Pug 406 Coupe 3.0 V6
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
- Viestit: 1136
- Liittynyt: 12.5.2004 23:20
Pug 406 Coupe 3.0 V6
vähän arveluttaa tänne vaggi konsernin foorumeille ees kertoa mitä on itte tullu viimetalvi värkkäiltyä mut ei kait kukaan ny kotiin asti tuu käymäs.. :D
eli tollasta katiskaa on tullu hiljalleen napuloitua nippuun päin, tässävaiheessa ny vielä puuttuu uudet vanteet alta, takapuskimesta verkkoa ja muuta pikkusälää.. kuten helvetin iso lintulauta peräkontin päältä :D (on vielä maalarilla)
autoon on tullu vaihdettua FKn korkeussäädettävä alusta (ei ollukkaa takapää korkeussäädöllä vaik piti olla), kaikki alustan osat on käyty läpi ja hinkattu/hiekkapuhallettu/maalattu, plus noiden puskimien kans on ollu yllättävän kova työ näin ensikertalaiselle :) kotteron sain maalarilta vajaa viikko sitten
tulossa vielä:
-sisustan täydellinen äänieristäminen
-Kei Racing Force 10 vanteet alle kun saan spacerit teetettyä (18")
-Ground Zeron poppiksia pieni läjä ;)
-penkkien/ratin/yms korjailua
kuvat löytyy tuolta
eli tollasta katiskaa on tullu hiljalleen napuloitua nippuun päin, tässävaiheessa ny vielä puuttuu uudet vanteet alta, takapuskimesta verkkoa ja muuta pikkusälää.. kuten helvetin iso lintulauta peräkontin päältä :D (on vielä maalarilla)
autoon on tullu vaihdettua FKn korkeussäädettävä alusta (ei ollukkaa takapää korkeussäädöllä vaik piti olla), kaikki alustan osat on käyty läpi ja hinkattu/hiekkapuhallettu/maalattu, plus noiden puskimien kans on ollu yllättävän kova työ näin ensikertalaiselle :) kotteron sain maalarilta vajaa viikko sitten
tulossa vielä:
-sisustan täydellinen äänieristäminen
-Kei Racing Force 10 vanteet alle kun saan spacerit teetettyä (18")
-Ground Zeron poppiksia pieni läjä ;)
-penkkien/ratin/yms korjailua
kuvat löytyy tuolta
-
- -
- Viestit: 1136
- Liittynyt: 12.5.2004 23:20
-
- -
- Viestit: 119
- Liittynyt: 23.7.2003 15:34
-
- -
- Viestit: 1136
- Liittynyt: 12.5.2004 23:20
tuo takasiiven kohtalo nyt on vielä auki, kun saan maalarilta niin lyön kiinni ja hetkenaikaa kattelen miltä näyttää... jos ei omaa silmää miellytä niin käyn sen paiskaamas tonne lapuan jokeen ja hommaan vähä hillitympää tilalle.. kattoa nyt sitten ens kesänä, puskimet varmaa jossain vaihees vaihtuu mut sais nyt ensimmäisen version ensi valmiiks :)
-
- -
- Viestit: 1136
- Liittynyt: 12.5.2004 23:20
-
- -
- Viestit: 1136
- Liittynyt: 12.5.2004 23:20
niin no aikalailla täynnä toi auto on samaa tekniikkaa (varsinki toi v6) kun mitä vagit; boschia on kaikki apulaitteet, osa valeota... varmaan huonoin kohta on takajarrut mutta nepä onkin Aten tekemät :P
toi on siitä tympee auto rakennella että tuuninki osaa on todella heikosti tarjolla, verrattuna nyt näihin perusvehkeisiin... ja omat taidot ei kyllä riitä puskimia alusta asti tekemään, oma pää taas ei anna periksi että laittaisi vakiopuskimia kiinni, jollain tapaa pitää erottua porukasta vaikka sen tiesin jo etukäteen että moni ei kyllä ole samalla maulla liikenteessä :)
toi on siitä tympee auto rakennella että tuuninki osaa on todella heikosti tarjolla, verrattuna nyt näihin perusvehkeisiin... ja omat taidot ei kyllä riitä puskimia alusta asti tekemään, oma pää taas ei anna periksi että laittaisi vakiopuskimia kiinni, jollain tapaa pitää erottua porukasta vaikka sen tiesin jo etukäteen että moni ei kyllä ole samalla maulla liikenteessä :)
En henkilökohtaisesti pösörintamaa hirveämmin tunne, mutta näin entisenä rellukuskina sain kovasti apua aikanaan Renault club de Finlandelta, varmasti pösöporukalle löytyy vastaavat hässäkät. Löytyyhän sieltä se tuunariporukkakin, RTF.fi.
Mitä patonkeihin tulee näin yleisesti ottaen, niin löytyyhän sieltä aivan mahtavia innovaatioita mitkä elää vielä nykyautoissakin. Näin äkkiseltään säätyvä ilmajousitus ja kääntyvät ajovalot tulevat mieleen sitikoista.
Kyllähän kilpailevalta merkiltä Alpine 110 oli aikanaan aika kova luu rallipoluilla, puhumattakaan ilmiöstä nimeltä R5Turbo. Edelleenkin on haaveena saada joskus talliin rellun Alpine 310 V6. Ah tuota lapsuuden idolia. :)
Mitä patonkeihin tulee näin yleisesti ottaen, niin löytyyhän sieltä aivan mahtavia innovaatioita mitkä elää vielä nykyautoissakin. Näin äkkiseltään säätyvä ilmajousitus ja kääntyvät ajovalot tulevat mieleen sitikoista.
Kyllähän kilpailevalta merkiltä Alpine 110 oli aikanaan aika kova luu rallipoluilla, puhumattakaan ilmiöstä nimeltä R5Turbo. Edelleenkin on haaveena saada joskus talliin rellun Alpine 310 V6. Ah tuota lapsuuden idolia. :)
Mitä patonkeihin tulee näin yleisesti ottaen, niin löytyyhän sieltä aivan mahtavia innovaatioita mitkä elää vielä nykyautoissakin. Näin äkkiseltään säätyvä ilmajousitus ja kääntyvät ajovalot tulevat mieleen sitikoista.
Tarkoitat varmaankin kaasunestejousitusta? Tuo tuli Sitikoihin 50-luvun puolivälissä.
Kyllä tuollainen Coupe-pösö lämmittää mieltä, muotoilu on varsin onnistunut. Varmasti ajettavuuskin on kohdallaan.
-
- -
- Viestit: 1136
- Liittynyt: 12.5.2004 23:20
ajettavuus on ny kyllä tuon FKn alustasarjan jäljiltä mallia kova... tiedä sitte onko hyvä vai huono asia... riippuu nii päivästä :)
tuos ku rupesin aihiota katteleen nii kriteerit oli toi 3l mylly, manuaali laatikko ja mieluusti niin paljo herkkuja kun löytyy.. tuo oli siitä onnellinen yksilö että parhaan varustetason lisäksi oli vielä otettu kattoluukku..
ny kun noi takaänkkärit on vaihdettu niin äänetkin on vähä paremmat kun pienenä, vakio pöntöllähän tuo muistuttaa lähinnä jotain 1.4l japanilaista vehjettä, ei kuulu mitään :)
tuos ku rupesin aihiota katteleen nii kriteerit oli toi 3l mylly, manuaali laatikko ja mieluusti niin paljo herkkuja kun löytyy.. tuo oli siitä onnellinen yksilö että parhaan varustetason lisäksi oli vielä otettu kattoluukku..
ny kun noi takaänkkärit on vaihdettu niin äänetkin on vähä paremmat kun pienenä, vakio pöntöllähän tuo muistuttaa lähinnä jotain 1.4l japanilaista vehjettä, ei kuulu mitään :)
Tuollainen 406 coupe on VAKIONA yksi kauneimmista koreista. Ikivanha viisaus; siistit vanteet ja tonttiin olisi riittänyt. Voi voi...
Jos joku tommosta Coupea halajaa niin älkää nyt siihen kakslitraseen nuhapumppuun sekaantuko. Häpeällistä edes tarjota sitä moottoria tommoseen autoon. Se on käytännössä vielä kaks kertaa laiskempi mitä paperilla :D
Jos joku tommosta Coupea halajaa niin älkää nyt siihen kakslitraseen nuhapumppuun sekaantuko. Häpeällistä edes tarjota sitä moottoria tommoseen autoon. Se on käytännössä vielä kaks kertaa laiskempi mitä paperilla :D
Viimeksi muokannut Duke, 18.6.2010 23:40. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Nehän on maailmalla rakentanu Ferrari 360 replikoita näistä ranskattarista ..
http://www.youtube.com/watch?v=GAFHFynRcng
http://www.youtube.com/watch?v=DgGcA5-OnOo
vähän ehkä pyhäinhäväistystä lähentelee, mutta mielenkiintoista kuitenkin ..
http://www.youtube.com/watch?v=GAFHFynRcng
http://www.youtube.com/watch?v=DgGcA5-OnOo
vähän ehkä pyhäinhäväistystä lähentelee, mutta mielenkiintoista kuitenkin ..
-
- -
- Viestit: 1136
- Liittynyt: 12.5.2004 23:20
-
- -
- Viestit: 1136
- Liittynyt: 12.5.2004 23:20
-
- -
- Viestit: 1136
- Liittynyt: 12.5.2004 23:20
Palaa sivulle “Kävijöiden kalusto”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 16 vierailijaa