Passat 3BG + harrasteet
Valvoja: ffp jäsenet
Passat 3BG + harrasteet
Edit: Golf lähti seuraavalle, oli liian vähän tilaa ja vetäviä pyöriä.
Kakkis lähti seuraavalle ja kalustoa on muutenkin lissäntynyt joten pikku esittely on paikalllaan.
EX-Käyttöpeli: Golf IV, TDI 110hp (AHF), Highline ja varusteita niin että tätä
ei tarvinnut alkaa sen kummemmin varustelemaan jälkikäteen, mitä nyt
vakkari lisättiin. Autoa etsiessäni oli ehdottomina kriteereinä korimalli,
climatronic, jakajapumpullinen TDI ja manuaali loota, nahkarecarot sekä musta väri. Pitkään siinä meni, mutta tulipahan sitä mitä halusin. Auton ostin noin vuosi sitten.
Vanteet tuli Golf 5 GTi:stä (Detroit) ja niille tehtiin adapterit. Madallus tapahtui Eibachin -30mm jousilla.
Tuloillaan on ylimaalaus, samalla asennetaan konepellinjatke, merkitön maski, Caracteren etuhelma ja kattosiipi.
Edit: Golffi myytiin seuraavalle, mittarissa 289 tkm, ostettaessa 147tkm.
Kuplaprojektin edetessä hitaasti, tuli tehtyä heräteostos.
Jaguar MK2, vm. 1960, RHD, manuaali, 2.4 ltr DOCH kutonen.
Tätä elvytellessä meni parin kuukauden vapaa-ajat. Alkuperäiset kilvet auto sai takasin keväällä rekisteröintikatsastuksen yhteydessä.
Sämpylä
Näiden lisäsi löytyy siis 56 Kupla ja tuloillaan on talveksi Taunus Turnier.
Kakkis lähti seuraavalle ja kalustoa on muutenkin lissäntynyt joten pikku esittely on paikalllaan.
EX-Käyttöpeli: Golf IV, TDI 110hp (AHF), Highline ja varusteita niin että tätä
ei tarvinnut alkaa sen kummemmin varustelemaan jälkikäteen, mitä nyt
vakkari lisättiin. Autoa etsiessäni oli ehdottomina kriteereinä korimalli,
climatronic, jakajapumpullinen TDI ja manuaali loota, nahkarecarot sekä musta väri. Pitkään siinä meni, mutta tulipahan sitä mitä halusin. Auton ostin noin vuosi sitten.
Vanteet tuli Golf 5 GTi:stä (Detroit) ja niille tehtiin adapterit. Madallus tapahtui Eibachin -30mm jousilla.
Tuloillaan on ylimaalaus, samalla asennetaan konepellinjatke, merkitön maski, Caracteren etuhelma ja kattosiipi.
Edit: Golffi myytiin seuraavalle, mittarissa 289 tkm, ostettaessa 147tkm.
Kuplaprojektin edetessä hitaasti, tuli tehtyä heräteostos.
Jaguar MK2, vm. 1960, RHD, manuaali, 2.4 ltr DOCH kutonen.
Tätä elvytellessä meni parin kuukauden vapaa-ajat. Alkuperäiset kilvet auto sai takasin keväällä rekisteröintikatsastuksen yhteydessä.
Sämpylä
Näiden lisäsi löytyy siis 56 Kupla ja tuloillaan on talveksi Taunus Turnier.
Viimeksi muokannut Västi, 18.12.2011 23:57. Yhteensä muokattu 5 kertaa.
-
- -
- Viestit: 1044
- Liittynyt: 23.7.2003 18:39
- Viesti:
Tiukat kriteerit johtuivat yksinkertaisesti siitä, kun kakkiksen kanssa temutessa
kaiken sai vaihtaa kerran tai kaksi. Nyt kaikki oli sitä mitä
halusinkin. Kriteereistä unohtui mainita kilometrit, joita piti olla alle 150t.
Alunperin ei pitänyt alkaa rakentelemaan, mutta vanteita ostaessa mopo
lähti lapasesta, sitten piti madaltaa ja nyt sitten jossakin välissä koriin
pikku maustoa.
Keulasta en laita kuvaa, kun on niin pirusti kiveniskua.
kaiken sai vaihtaa kerran tai kaksi. Nyt kaikki oli sitä mitä
halusinkin. Kriteereistä unohtui mainita kilometrit, joita piti olla alle 150t.
Alunperin ei pitänyt alkaa rakentelemaan, mutta vanteita ostaessa mopo
lähti lapasesta, sitten piti madaltaa ja nyt sitten jossakin välissä koriin
pikku maustoa.
Keulasta en laita kuvaa, kun on niin pirusti kiveniskua.
Viimeksi muokannut Västi, 24.9.2008 17:10. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Jagge on magee ja enpä tiennyt että kilvissä on käytetty ö:täkin...
Ä- ja Ö-kirjaimia on annettu toiseksi kirjaimeksi vuosina 1960 ja 1961, ensimmäinen kirjain määräytyi läänin mukaan, muut kirjainyhdistelmät oli tuohon mennessä jo käytetty. Siihen asti kilvissä oli siis aina 2 kirjainta + 3 numeroa. Tämän jälkeen tietysti ruvettiin antamaan tunnuksia joissa on 3 kirjainta + 2 numeroa, jolloin mahdolliset kirjainyhdistelmät lisääntyivät huomattavasti. Ja kuten kaikki varmasti tietävät n. vuonna 1973 siirryttiin valkopohjaisiin rekisterikilpiin, joissa on 3 kirjainta ja 3 numeroa.
Etupäätä pitäisi kaunistella Caracteren osilla. Kerrankin on helma sellaista laatutekoa että ei tartte puljata ja pohjatöihin kuluttaa ikuisuutta.
Aukkoihin tuli verkot jo helman mukana, joten sen puolen voi unohtaa.
Kattosiipeen kuuluu tuommoset jatkopalat, jotka tulee katolle.
Edit: kuvia poistettu.
Aukkoihin tuli verkot jo helman mukana, joten sen puolen voi unohtaa.
Kattosiipeen kuuluu tuommoset jatkopalat, jotka tulee katolle.
Edit: kuvia poistettu.
Viimeksi muokannut Västi, 18.12.2011 23:54. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Jep jep, Eipäs ole tullut hetkeen mitään tänne kirjoiteltua.
Aika paljon on Golffi muuttunut nuista ekoista kuvista. Kulumaakin on tullut kun mittarissa on 120 tkm enemmän. Ulkonäköä on muutettu Caracteren etuhelmalla ja kattosiivellä, mustilla etu- ja takamerkeillä, V6 takahelmalla, joillain tarvike takavaloilla sekä HST putkenpäillä.
Detroitteihin alkoi silmä väsyä, niin alle laitettiin väliaikaisesti RH ZW4 8,5x18 + 10x18. Taitaa nämäkin myyntiin mennä kun löysin tilalle vieläkin kiinnostavammat.
Kuvaa uudesta lookista
Ovaali varastoitiin tämän näköisesä pressun alle puolitoista vuotta sitten ja on siellä edelleen.
Edit: Kupla lähti Kajaaniin loppusyksystä. Seisoi pari vuotta koskemattomana.
Jaguaria on jopa tehty mutta siitä myöhemmin lisää. Tästäkin lähti mopo käsistä.
Aika paljon on Golffi muuttunut nuista ekoista kuvista. Kulumaakin on tullut kun mittarissa on 120 tkm enemmän. Ulkonäköä on muutettu Caracteren etuhelmalla ja kattosiivellä, mustilla etu- ja takamerkeillä, V6 takahelmalla, joillain tarvike takavaloilla sekä HST putkenpäillä.
Detroitteihin alkoi silmä väsyä, niin alle laitettiin väliaikaisesti RH ZW4 8,5x18 + 10x18. Taitaa nämäkin myyntiin mennä kun löysin tilalle vieläkin kiinnostavammat.
Kuvaa uudesta lookista
Ovaali varastoitiin tämän näköisesä pressun alle puolitoista vuotta sitten ja on siellä edelleen.
Edit: Kupla lähti Kajaaniin loppusyksystä. Seisoi pari vuotta koskemattomana.
Jaguaria on jopa tehty mutta siitä myöhemmin lisää. Tästäkin lähti mopo käsistä.
Viimeksi muokannut Västi, 19.12.2011 0:04. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Mustan golffin tilalle tuli uusi käyttöauto ennaltaan jo tutun reitin kautta. Dopi hoiti homman taas erittäin mallikkaasti.
3BG, TDI 4-motion, 96kw Highline ja tietenkin mustana.
Jotain varusteitakin herra Müller oli jaksanut rustata, mutta jotain jäin kaipaamaan. Golffin penkit olivat erinomaiset, mutta nämä highline penkit vain keskinkertaiset. Recarot on siis hakusessa. Nämä sähköpenkit joutaa sitten seuraavalle. Eberikin pitäisi laittaa paikoilleen. Ulkonäköä jo haetiin Votex takasiivellä.
Madaltaa pitäisi, mutta mitään perkeleen kynätolppia en edes harkitse. Bilstein B12 tai sitten Koni FSD + Eibach. Vannettakin pitäisi kesäksi ostaa, nuo orkkis 17" jäi Hakkapeliitta 7:en pyörittelyyn. Heliokset olis kivat, mutta tarvii varmaan speiseriä. Jospa ostaisi kerrankin vanteet jotka sopivat suoraan paikoilleen.

3BG, TDI 4-motion, 96kw Highline ja tietenkin mustana.
Jotain varusteitakin herra Müller oli jaksanut rustata, mutta jotain jäin kaipaamaan. Golffin penkit olivat erinomaiset, mutta nämä highline penkit vain keskinkertaiset. Recarot on siis hakusessa. Nämä sähköpenkit joutaa sitten seuraavalle. Eberikin pitäisi laittaa paikoilleen. Ulkonäköä jo haetiin Votex takasiivellä.
Madaltaa pitäisi, mutta mitään perkeleen kynätolppia en edes harkitse. Bilstein B12 tai sitten Koni FSD + Eibach. Vannettakin pitäisi kesäksi ostaa, nuo orkkis 17" jäi Hakkapeliitta 7:en pyörittelyyn. Heliokset olis kivat, mutta tarvii varmaan speiseriä. Jospa ostaisi kerrankin vanteet jotka sopivat suoraan paikoilleen.
Palaa sivulle “Kävijöiden kalusto”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 10 vierailijaa