Lankkupenkkipassat

Esittele oma ajoneuvosi

Valvoja: ffp jäsenet

JariN
-
Viestit: 1879
Liittynyt: 28.7.2003 7:42

Lankkupenkkipassat

ViestiKirjoittaja JariN » 12.11.2008 18:46

Aikoinaan verottajan kiusaksi kustomoitu pakettiauto tuli kerättyä talteen kun sopivasti sattui. Kyseessä siis vuoden '96 passat tdi. 5 henkilön kuljetuskapasiteetti ryhdikkäällä takaistuimella ja käyttövoimavero lähes sietämättömät 62,415e/vuosi.
Keksintö on varsinainen perintöherkku, sukuvika suoraan ensimmäiseltä omistajaltaan. Toki huolellinen sisäänajo ja 12vuoden ikä jättää jotain jälkiä, mutta ihan pelastettavissa vielä...
Ostohetken tilanne

Kuva

Kuva

Kuva

Ryhtipenkki on tehty aikoinaan melko laadukkaasti, äkkinäinen huomaa eron lähinnä tuntoaistillaan vasta siinä vaiheessa kun on istahtanut varomattomasti ;) Toki istumaton orggisjakkara seurasi auton mukana yhä kaikkien vuosien jälkeenkin.
Museointia ei ole tulossa, mut semmonen käyttöauton perussetti: alustaa, vannetta... jne
Viimeksi muokannut JariN, 5.3.2011 21:24. Yhteensä muokattu 8 kertaa.

sam74
-
Viestit: 363
Liittynyt: 6.12.2006 11:55

ViestiKirjoittaja sam74 » 12.11.2008 22:04

siisti peli sulla...mulla samanlainen tossa pihalla,jopa väri on sama ja ajettu 350tkm... mulla on vaan 2 paikkainen paku,mutta penkit tuli ja mukaan
mukavia autoja nää on ajella ja eritoten halpaa ajoa....

jugi_1985
-
Viestit: 84
Liittynyt: 10.2.2008 21:01

ViestiKirjoittaja jugi_1985 » 13.11.2008 10:23

Onpas kyllä ryhdikkään näkönen pasuuna! =) Tästä tullee oikeasti nätti ku vaan laittaa alustaa ja vannetta, ei tätä oikein ees passaa alkaa "pilaamaan" millään korisarjoilla ;)

Taitavat olla aika harvassa nuo lankkupenkkipakut nykypäivänä? enimmäkseenhän ne taitaa olla niitä 1+1 pakuja. tätä ei kannata kyllä hukata mihinkään :P

petri m
-
Viestit: 307
Liittynyt: 8.3.2006 18:28

ViestiKirjoittaja petri m » 13.11.2008 11:11

siisti peli.laitappa taka-akselin ja navan väliin sellaset 20mm.laipat niin saat renkaat lähemmäs kaarta.mutkissa on huomattavan paljon parempi ajaa ,suoralla tiellä ei huomaa niinkään eroa.uskallatko laittaa paljon piti köyhtyä?

JariN
-
Viestit: 1879
Liittynyt: 28.7.2003 7:42

ViestiKirjoittaja JariN » 13.11.2008 17:48

Rumahan se on, mutta halpa ajaa. Tää on kolmas tämän korimallin paskatti mitä näitä on mulla ollu, kaikki eri vuosikertaa joten nyt on kerätty koko sarja. Yks elämän turhimmista saavutuksista :D

Taitavat olla aika harvassa nuo lankkupenkkipakut nykypäivänä?

Totta. Näitähän ei oo saanu tehä enää vissii kymmeneen vuoteen, eikä näitä uutenakaan kovin montaa ole taidettu vipustella. Joskus junnuna datsunilla ajellessa tuli kuolattua juuri tämän yksilön perään, eipä sitä silloin arvannut että jokupäivä se on omassa pihassa. Glamouri on kyllä aika rajusti kadonnut tässä vuosien saatossa :D Mutta parin tonnin autoksi se on edelleen ihan jees.

laitappa taka-akselin ja navan väliin sellaset 20mm.laipat niin saat renkaat lähemmäs kaarta

Se asia hoituu sopivan kokosilla vanteilla ;)
Kuva

Iskareilla oli ajettu vaatimattomasti noin 200tkm ja jousilla se 355tkm. Ehjät edelleen mutta johan nuo joutivat vaihtoon. Tämmöset sinne tuli laitettua tilalle.
Sopivaa talvikorkoa haeskeltu, mutta pitänee jatkaa ruuvailua...

sam74
-
Viestit: 363
Liittynyt: 6.12.2006 11:55

ViestiKirjoittaja sam74 » 13.11.2008 19:08

saakos kysyä minkä merkkisen alustan laitoit alle?itse hankkimassa kanssa alustaa tohon passattiin....

petri m
-
Viestit: 307
Liittynyt: 8.3.2006 18:28

ViestiKirjoittaja petri m » 14.11.2008 9:31

no niin! siistit vanteet. mites noi takavanteet onko9 leveet ja et 15/20 luokkaa. rengas näyttä ainaki kuvassa himppu verran kaposelta vanteelle. vai tekeekö silmä kepposia??

zero
ffp jäsen
Viestit: 2100
Liittynyt: 19.8.2003 17:11

ViestiKirjoittaja zero » 14.11.2008 12:46

Ma..ma..maasto-autoko se on? :) Jaa tohon ne talvirenkulat tuli. Kai se pitää omaan laatikkoon talveksi laittaa näköjään alusta paikalleen, että saa kierteet jumin ennen kevättä.

JariN
-
Viestit: 1879
Liittynyt: 28.7.2003 7:42

ViestiKirjoittaja JariN » 15.11.2008 19:58

Alustasetti on V-maxx. Hinta ja ajofiilis samaa luokkaa kuin muissakin halpiksissa joita on tullu kokeiltua vuosien saatossa.
Takavanteet on 9" ja toki 205 rengas vähä venähtää... Noi jäi hetkellisestä mielenhäiriöstä eli astmasta ylimääräseks ja siinä olikin ihan hyvät, mut pasuunan hieman pienehköt kumit. Sitä joutaa korjailla sit ens kesäks.

Juu, tähän ne piikkipyörät on menossa. Onneks nyt jo pikkusen maanläheisempi ote elämään kuin noissa kuvissa. Tottakai kierteet pitää totuttaa suolavelliin, eikös se niin ollu että kerralla kohilleen ni ei sitä sit tarvii ruuvailla ;) ...niin varmaan...

zero
ffp jäsen
Viestit: 2100
Liittynyt: 19.8.2003 17:11

ViestiKirjoittaja zero » 16.11.2008 11:00

Hyvältä noi 'pienetkin' kesäkumit näyttää, kunhan vaan menee lähemmäksi kaarta kumi..tietenkin vaikuttavat hassusti myös siihen rungon ja maan väliseen kosketus herkkyyteen.

JariN
-
Viestit: 1879
Liittynyt: 28.7.2003 7:42

ViestiKirjoittaja JariN » 22.5.2009 23:02

Talvi tuli ja talvi meni. siinä sivussa tuli hankittua varaosiksi tommonen ja tämmönen...

Noi pitäs jotenki yhistellä eli rakkine joutui valohoitoon jokuaikasitten.
Kuva

Ensin pata pois
Kuva

Sitte kojelauta pois
Kuva

Kylmästöity ja karvalakkimallin sisäkenno
Kuva

Sitten roimitaan kylmästöity kennopaketti sisälle ja letkuja&putkia konehuoneeseen. Pari reikää piti porata tulipeltiin mut muuten meni mekaanisesti heittämällä. Kompura koneen kylkeen ja uudet letkut isommalle jähyttimelle. Muitakin letkuja uusin ihan varuilta, kuin myös hammastangon suojakumit, koneen kannakkeet, raidepäät, pallot, jarruletkuja ym. Tossa patti on jo paikallaan mut jotain osia vielä puuttuu
Kuva

Oikosulut kytkemättä ja hytti muutenkin levällään, mm. ulkokuren fiksailua seuraavaksi
Viimeksi muokannut JariN, 22.5.2009 23:42. Yhteensä muokattu 2 kertaa.

zero
ffp jäsen
Viestit: 2100
Liittynyt: 19.8.2003 17:11

ViestiKirjoittaja zero » 22.5.2009 23:17

Tämäkin vielä. Et mitään muuta keksinyt. Ihan hyvin olis talvi mennyt takavaloja spraylla tummentaessakin. Eheh.. Hienoa, nyt kun osaat ton homman niin tuon omani siihen tontille ja sä voit..

JariN
-
Viestit: 1879
Liittynyt: 28.7.2003 7:42

ViestiKirjoittaja JariN » 23.5.2009 21:54

Itseasiassa keksin kyllä, mutta kaikki ei aina mene niinkuin elokuvissa...
Aivopierujen lisäksi jotain ropailuakin jossain vaiheessa, eli
sijaiskärsijään perussetti

Konetta ei kaiketi tarvii poistaa kylmästöinnin putkien asennuksen takia, mut tuohon vaihtui kytkin ja muuta palikkaa sekä huoltoa samalla ni se oli helpompaa tehä noin. Tallin nurkassahan kyllä olis jouten osat toiseenkin ilmastointiin, aika asennukseen on vähä tiukilla mut neuvot saa kaupan päälle :D

Etuloksuissa oli ruostevammaa, joten ne meni vaihtoon. Sinisestä sai ruosteettoman loksun toiselle puolelle, harmittavasti vähän rypyssä etukulmastaan. Tässä se on yritetty paukutella muotoonsa
Kuva

Kuskinpuolelle piti investoida uusi, kun sinisen ruostevapaa oli mällätty ja punanen oli mätä.
Kuva

Orggis maskipellissä oli lisävalojen telineille reiät, varaosaraadosta ehjempi tilalle
Kuva
Viimeksi muokannut JariN, 15.3.2011 11:47. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

JariN
-
Viestit: 1879
Liittynyt: 28.7.2003 7:42

ViestiKirjoittaja JariN » 18.6.2009 20:45

Tänään leimattu.
Kylmästöinnin asennus saatettu päätökseen uusilla aineilla, tarvittaessa pukkaa 7asteista ilmaa naamaan joten kyllä sillä flunssan saa. Uusina varusteina cruise, comfort vinkkari ja amerikkaa keulalla. Keulan ilmettä täytyy päivittää vielä...

Kuva
Kuva
Viimeksi muokannut JariN, 15.10.2009 7:28. Yhteensä muokattu 2 kertaa.

J.N
-
Viestit: 773
Liittynyt: 23.7.2003 19:12

ViestiKirjoittaja J.N » 19.6.2009 14:34

Kilven laittaisin keskelle, vaikka onkin texaspuskuri. Ja badgeless frontgrille istahtaisi myös.

Eikö peilejä ehtinyt muiden osien kanssa samalla maalaamaan uusiksi? :-)

-JP-
-
Viestit: 648
Liittynyt: 20.3.2005 16:59
Viesti:

ViestiKirjoittaja -JP- » 20.6.2009 19:45

Toledon etulippahan se sopisi tuohon nätisti.

JariN
-
Viestit: 1879
Liittynyt: 28.7.2003 7:42

ViestiKirjoittaja JariN » 15.10.2009 7:49

Pikkupäivityksiä vähä jokapuolelle.
Amöriikan mallin sisusta asenneltu takapenkkiä ja lattiamattoa lukuunottamatta. Porvarillisilla säätömahdollisuuksilla olevat etupenkit varustelin tietysti persgrilleillä. Ovipahveissa olleet aukot poikkesivat hieman alkuperäsistä: ikkunanveiveille ei ole reikää ollenkaan ja vastaavasti toisaalla on jotain ritilöityjä aukkoja. Eli siis verhoilujen kaveriksi tuli lisää ämyreitä ja sähköset lasinnostimet.

Ulkoista olemusta yritetty kohentaa merkittömällä maskilla ja kevyesti tummennetuilla takaikkunoilla. Sähkösäätöiset ja -lämmitteiset peilitkin tuli vihdoin maalattua, samalla pieni teemaan sopiva yksityiskohta apukuskin puolelle

Kuva
Kuva
Kuva
Etukilven asemointi onkin vähä hankala juttu, keskellä se peittäis jäähdyttimen aukon jotakuinkin kokonaan ja reunassa se on vähä hassu...

Jo-c
-
Viestit: 211
Liittynyt: 2.12.2007 16:53

ViestiKirjoittaja Jo-c » 15.10.2009 10:14

tosi tyylikäs normi siisti passatti.

lukkari
-
Viestit: 5982
Liittynyt: 25.3.2004 18:20
Viesti:

ViestiKirjoittaja lukkari » 15.10.2009 10:21

Hillittyä tuunausta, me like!
Detaljit kruunaavat kokonaisuuden. Tuosta taustapeilistä tuli mieleen hyvä biisi ja video, pakko linkittää.

kepukka
-
Viestit: 897
Liittynyt: 11.8.2006 13:57
Viesti:

ViestiKirjoittaja kepukka » 15.10.2009 13:00

*peukku* Hyvältä näyttää!

Rivari-Ana
-
Viestit: 263
Liittynyt: 19.10.2005 17:10

ViestiKirjoittaja Rivari-Ana » 16.10.2009 16:05

Komia pelihän se on. Tulitkin tuossa päivällä prisman kupeessa vastaan. :)

zero
ffp jäsen
Viestit: 2100
Liittynyt: 19.8.2003 17:11

ViestiKirjoittaja zero » 16.10.2009 16:23

Jos jenkkipuskin, niin reunaanhan se kuuluu :). PItäiköhän joskus tulla oikein katsoon sitä..vai tuutko kahville?

JariN
-
Viestit: 1879
Liittynyt: 28.7.2003 7:42

ViestiKirjoittaja JariN » 17.10.2009 21:37

Kiitokset. Tämmönen vanha pahalta haiseva ja savuttava hidas lahna onkin parhaimmillaan hillitysti tuunattuna eli käytännössä vain hieman varusteltuna. Alavääntöä ja kaasuun vastaavuutta sais olla enempi, mut muuten tuntuis tällähetkellä olevan suunnillen kaikki kohillaan perheen kakkospirssiksi.

Albertin jettavento näytti olevan aika hyvin torissa siinä marketin kohilla vastaantullessaan, herätti huomion heti kun tuli näköpiiriin :)
Zero; pelkästään tämän katsominen on ajan haaskausta, mut kahvittelu ja muut tekosyyt on aina paikallaan :D

weasel
-
Viestit: 3392
Liittynyt: 23.7.2003 15:37

ViestiKirjoittaja weasel » 18.10.2009 0:24

Oioi, hieno!

Ihan tulee ikävä omaa ex pasuunaa..;)

johankoskinen
-
Viestit: 536
Liittynyt: 31.7.2003 22:37

ViestiKirjoittaja johankoskinen » 18.10.2009 9:14

Perkules... Hieno on.

Kasvaa pakonomainen tunne että pitää alkaa tota omaa käyttöautopassattia vähän siistimään....

-Tom-
-
Viestit: 97
Liittynyt: 28.2.2008 11:48

ViestiKirjoittaja -Tom- » 10.11.2009 11:30

Meneekö nuo Ameriikan sivuvalot ihan heittämällä tavallisten heijastinlätkien tilalle tuohon umpion viereen? Vai joutuuko veistelemään paljonkin?

Juice
ffp jäsen
Viestit: 5700
Liittynyt: 16.7.2003 22:51

ViestiKirjoittaja Juice » 10.11.2009 12:13

Heittämällä.

JariN
-
Viestit: 1879
Liittynyt: 28.7.2003 7:42

ViestiKirjoittaja JariN » 7.2.2010 0:01

Selvästi laumaeläimiä nämä varmarivolkkarit, kun noita taas pesiytyy tontille...

Diiseli talvehtii tallissa ja päivittäisen käyttölintan virkaa hoitaa syncrolaaderi.
Sammalenvihreä kuori pitää sisällään perusvarusteet, eli mm. sporttijakkarat ja etenkin talviautolle ehdottoman tarpeelliset: ilmastointi, sähkökattoluukku ja korkeussäädettävä alusta :)

Kuva
Kuva
Kuva

Alustasarjaa lukuunottamatta melko alkuperäiskuntoinen tapaus. Ruostepeikko ei ole päässyt nakertelemaan, vaikkakin maalipinta ja muoviosat tietysti on jotakuinkin niin elähtäneitä kuin parikytävuotta vanhassa autossa yleensä. Mutta eipähän tarvi harmitella jos penkkaan nojailut jättää pieniä jälkiä, kun lähtökohta ei ole virheetön...

edit:valoisampi kuva
Viimeksi muokannut JariN, 7.2.2010 13:09. Yhteensä muokattu 3 kertaa.

Markku M.
-
Viestit: 4120
Liittynyt: 31.7.2005 21:02

ViestiKirjoittaja Markku M. » 7.2.2010 0:05

Korkeussäädettävä alusta on talviajoon ehdoton. Oikean talviajokorkeuden löytämiseksi on TT:stäkin poistettu säätölimput takaa kokonaan. :D Kesäksi pitää sit varmaan jo näyttää black&deckeriä jousille... ;D

JariN
-
Viestit: 1879
Liittynyt: 28.7.2003 7:42

ViestiKirjoittaja JariN » 13.2.2010 21:35

Tässä perä plaanaa vähä liian matalalla, täytyy säätää ylemmäs jahka joskus sais aikaseks. Myös etupuskurin alahuuli tarviis hankkia ja kattoa kauanko se viihtyy keulalla...

Syncron uudet käsijarruvaijerit ja laatikon&perän öljyt tuli vaiheltua tänään. Comfort vilkkurele seuraavaksi
Viimeksi muokannut JariN, 15.3.2011 11:48. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

zero
ffp jäsen
Viestit: 2100
Liittynyt: 19.8.2003 17:11

ViestiKirjoittaja zero » 13.2.2010 21:52

Oliks vaijerit ihan peruskamaa vai menikö enemmänkin etsiessä? Pitää kans vaihtaa.

JariN
-
Viestit: 1879
Liittynyt: 28.7.2003 7:42

ViestiKirjoittaja JariN » 14.2.2010 11:25

Löytyi paikallisesta varaosaputiikista parinpäivän toimitusajalla parinkympin kappalehintaan. Hieman ahdasta pujotella vaijereita paikoilleen mutta ei onneks tarvinnu pudotella pakoputkia tai kardaania pois tieltä. Hytin puolelta tietysti soveliasta ottaa keskikonsolin takaosa irti jotta pääsee muttereita pyörittelemään.

zero
ffp jäsen
Viestit: 2100
Liittynyt: 19.8.2003 17:11

ViestiKirjoittaja zero » 14.2.2010 19:03

Tiputin tos juur takatukivarret irti, joten työskentelytilaa on ihan mukavasti...

JariN
-
Viestit: 1879
Liittynyt: 28.7.2003 7:42

ViestiKirjoittaja JariN » 26.3.2010 16:29

Kevään kunniaksi diiesli kaivettu esille ja haettu pitkä leima. Etulipat päivitetty molempiin
Kuva

Syncrolaaderin takavalot vaihdoin myös
Viimeksi muokannut JariN, 15.3.2011 11:49. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

roster
-
Viestit: 29
Liittynyt: 17.10.2008 15:46

ViestiKirjoittaja roster » 26.3.2010 20:21

Hyvän näköstä! Jatkakaa.

J.N
-
Viestit: 773
Liittynyt: 23.7.2003 19:12

ViestiKirjoittaja J.N » 28.3.2010 21:37

Onpas kyllä hyvä tuo pensa siittimen lirpake.

Mutta kilven kiinnitys on edelleen suoraan sanottuna ihan vitusta. Voishan sen laittaa tuohon keskelle, normipaikkaa hieman alemmas. Luukki ois jees, mutta harrastajat edelleen hoksaisivat euro vs. jenkki eron. :-)

zero
ffp jäsen
Viestit: 2100
Liittynyt: 19.8.2003 17:11

ViestiKirjoittaja zero » 28.3.2010 21:49

Eikun tuossa sivussa. Onhan sulla kassit et kestät tuittuilun. Löytykö mulle osia sieltä jostain farmilta?

JariN
-
Viestit: 1879
Liittynyt: 28.7.2003 7:42

ViestiKirjoittaja JariN » 5.3.2011 21:15

Nokileka nukkui tämänkin talven, eli ei tässä taaskaan mitään teknistä etumatkaa varsinaisesti kehitelty :(
Mutta käyttöromut vaihtuneet jo moneenkin kertaan ja jotain joutavanpäiväistä sentään kuitenkin vipusteltu tähänkin: viimekesänä meni takajarrut uusiks satuloita myöten ja hammastanko jaksoi itkettää öljyjä pihalle ihan huolella koko kesän. "Talviseisokin" aikaan keppi tulikin otettua työnalle, ja sehän lähtee kätevästi irti kun ropsauttaa pari muutakin osaa lattialle
Kuva

Sitten hankitaan laatikollinen uusia osia
Kuva

Käytetään romuraudat puhalluksessa
Kuva

ja pulverissa
Kuva

Ja kun tuohon maalsuhommaan nyt sit lähdettiin, niin samalla hiekkapuhallettiin ja pulveroitiin välikelin vanteet
Kuva

Sitten puristellaan uudet puslat paikalleen
Kuva

Ja kasataan uusilla osilla. Samalla koetaan suunnatonta iloa siitä kun voi puhtain käsin asennella osat paikalleen :)
Kuva
Kuva

Samalla vaivalla etupäähän vaihtui ns. isot jarrut
Kuva
Jostain volvosta muuten löytyy soveltuvat letkut sopivilla ulko-ja sisäkierteillä jos ei halua satulaan sitä parin sentin putken pätkää mitkä siinä alunperin on.

(Tässä välissä todetaan että se uusilla tiivisteillä kasattu hammastanko oli kuitenkin niin pahasti syöpynyt että hoonauksesta ja kiillotuksesta huolimatta sieltä tulvi öljyä pihalle edelleen. Eli raivopäissään puretaan taas kaikki osat pois, hankitaan tilalle ehjä käytetty kepukka ja kasataan uudestaan. Tälläkertaa kasauksen yhteydessä ei iloita puhtaista osista, vaan kirotaan hydrauliikkaöljyllä sotkettuja osia.)

Eikä siinä vielä kaikki: useamman kerran ruostesuojatun suoliauton lattiasta löytyi perinteinen herkkupala, eli takalattian kumitutin ympäristössä tuuletus toimii luonnollisesti melko hyvin
Kuva
Muita reikiä ei kaivamisesta huolimatta lattiasta löytynyt, joten yhdellä paikalla selvisi tällä kertaa. Ruiskin viitisen litraa suojamömmöjä lattiaan&helmoihin, ettei ainakaan enstalvena taas tarviis olla räkimässä peltipaikkoja. Lopuksi tolpat suunnilleen leimakorkoon, lintta pyörilleen ja puuhakilvillä kohti pyöräkulmasäätöä
Kuva

Kulmasäädön jälkeen pienet keväiset pesut ja sit vaan odotellaan
Kuva

ElektrikMekanik
-
Viestit: 209
Liittynyt: 25.12.2010 7:22

ViestiKirjoittaja ElektrikMekanik » 10.3.2011 11:34

Tuli jotenki eksää ikävä ku tätä vilkuili.

Joten turhaa tekstiä, olkaapa hyvä:

Vaan se oli luultavasti kolaroitu, jumalattoman huonoille pohjille ylimaalattu, ruostekukkaa kehitti parissa vuodessa joka paikkaan, takakontista pyöränaukkoon oli kissan mentävä reikä ja jarrut oli susipaskat ("lukkiutumattomat"), ois joutunu vaihtaan joka nurkkaan uudet satulat.

Ja kaikkee muuta siistii paskaa. Mut oli siinä sentään taksimaiset jalkatilat takana! Ekaa kertaa ku sillä lähti kolmoskoppasen golfin jälkeen ajamaan niin olo oli ku puutarhatraktorin puikoissa. Jotenki "päältäajettavan" tuntonen. Uskomattoman ketteriähän nuo on ku taipuu minne vaan, kääntöympyrä pienempi ku viisovisessa III Golffissa. Suuntavakavuus ei ehkä ihan parhaasta päästä. Keula muistuttaa ihan liikaa Poloa.

JariN
-
Viestit: 1879
Liittynyt: 28.7.2003 7:42

ViestiKirjoittaja JariN » 14.3.2011 18:25

Ainahan se on pelkkää paskaa ja kärsimystä näiden vanhojen romujen kanssa. Jotkut kutsuvat sitä harrastamiseksi :)
Olihan se kieltämättä aika brutaali tunne siirtyä sivistyneemmän kääpiöquattron hytistä puutarhatraktorin puikkoihin virkamiesintoilun ajaksi, mutta omalla tavallaan ihan kiva ajettava tämäkin... Raatovankkurissa taas 16kk leimaa, tosin liikennekäyttöönotto suoritetaan vasta sitten kun lumet sulaneet enemmälti.
Pitävämpiä vetoja odotellessa aloitin kesäkenkien ehostuksen
Viimeksi muokannut JariN, 15.3.2011 11:58. Yhteensä muokattu 3 kertaa.

Demon
-
Viestit: 1397
Liittynyt: 10.12.2004 12:40

ViestiKirjoittaja Demon » 14.3.2011 19:56

B4 passatti on kyllä komia ja tämä eritoten. Voi kun itsellekkin löytäisi, tosin bensamallisena :)


Palaa sivulle “Kävijöiden kalusto”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 12 vierailijaa