Tervehdys kaikille. Tuli ostettua tuommoinen kakkakoppanen kolvi talviautoksi. Auto ollut elämänsä ensimmäiset 15 vuotta yhdellä omistajalla jolta se siirtyi liikkeen kautta työpaikkani huoltopäällikölle seuraavaksi 10 vuodeksi. Itse lunastin tämän pari kuukautta sitten. Auto oli viimeiset lähes kaksi vuotta seissyt firman takapihalla käyttämättömänä ja alunperin tarkoitus oli vain ajaa sillä talvi ja myydä se keväällä pois. Sitten sain vision, että pyyhkäisen sen keväällä aivan liian tonttiin ja maalaan mustalla bedlinerilla. :)
Noh, tuossa eilisen päivän vietin auton kanssa puuhastellessa. Pesin hyvin, myllytin, vahasin, Pesin penkit märkäimurilla, imuroin ja putsasin sisäpinnat. Sen metrin paskakerroksen alta paljastuikin yllättävän hyväkuntoinen Mk II GT Golf. :) Hetken siinä katseltuani tulin siihen tulokseen, ettei tätä kyllä millään bedlinerilla pilata.
Projektin teen sitten keväämmällä, nyt vain muutama kuva auton nykykunnosta.
Edit: Jaha, kuvat.fi ei näköjään ny halua toimia, joten linkki kuviin. --> http://pretoriaani.1g.fi/kuvat/kuvailut ... lf+GT+-87/
Viisaammat kertokoot miten saan kuvat tällä forumilla rokkaamaan.
Preton VW Golf GT -87
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
- Viestit: 12
- Liittynyt: 20.7.2009 15:07
Kakkiksissa GT/GTi malleissa pitäisi olla katolla ainoastaan, "karvalakeissa" etulokarissa.
Edit:Omat kokemukset perustuu -87 ja uudempiin GT/GTi/G60 kakkiksiin joita ollut hallussa.
Edit:Omat kokemukset perustuu -87 ja uudempiin GT/GTi/G60 kakkiksiin joita ollut hallussa.
Viimeksi muokannut Sebastian, 8.8.2012 11:10. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Uijui! Hopea GT-kakkis on parhautta :)
Tämä yksilö on rekisteröity -89 alussa. Laitteen tarina on samankaltainen kuin Pretoriaanin GT:llä (lukkunottamatta tuota bedlineria).
Kuvat ovat hetkeltä kun auto tuli tontille, nykyään hieman eri näköinen (kyydissä mm. -70 mm alustaa, 16" OZ:n Superleggeraa, vilkkuja ja valoja vaihdettu GTI-mallisiin jne.).
Kaasarikone + tiheämmin välitetty laatikko on mukava yhdistelmä: Kiihdytellessä tuntuu että peruspuurtaja-koneessa olisi jopa hitusen voimaakin.
Myös L97A väri passaa ulkoisiin GT-varusteisiin mainiosti. Kyseistä metalliväriä lakkoineen tuntuu vain laitettaneen pintaan todella ohuesti (?) verrattuna esim. punaiseen väriin.
Kuten kuvasta näkyy, antenni (mahdollisesti jopa alkuperäinen) töröttää lokasuojassa kuten myös toisessa -88 GT kakkiksessani.
Pahoittelen offtopicin määrää.


Tämä yksilö on rekisteröity -89 alussa. Laitteen tarina on samankaltainen kuin Pretoriaanin GT:llä (lukkunottamatta tuota bedlineria).
Kuvat ovat hetkeltä kun auto tuli tontille, nykyään hieman eri näköinen (kyydissä mm. -70 mm alustaa, 16" OZ:n Superleggeraa, vilkkuja ja valoja vaihdettu GTI-mallisiin jne.).
Kaasarikone + tiheämmin välitetty laatikko on mukava yhdistelmä: Kiihdytellessä tuntuu että peruspuurtaja-koneessa olisi jopa hitusen voimaakin.
Myös L97A väri passaa ulkoisiin GT-varusteisiin mainiosti. Kyseistä metalliväriä lakkoineen tuntuu vain laitettaneen pintaan todella ohuesti (?) verrattuna esim. punaiseen väriin.
Kuten kuvasta näkyy, antenni (mahdollisesti jopa alkuperäinen) töröttää lokasuojassa kuten myös toisessa -88 GT kakkiksessani.
Pahoittelen offtopicin määrää.
-
- -
- Viestit: 12
- Liittynyt: 20.7.2009 15:07
Eei minun mielestäni mennyt mitenkään offtopiciksi. Tämä on vasta toinen tämän konsernin auto jonka olen omistanut ja kaikki knoppitieto, vinkit ja ohjeet otetaan ilomielin vastaan. :) Onkos näissä kuinka yleinen ongelma, että tuo pakkilukko kuluu heikoksi? Siellähän on kepin juuressa semmoinen muovi- tahi nylonkynsi, joka minulla on ainakin niin kulunut, että pakki menee ilman vaihdekepin alaspainallusta päälle. Minkämoinen proggis vaihtaa?
Edit: Ja onko tuo L97A tämän minun autoni värikoodi? Onko se stanssattu/merkattu johonkinpäin autoa?
Edit: Ja onko tuo L97A tämän minun autoni värikoodi? Onko se stanssattu/merkattu johonkinpäin autoa?
Palaa sivulle “Kävijöiden kalusto”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 24 vierailijaa