Nonii, päivitellääs vähän tänne tapahtumia.
Talvella ollut aika hiljasta muutostet puolesta, joutanu vaan korjailemaan sitä mukaa kun jotain on hajonnut.
Isoimpana termostaatin kotelointi, joka halkesi niin että samallla ku kaato säiliöön nestettä, kopan alta tuli juoksemalla sitä ulos...luonnollisesti tämä tapahtui 2 päivää ennen ku ois reissuun pitäny lähteä, joten osat tilaukseen marmorilta ja samasta putingista asennuspalevu = 385e, mikä ei opiskelijan sydäntä suuresti lämmittänyt.
Viimeviikolla sitte viimeisimpänä tipahti kuskin ovesta lukkosylinteri, ilmeisesti se tappi sieltä takaa mennyt poikki...hankeen tipahti ja ei tietoa onko kaikki haittalevyt tallessa. Osaako joku sanoa mitä maksaa marmorilta uusi sarjoitettu? jos tulee kalliiksi nii pitää varmaan vaihtaa pelkääjän ovesta tuo ja laittaa samalla keskuslukkoon kaukosäätö.
Talven tultua ihmettelin myös miksi renkaat menee lukkoon jarruttaessa ja absit ei rutise, noh, selvisi että edellinen omistaja oli tempassut liittimen varoitusvalon takaa irti ja häiriötekijä poistettu! Kipe_ onneksi luvannut jo lukaista vikakoodit niin näkee missä oikeasti vikaa, toivottavasti jossain anturissa vain hapettunut liitos.
Tämänhetkinen "to do" lista:
- ABS-valon syy
- Käsijarruvaijerit/satuloiden testaus koska käsijarru jumii.
- Vakio gti-ajovalot keulille
- Alustan asennus
- Uusi kuskinpuoleinen lokasuoja ja myllytys autolle
- Takapönttö pitää käydä hitsauttamassa kunnolla kiinni
Jotain kuitenkin tapahtunut, eli keskinit möin pois ja tälläista tuli tilalle:
BBS RZ:at slc corradosta joissa päällä 185/55/15 continentalin saksankitkat, noilla jos ajelis kunhan tiet sulaa ja sitte riippuen siitä kuinka paljon uskaltaa madaltaa joko 195/45 tai 195/50 kumet loppukesäksi. Luultavasti uusi maali vanteisiin myös tulossa.
Sekä jo niin kuuluisat JOM-coiloverit, katotaas mihin noista on.