Elikkä hankin vasta ekan oman auton vuonna 2006, kun alotin koulun Iisalmessa ja alko ajoja tulee 30 000 km vuosivauhtia ja mieluummin ajoin ne omalla, kuin porukoiden autoilla. Meidän perheessä veljet ja sisko mukaan lukien on vaan opeleita, mutta itse sit päädyin kuitenkin toiseen merkkiin. Tykkään kyllä Opeleista paljon, mutta kun nyt tullu nähtyy ja ajeltuu monella mallilla, niin ei halunnu kuitenkaan samaa itelle.
Kun sitten aloin oikeesti etsii, niin kattelin Alfa 156, Saab 9-3 ja Mersun C-malleja, mutta niissä sit hinta karkas tai muuten jänistin ku lueskelin juttuja niistä. No sit tuli toi A4 kuvaan ja kävin yhtä kuopios katsoo ja sit pongasin omani nettiautosta ja auto oli hesassa. Ja hauska sinänsä, että en ollu ees autoo ostamassa, vaan isä ja äidin veli kävi sen ostamassa mulle. Niin en ollu myös ikinä ajanu Audilla ennen, kun oli oma auto pihassa. En myöskään ollu nähny siitä ku yhden ulkokuvan. Mulla oli siis aika luotto hakijoihin ;)
No Audi tuli sit pihaan 9500€:lla 144 00 km ajettuna. Auto oli ollu melkein koko ajan jollain firmalla ja siten huollettu säännöllisesti ja kuiteista päätellen vaihdettu puol autoo, eli mites se olikaan... onko Audi premium-merkki, heh. No nyt oon kelannu mittariin 255 000 kilsaa ja onhan kaikkee remonttiakin ollu, enemmän kuin perheen Opeleissa.
Olen ollut ihan ok tyytyväinen autooni. Päällimmäisenä mieleen tulee, että se jotenkin on hyvin käteen käyvä. Mutta nyt alkanu tulee moitteita jonkun verran. Ohjaukseen en ole enää tyytyväinen (tosi puuromainen, tahmee), moottori tosi laiska, moottorin melu tunkee satasen jälkeen etenkin pakkasilla tosi kovasti sisään, jatkuvat kolinat... ehkä tossa päällimmäiset moitteet.
No muutama kuva sit. Harmi ku ei oo kunnon kuvia koneella.

Lisää kuvia Audistani ja muista autoista voi tsiikailla tuolta -> http://www.pixbox.fi/usr_show_id115795_ ... rder1.html