobucket.com/albums/h227/ ... kuu013.jpg
ja pitihän siihen laittaa vanteet:
Kuva
sisustaa:
http://s65.photobucket.com/albums/h227/ ... eiska1.jpg
Viimeksi muokannut tuti, 30.8.2009 11:46. Yhteensä muokattu 2 kertaa.

lukkari
-
Viestit: 5982
Liittynyt: 25.3.2004 18:20
Viesti:

ViestiKirjoittaja lukkari » 30.8.2009 11:23

Sympaattisen näköinen. Saattaa olla hiukan sivutuulelle herkkä. Itse olen tuumaillut, mistä saisi T4:een sellaisen kymmenen senttiä korottavan kattopalan.

redi
-
Viestit: 534
Liittynyt: 5.3.2007 13:01

ViestiKirjoittaja redi » 30.8.2009 14:40


sdracing
-
Viestit: 104
Liittynyt: 31.12.2005 15:11

ViestiKirjoittaja sdracing » 2.9.2009 21:42

Vanteet sopii kyl tosi hyvin!

T3 koppaan oon itsekkin hiukka hurahtanut, johtuisko siitä että lapsuus kuljettiin moisissa kamppeissa. Muistaakseni niitä oli 3 tai 4 ja ainakin yks syncro :D

lukkari
-
Viestit: 5982
Liittynyt: 25.3.2004 18:20
Viesti:

ViestiKirjoittaja lukkari » 3.9.2009 7:37

Siskolla oli -70 luvulla -69 -mallinen vihreä Kastenwagen ikkunapaku. Nostalginen vehjes, josta nuoriso tykkäsi. Negatiivisena varjopuolena mainittakoon kuitenkin suorituskyky tai sen puute. Mäkisessä maastossa liikkuminen vaati ahkeraa kepin käyttöä, joka noissa laitteissa ei ole herkkua.

tuti
-
Viestit: 130
Liittynyt: 2.12.2004 18:24

ViestiKirjoittaja tuti » 24.4.2010 10:11

Selvisi, että moottorina toimii 1.9 vesijäähy bokseri. Käymishäiriön todennäköinen aiheuttaja oli lasinsiru kaasarissa.
Pakoputkikin tuli laitettua leimakuntoon jai eilen säädettiin venttiilien välykset, mut edelleen nakuttaa... missäköhän vika? no hiljenihän se toki aikalailla, mut pientä mekkalaa kuuluu edelleen.
Jos sais Classic motor show:hun mennessä leimalle...

tuti
-
Viestit: 130
Liittynyt: 2.12.2004 18:24

ViestiKirjoittaja tuti » 25.4.2012 18:15

Nyt on vakavat aikeet saada tää liikkeelle kesäks! Etupäähän vaihdettiin vakaajan päätyhelat oberschlachterin jätkien avustuksella, oli muuten aika tiukka sovitus... Oberin Matti vaihto näytiks toisen ja sit me turattiin toisen puolen kanssa tallilla tovi jos toinenkin...
Öljyt vaihdettiin samalla, eikä sekään menny ku elokuvissa... kierteet oli morjens jo viimekerralla, ni laitettiin helicoili sinne ja nyt oli sit sen kanssa ongelmaa, mut onneks biltemasta löyty helicoil sarja ja saatiin öljyroppu paikalleen.
Leimallakin käytiin, mut päästöihin kaatu, nyt on kaasari säädettävänä... päästöt oli tod näk korkeella ku ryyppy jääny päälle tms.
Classic motor show:hun mennessä pitäs yrittää saada lappua leimakonttoriin, notta saa laitteen taas ajoon ja messuillekin päästäis sopivala kalustolla.

luukkonen
-
Viestit: 101
Liittynyt: 23.10.2006 20:20

ViestiKirjoittaja luukkonen » 25.4.2012 19:26

Nää on niin hienoja!!!

Tuossa meidän lähellä seisoo samanvärinen ilmeisesti paku tai caravelle jo ties kuinka monetta vuotta ja joka kerta kun menen ohi niin tekis mieli selvittää omistaja ja kysyä myiskö pois!

Pirun siisti laite ja seisonut asfaltilla aitojen takana että ei olis välttämättä edes paha rasti saada iskuun...

Emännälle viime keralla sanoin että tekis mieli ostaa toi pois niin katto jotenki ihmeelisesti!? :) Naiset!

Piedro
-
Viestit: 725
Liittynyt: 4.11.2009 7:31

ViestiKirjoittaja Piedro » 26.4.2012 5:25

Täälläpäin kans seisoo yhen talon pihassa kaksi tumman sinistä tölkkiä vierekkäin, seisoneet ainakin seittämän vuotta jo ja silti ne sytyttää joka kerta :)

tuti
-
Viestit: 130
Liittynyt: 2.12.2004 18:24

ViestiKirjoittaja tuti » 3.5.2012 18:10

Eipä tunnu tulevan kalua... Co:t ja HC:t korkeet... Ei käy tyhjäkäyntiä alle tuhannen... Toinen kurkku jumissa, kyseessä siis pierburg2e...Sopiiko imusarjaan joku luotettavampi kaasari helposti?

jii_bee
-
Viestit: 2415
Liittynyt: 19.8.2003 21:00

ViestiKirjoittaja jii_bee » 3.5.2012 22:43

Tarkista onko kaasuttimesta ilmanpuhdistinkoteloon (oranssiin mokkulaan kotelon sisällä) menevä alipaineputki paikoillaan ja iitosletkut ehjät.
Samalla kannatta tarkistaa muidenkin alipaineletkujen kunto, mieluiten jopa vaihtaa ne uusiin.
Toinen kurkku jumissa

Toisiokurkun kiskoo auki alipainesäädin, kun koneessa on tarpeeksi kierroksia (ts. kaasuvivusto ei rajoita kurkun aukeamista).
Jos kurkku ei aukea, alipainekello tai kellon alipaineletku vuotaa.

päästöt oli tod näk korkeella ku ryyppy jääny päälle tms.

Kun moottori on käyntilämpöinen, rikastinläppä on auki ja nopean joutokäynnin säätöruuvi porraslevyn alimmassa pykälässä, rikastin ei ole enää päällä. Mikäli näin on, pitäisi riittää vain seoksen ja tyhjäkäyntikierrosten säätö.

redi
-
Viestit: 534
Liittynyt: 5.3.2007 13:01

ViestiKirjoittaja redi » 5.5.2012 1:37

Pierupurkki on kyllä semmonen helkutin kapistus. Webberiä saa ainakin välilaipalla tilalle ja toimii varmasti paremmin.

jii_bee
-
Viestit: 2415
Liittynyt: 19.8.2003 21:00

ViestiKirjoittaja jii_bee » 5.5.2012 10:13

Tuskin se paras polttoaineen jakelujärjestelmä ikinä, mutta hoitavat virkansa johon ne ovat suunniteltu. :)
Tarvitsevat myös vähän ymmärrystä kuinka ne toimivat, vaikkei mikään monimutkainen kapistus olekaan.

Omien kulkuneuvojen burilaiset toimivat nykyään niin kuin kuuluukin, vaikkeivat sitä olleet autoja hankittaessa.
Vissiin suonissa hitunen mobilistin verta, kun jaksaa rassata näitä helvetinkoneita... :D

hillitty
-
Viestit: 15
Liittynyt: 21.12.2010 19:16

ViestiKirjoittaja hillitty » 5.5.2012 18:55

Siihen 2E3 pierupurkkiin saa Brickwerksilta jonkulaista korjaussarjaa sekä keventäjärasiaa( pull down valve). Rasian uusimalla sain omani ryypyn toimimaan kuten pitää. Päästöjen kanssa ei tosin ollu ongelmia...

tuti
-
Viestit: 130
Liittynyt: 2.12.2004 18:24

ViestiKirjoittaja tuti » 10.3.2013 11:02

Kevät tulee ja nyt ois oikeesti tarkotus saada "reiska" liikenteeseen... Wagenhausen pojat pitää siitä huolen...
On sitä taas tehty hankintojakin...
Vannetta:
Kuva

alustaa:
Kuva
Kuva

redi
-
Viestit: 534
Liittynyt: 5.3.2007 13:01

ViestiKirjoittaja redi » 11.3.2013 1:47

Ai että ku on komiat vanteet :)

Demon
-
Viestit: 1393
Liittynyt: 10.12.2004 12:40

ViestiKirjoittaja Demon » 11.3.2013 8:30

Noi vanteet. WOW!!

tuti
-
Viestit: 130
Liittynyt: 2.12.2004 18:24

ViestiKirjoittaja tuti » 31.5.2014 13:37

Auto on saatu jälleen ajoon.
ARE:t ei sit tullu tähän alle, vaan fondmetalit kävi ottamassa uutta väriä pintaan, muuten mennään samoilla mitä aiemminkin...
Kuva


Palaa sivulle “Kävijöiden kalusto”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 87 vierailijaa