Ei oo jaksanu tän kanssa touhuta oikein muuten kuin ajellessa, mutta tänään tuli tylsyyksissä
(ja kuumehöyryissä) rysäytettyä talliin asti ja leikeltiin kantit veks. Tai edestä kokonaan pois ja takaa käänneltiin, mankelia odotellessa.
Perää sain muutaman sentin laskettua, vielä pitäis ainakin sentin verran ruuvata alaspäin, mutta taidan oottaa että saan jäykemmät ja lyhkäsemmät jouset lykättyä kerrasta alle. Tai ees inspiraation kyhätä stopparit. Nyt keskiöstä kaareen noin 310mm takana, eestä en huomannu kattoo, mut alempana on.
Muovikaaret tulee kyllä oikeesti takas, on se sen verran tylsä, ja pitäis sit pitkät kylkilistatkin katsella
(ja mm. toinen takakaari mätä 1/4)... Nyt ei vaan jaksanut kiinnostaa notkua kauempaa tallilla, joten jää liimailut lähipäivien hommiksi sitten. Syyskuun aikana pitäis saada maalailut maalailtua, josko tätäkin sitten kehtais jo ulkoiluttamaan jossain muuallakin kuin kauppa- ja salimatkoilla.
Millä porukka on laittanut eteen sisälokarit takas paikalleen kun on kantit käännetty? Ei taida pysyä ylhäältä ilman mitään kikkakolmosia?
Niin, ja mikä pusla on takaa paskana, kun perse vipattaa välillä? Laakereista tms. ei ole kiinni. Joissain mutkissa tuntuu ihan rattiin asti kun ei meinaa totella 100% tarkasti, vaan tahtoo vatkata. Tunnustelin vikaa jo viime kesänä ja nyt tajusin että siellä on aika saletisti puslat entiset. Mutta mitkä sinne nyt ensiavuksi kannattaa vaihtaa, osaako kukaan sanoa? Kaikki kerralla ei ole vastaus, tietty aina parempi olis, mutta niin.
Projektiauto olis tarkoitus lähipäivinä käydä myös hakemassa talliin, luvassa koritöitä, maalailua ja koneen hienosäätöö yms. "sopivan pientä". :D Tää Gti lähtee todennäköisesti sitten myyntiin, jollei iske innostus turbottamiseen tai muuhun kivaan.
Nelioviseen nahkasisusta haussa, saa tarjota. Myös Venton early maski kiinnostaa.
Niin, ja kuka osais kylmiltään heittää sen kolmoskoppasen keltaisen värikoodin?